Twee weken Belgisch voetbal, Movies & Series en Studio 100 Hits



Toon eerste bericht

234 reacties

Waarom zie ik geen optie om 3 euro korting te krijgen, zoals beloofd in vroegere communicatie van proximus?
Zou liever korting op factuur hebben !
En wat wordt er tegenovergesteld voor alle andere momenten dat we met TV, internet of met slechte ontvangst uitliggen

Inderdaad Godelieve,wij hebben enkele weken geleden ook een heel weekend zonder TV en internet gezeten,tot men 's maandags tot de conclusie kwam dat het toch op de centrale zat.Plezant is anders.en tot hiertoe géén enkele compensatie gezien,zelfs geen antwoord mail.
Knappe "geste" van Proximus! Alle Proximusgebruikers bezitten reeds gedeeltelijk of volledig de bundels!
Eerst vandaag mijn te betalen factuur ontvangen en een tijdje later een bericht met "de geste"! Mooi is dat!
Dit is gewoon een verkooptechniek om de klanten te verleiden de nog niet geactiveerde bundels te doen kopen. Belachelijke waarden van een bedrijf dat zijn klanten nog steeds als abonneenummers behandelt en doorzichtig slappe strategie van de leiding.
Hopelijk blijft het niet bij die ene "trieste geste"!
Dit is een kleine geste maar een grote verpakte reclamecampagne ! We hebben geen kids, hebben geen interesse in voetbal en voor filmen hebben we Netflix, met een oneindig veel grotere keuze dan op het kanaal Movies. We kunnen met die geste dus niets doen. Ik dacht dat klanten niet gediscrimineerd mochten worden, maar ex-Scarlet klanten krijgen een vermindering op hun volgende factuur. Gelieve dit dus voor alle klanten te doen: keuze tussen aftrek op volgende factuur of 2 weken gratis extra pakketten. Wij kiezen voor aftrek !
Prima , dank u Proximus.
Nu nog het slechte gsm bereik in onze straat oplossen , ik betaal tenslotte evenveel als andere klant en men jaar is helemaal goed . Altijd buiten bellen met dit weer is niet plezant en u zal er mijn vrouw dolgelukkig mee maken . Regio Bloemenhof 8550
Zwevegem
mooi maar tellen kunnen ze precies niet bij proximus. Want hoeveel dagen zijn 2 weken? Dat zijn toch 14 dagen en hoeveel dagen geven ze voetbal? Juist 2 weekends. En hoeveel dagen heeft een weekend? 3 dagen x 2 weekends komt ge uit op 6 dagen van de 14! Dat zijn 8 dagen te weinig. Kunnen ze wel zeggen 14 dagen of 2 weken voetbal maar het is niet elke dag voetbal he, slechts in het weekend en een weekend telt slechts 3 dagen en het zijn maar 2 weekends. Afzetters tot en met, net als het feit dat ze een technieker wilden sturen maar ik moest die betalen terwijl de blokjes op men tv door die panne zijn gekomen. En in het weekend het probleem zelf opgelost door de resetknop van de wifibridge in te drukken en dan wilden ze daarvoor een betalende technieker langs sturen!
Moet je zelf iets doen om te voorkomen dat ze de volgende maand bij je vaste pakket behoren? Wij kregen al eens zo'n compensatie en toen scheelde het niet veel of ik moest de maand nadien voor 8 pakketten betalen...
Reputatie 6
Badge +2
Moet je zelf iets doen om te voorkomen dat ze de volgende maand bij je vaste pakket behoren? Wij kregen al eens zo'n compensatie en toen scheelde het niet veel of ik moest de maand nadien voor 8 pakketten betalen...

https://www.proximus.be/nl/id_b_cr_even_more_TV_during_two_weeks/particulieren/discover/news/uit-eerste-hand/twee-weken-meer-tv.html
Reputatie 6
Badge +2
Beste mensen,
Dit is de mail en sms die verzonden werd:






Heb de mail niet ontvangen maar bedankt voor de info.
Reputatie 7
Badge +1
Heb de mail ook niet ontvangen. Wel een SMS. Bedankt voor de info.
Reputatie 6
Badge +2
Oké er was effe een probleem, maar ik vond dat niet zo erg. Voor mij hoeft dat niet 2 weken die 3 packs gratis te krijgen. Ik kijk daar toch niet naar en zeker geen VOETBAL ik haat VOETBAL.
En mensen zit zo niet te klagen over die hinder, over het factuur, ik heb al die packs al en bla bla bla .......er zijn ergere dingen in het leven dan enkele uurtjes geen tv ....

