We geven je de 2 komende weken meer tv wegens het ongemak van de voorbije dagen. Van 17 tot 31 januari activeren we automatisch en gratis voor alle tv-klanten de kanalen van het Belgisch voetbal, Studio 100 Hits en Movies & Series.
Lees het hele artikel hier
We hebben ook een speciale FAQ gemaakt met alle nuttige info.
Twee weken Belgisch voetbal, Movies & Series en Studio 100 Hits
A
Bladzijde 5 / 10
We zij hier dus vet mee.
Jammer dat anderen, beslissen wat wij zogezegd graag zouden bekijken.
Jammer dat men in dit informatica tijdperk niet kan detecteren dat er al een pas bestaat bij een klant zodat een alternatief kan worden aangeboden.
Wat wij nu als compensatie krijgen is zelfs nog geen pleister op de wonde.
Geef mij een korting op de volgende factuur
Waarom laat je de klanten zelf niet kiezen uit een aantal mogelijkheden?
Beste,
Als je die boeketten al hebt in abonnement dan krijg je een andere tegemoetkoming.
Volg de link:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_trouble_compensation/particulieren/welkom-bij-support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/tv-problemen/storing-van-8-januari-hoe-ontvangt-u-een-commerciele-geste.html
Zenders staan op Kanaal 162 en 196
Voetbal op 601 en volgende
Voetbal op 601 en volgende
Cindy, daar heeft onze klantendienst geen info over. Contacteer je Scarlet even ? Groeten. Jan
Eddy, dan kan je kiezen voor de optie voor 3 gratis films. Jan
Beste Kevin, helaas is er geen andere compensatie voorzien. Groetjes Freya
Hallo Julie, zijn deze problemen gemeld bij de technische dienst? Is er een interventie gebeurt? Zoja, kan je ons via een privébericht het betrokken klantrekeningnummer doorsturen, dan bekijken we het even. Groetjes, Aziz
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Opslaan' = verzenden.
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Opslaan' = verzenden.
Ik heb zojuist de movies en series optie geactiveerd
Ik krijg echter een berichtje dat hiervoor betaald moet worden daar waar we dachten dat we tot en met 31/1 gratis deze gratis kregen ter compensatie voor de storingen
Wat is hier ni van aan
Je mag NIETS activeren, dat gebeurde automatisch , als jij activeert ga je voor die boeketten moeten betalen, overal stond dat duidelijk uitgelegd ! Bel zo snel mogelijk naar Proximus om je aankoop te herroepen.
Al je zelf activeert dan moet je natuurlijk betalen.
Sommigen kunnen nu al kijken, gewoon de zender nummers intikken.
Maar start officieel is pas morgen.
Het zijn wel redelijk belachelijke zenders... Studio 100 -als je geen kinderen onder de 6 jaar hebt, waardeloos.
De filmzender, veel intéressants zie ik niet of het moet die film zijn die rond middernacht uitgezonden wordt... LOL
Dan neem je ze toch gewoon op, die opnames mag je gewoon houden.
je mag zelf niks activeren (activeren == betalen) , je gaat gewoon naar het kanaal nummer bv MS op kanaal 196 en je kan direct kijken zonder activeren, als je wel moet activeren dan is je gratis periode nog niet actief, mss door eens de decoder herop te starten (effen de stroom onderbreken) dat je dan gratis kunt kijken zonder de vraag om te activeren, bij mij is de decoder tijdens blokken uit gegaan en dan kon ik kijken naar MS zonder te moeten activeren
Inderdaad Spookje 59
Eerlijk gezegd schrik daar niet meer van, tegenwoordig is negatief zijn de nieuwe standaard, dat en afgunst, haat en nijd en maar zagen en klagen.
Ik heb ook mijn problemen gehad, zware problemen zelfs maar ze zijn opgelost.
Gratis films voor 2 weken, wie de boeketten al had krijgt ook wat.
Geef een hand en ze pakken je arm, als er nog een panne is zullen ze misschien net als Telenet , Base , Orange en Scarlet NIETS meer doen.
Ik log uit: hoofdpijn.😡
Het is toch heel eenvoudig je komt in het dagelijks leven toch ook mensen tegen die meer positief kijken naar de wereld rondom hem dan anderen en de ene is meer optimistisch dan de andere, de ene klaagt ook meer dan de anderen, de ene kan meer lachen dan de andere, of meer relativeren enz..... dus waarom zou dit anders zijn als ze op een forum of op andere sociale media kanalen komen.
Mijn pa heeft ook niks aan die betaalzenders die kosteloos zijn voor 14 dagen als compensatie , een korting zou voor hem inderdaad welkom zijn.
Een geste?
Eén die Proximus wellicht niets zal kosten:
° Belgisch voetbal. Alleszins niets voor mij!
° Studio 100 Hits: blijkbaar is dit een muziekkanaal voor kinderen en zeker niet aan mij besteed. Ik ben 65.
° Movies & Series: om ons ertoe aan te zetten om ons te abonneren, wellicht?
Een ridicule zg. compensatie waar ik in geen enkel geval iets aan heb.
Een korting op de factuur, sorry aanrekening zoals dat nu hoort genoemd te worden, dat is wat ik op zijn minst als geste verwacht had.
Eén die Proximus wellicht niets zal kosten:
° Belgisch voetbal. Alleszins niets voor mij!
° Studio 100 Hits: blijkbaar is dit een muziekkanaal voor kinderen en zeker niet aan mij besteed. Ik ben 65.
° Movies & Series: om ons ertoe aan te zetten om ons te abonneren, wellicht?
Een ridicule zg. compensatie waar ik in geen enkel geval iets aan heb.
Een korting op de factuur, sorry aanrekening zoals dat nu hoort genoemd te worden, dat is wat ik op zijn minst als geste verwacht had.
Dit heeft niets met klagen te maken. Wij vragen gewoon een eerlijke behandeling.
Geen service --> Niet betalen.
Als je naar de bakker gaat, betaal je toch ook geen volle prijs voor een half brood.
Geen service --> Niet betalen.
Als je naar de bakker gaat, betaal je toch ook geen volle prijs voor een half brood.
Beste,
Deze geste van Proximus lijkt me eerder een reclamestunt.
Waarom geeft men de klanten geen keuze?
Korting van x € op het volgende faktuur.
Gratis pakket voor x weken.
Gratis beltegoed voor x €.
...
Ik verwacht dat dit bij al de vaste klanten beter in de smaak zal vallen dan 2 weken een pakket van kanalen dat ze niet zullen gebruiken, anders hadden ze het pakket wel genomen.
Met vriendelijke groeten,
Werner Stuer
Deze geste van Proximus lijkt me eerder een reclamestunt.
Waarom geeft men de klanten geen keuze?
Korting van x € op het volgende faktuur.
Gratis pakket voor x weken.
Gratis beltegoed voor x €.
...
Ik verwacht dat dit bij al de vaste klanten beter in de smaak zal vallen dan 2 weken een pakket van kanalen dat ze niet zullen gebruiken, anders hadden ze het pakket wel genomen.
Met vriendelijke groeten,
Werner Stuer
Dag Missvintje,
Kan je ons via Het Proximus Team klantgegevens sturen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Dan kijk ik alles voor je na.
Met vriendelijke groeten
Koen
Kan je ons via Het Proximus Team klantgegevens sturen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Dan kijk ik alles voor je na.
Met vriendelijke groeten
Koen
Beste Timm1983,
Zie info op onderstaande link:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_ch_list/particulieren/welkom-bij-support/televisie/tv-instellingen-en-functies/instellingen-aanpassen/zenderlijst-op-tv-en-tv-app.html
Groetjes,
Joël
Zie info op onderstaande link:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_ch_list/particulieren/welkom-bij-support/televisie/tv-instellingen-en-functies/instellingen-aanpassen/zenderlijst-op-tv-en-tv-app.html
Groetjes,
Joël
Dag Quin,
We geven gedurende 2 weken extra zenders die je gratis kan gebruiken enkel dit is de compensatie ivm de laatste storing.