Inderdaad hoor, er zijn ergere dingen. Ik wil terug gezond zijn. Maar dit forum is een enorme hulp.
Mensen mogen klagen , zeker als het terecht is en eerlijk: ik heb sinds mijn recente aankoop zware problemen gehad met facturatie - om ziek van te worden, na veel gedoe - heel veel gedoe is dit hopelijk opgelost, dan krijgt de rest wel een bijsmaak, al je opnames weg, ect. Het is dus niet enkele uurtjes er zijn mensen die al maanden problemen hebben.

Ik haat ook voetbal en er worden films aangeboden, leuk, bij een ander is het nada noppes niets.

Ik probeer probeer waar ik kan een positieve bijdrage te leveren op het forum zonder iemand te aanzien als een zaag. Een klacht is nooit bla bla bla.
Reputatie 6
Badge +2
Ze maken zich er weer heel gemakkelijk vanaf. Maar nu krijgen we toch al iets. Niet dat ons gevraagd wordt of we hier ook effectief in geinteresseerd zijn. Vorige keer in september had ik 5 dagen geen internet of tv en toen gaven ze niets. Nu geven ze weer iets waar ik helemaal geen interesse voor heb, zeker aangezien ik zaterdag op vakantie vertrek. Maar de factuur zat natuurlijk wel elke maand stipt in mijn mailbox. Dan werkt mijn internet weer wel. Ik zal ook maar eens overstappen naar scarlet of telenet, dezelfde slechte service. maar misschien kan ik iets besparen.
Ik betwijfel het. Telenet is duurder. En Scarlet is al helemaal onbetaalbaar. Orange en Base nooit meer.
Bovendien moet je van hen ook niet veel verwachten.
Telenet wil zelfs de modem niet omruilen bij defect en bezorgde mij een zwaar virus, nochtans had ik hun F-secure in huur. Proximus erkende publiekelijk de fouten. Daarom ben ik gebleven. Voor die openheid. Ze werken er aan het zijn mensen. Shit happens.
Maar je mag natuurlijk veranderen, ik heb ze allemaal gesleten en blijf hier nog klant.😑
u zegt " En Scarlet is al helemaal onbetaalbaar"
maar ik lees en hoor toch altijd het omgekeerde ?
Had ook liever een financiële compensatie gezien want voetbal of films interesseren me helemaal niet. Nieuwe abonees krijgen een hoop aantrekkelijke voorwaarden om Proximus klant te worden maar als je het eens bent ..... Waarom de mensen de keuze niet laten tussen ofwel 14 gratis zenders of X aantal Premium punten die je kan omzetten in gratis belkrediet ! Dit zou pas een oplossing zijn. Maar het spreekt vanzelf dat de eerste oplossing voor Proximus interessanter is want wie weet levert dat hen weer nieuwe contracten op voor die zenders ... niet dom daar ... !!! Ben benieuwd of er iets uit de bus komt en anders misschien toch overstappen naar Scarlet die wel compensatie geeft als er iets mis gaat en die bovendien ook nog een stuk goedkoper zijn.
Reputatie 7
Badge +1
Bedankt voor de geste voor die enkele uurtjes zonder tv. Eén ding is zeker als je dit forum leest. De maand zonder zagen gaat geen succes worden.
Dat zou wel gaan als men alle klanten van PX gelijk behandeld. Nieuwe abo´s niet omhoog in 2018 volgens de CEO dan de oude abo`s ook niet omhoog.
Beste, ik heb al m&s en het Belgisch voetbal, krijgen wij dan een andere compensatie ?? Of krijgen wij niets extra omdat we al meer betalen ? Bedankt voor uw antwoord, Mvg.