Mvg, Koen
We geven gedurende 2 weken extra zenders die je gratis kan gebruiken enkel dit is de compensatie ivm de laatste storing.
Mvg, Koen
Toch nog niets van gemerkt!
mss moet je eerst de decoder even zijn stroom onderbreken en dan na het heropstarten eens zien of het in orde gekomen is.
Beste,indien je slechts 1 van de andere bundels hebt, zijn de andere 2 gratis en kunnen we geen extra compensatie hiervoor voorzien. Groetjes Freya
Toch nog niets van gemerkt!
Hoi,
Kan je de uitzendingen op zenders 196 en 197 al ontvangen, bekijken en opnemen ? Dan staat dat zeker al actief, ook in het menu kan je daar direct naar toe gaan = vakje met aankondiging " 2 weken meer tv ".
Groeten
we hebben ook een speciale FAQ gemaakt n.a.v. deze compensatie.
Klanten die reeds beschikken over de twee boeketten dienen ons te contacteren.
Mvg,
De uitleg van WIM is zeer interessant ook.
wel,weer geweldig van Proximus,
1-we kijken niet naar voetbal..dus nutteloos
2-hebben ook geen kinderen..dus nutteloos
3-en die film kanaal hebben we ook niks aan want je kan geen films kiezen.
mijn optie was dat je kon kiezen wat je wilt..
a- 2 weken gratis netflix
b-2 weken gratis pakket naar keuze
c-bij volgende factuur internet 1 maand gratis.
d-extra punten bij Myproximus
mogelijkheden genoeg
met die reclame rond die voetbalkanalen zijn we toch niks..
en hopelijk een reactie van Proximus voor al die trouwe klanten(30 jaar klant al)
1-we kijken niet naar voetbal..dus nutteloos
2-hebben ook geen kinderen..dus nutteloos
3-en die film kanaal hebben we ook niks aan want je kan geen films kiezen.
mijn optie was dat je kon kiezen wat je wilt..
a- 2 weken gratis netflix
b-2 weken gratis pakket naar keuze
c-bij volgende factuur internet 1 maand gratis.
d-extra punten bij Myproximus
mogelijkheden genoeg
met die reclame rond die voetbalkanalen zijn we toch niks..
en hopelijk een reactie van Proximus voor al die trouwe klanten(30 jaar klant al)
1-we kijken niet naar voetbal..dus nutteloos
2-hebben ook geen kinderen..dus nutteloos
3-en die film kanaal hebben we ook niks aan want je kan geen films kiezen.
mijn optie was dat je kon kiezen wat je wilt..
a- 2 weken gratis netflix
b-2 weken gratis pakket naar keuze
c-bij volgende factuur internet 1 maand gratis.
d-extra punten bij Myproximus
mogelijkheden genoeg
met die reclame rond die voetbalkanalen zijn we toch niks..
en hopelijk een reactie van Proximus voor al die trouwe klanten(30 jaar klant al)
Hoi, je kan wel degelijk films kiezen, bekijken en opnemen.
films op kanaal 196 die in het geschenk zitten kan je ook opnemen.
je zit vast aan de films die men je aanbied..ben ik niks mee
Als je die packs al in je abbo hebt kan je ook gratis 3 films krijgen.
Heb je packs ?
En als er tijdens de panne opnames verdwenen zijn kan je dat ook laten weten aan PX, ze doen daar niet moeilijk over en zetten deze terug.
Meer kan ik niet doen, ben zelf maar klant.
Hopelijk heb je er wat aan.
Dit is de link als je de packs hebt of als er opnames van een film, serie of andere verdwenen zijn.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Bladzijde 5 / 10
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.