Vroeger was ik klant bij Telenet en heb ik nooit 3 dagen problemen moeten ondervinden om één of andere compensatie te krijgen. Ik ben geen sportfanaat, heb geen jonge kinderen die naar studio-100 toestanden zitten te kijken en moet mij dan maar noodgedwongen tevreden stellen met films en series waarvoor ik geen tijd heb. Daarnaast heb ik al sedert mijn overstap technische problemen waarvoor nu pas recentelijk een oplossing werd gevonden : een derde energieverslindende signaalversterker geplaatst! Compensatie voor meerdere jaren grijze haren heb ik niet gekregen. Hoe klantvriendelijk is dat dan weer ? Blijf maar proberen om positief in de media te komen terwijl de CEO het voorbije jaar als een rampjaar heeft bestempeld. Ik ben nog altijd niet overtuigd !
Wanneer we reeds een bundel hebben en die andere bundels ons niet boeien ( anders hadden we die ook)
is het dan niet mogelijk ons een gratis film te geven?? Uit het ganse filmaanbod welteverstaan!
Mooi van een compensatie te geven want we hebben immers 2 x ongemak gehad voor iets waar we voor betalen, maar het compensatieaanbod is niet echt voor cultuurminnende mensen, voetbal, studio 100, en Amerikaanse series ..... jammer .... totaal buiten onze interesse.
Reputatie 4
Badge +2
voor de moderator,
Wanneer we hier een item plaatsen, krijgen we in onze mailbox een bericht wanneer er een reactie is. Deze reactie kunnen we lezen na een click op "hier" in de mail. Er is echter ook een tweede "hier" (met link) wanneer we deze reacties niet meer willen volgen. Deze tweede link "hier" werkt echter niet. Kan u dit verhelpen aub.waarvoor dank.
Slechts minimum een zevental betaalfilms lijkt me een "geste".
De huidige heeft enkel tot doel de mensen zich nog meer te laten binden en kost proximus NIETS.
De enige oplossing voor mistevreden klanten is massaal hun contract beeindigen.
Zo maak je het probleem voelbaar in hun portefeuille en zullen ze de volgende keer tweemaal
nadenken.
Zoals al eerder opgemerkt. De klanten die al het meest betalen per maand (140€) zijn diegene die geen tegemoetkoming mogen verwachten net omdat ze al deze opties al hebben.
Proximus besteedt zeer veel aandacht aan nieuwe klanten (werving) maar de bestaande klanten worden vergeten (zie ook dossier huur oude telefoon toestellen) Mevr Dominique Leroy zal nog een tandje mogen bijsteken.
Wij ondervinden nog regelmatig onderbrekingen op de tv, maar daar wordt niet over gesproken. Het zijn maar enkele minuten maar als je iets aan het volgen bent is dit zeer lastig. Bent op de computer bezig geen netwerk. Ook leuk.? Zijn er nog mensen die er last van hebben of ben ik echt de enige.?
Ik ga niet akkoord met deze compensatie. Gedurende meerdere dagen slecht of geen internet gehad. Dit is wanprestatie van de kant van Proximus, graag ontvang ik verwijzing naar de algemene voorwaarden waarin vermeld staat dat Proximus eenzijdig de overeenkomst tussen ons niet moet nakomen.
Aha, de eeuwige, Iedereen doet het, beweegreden. Nee, omdat iedereen het doet, maakt dat het niet ok. Als alle renners doping nemen, gaan ze allemaal in de fout. Als iedereen in't zwart werkt, pleegt iedereen fraude. En als alle providers slechte service leveren, wordt het eens tijd dat ze daar iets aan doen, en geen service factureren die ze niet leveren. Als je een electricien laat komen en de lamp brandt achteraf niet, betaal je hem toch ook niet.

Reageer