Skip to main content

Twee weken Belgisch voetbal, Movies & Series en Studio 100 Hits


Toon eerste bericht

234 reacties

Antoon1
Forum|alt.badge.img+1
  • Grand Master
  • 1129 reacties
  • 16 januari 2018
frank schreef:
Zenders staan op Kanaal 162 en 196
Voetbal op 601 en volgende

Je kan al kijken. Zijn al geactiveerd.

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 166 reacties
  • 16 januari 2018
Eddy, dan kan je kiezen voor de optie voor 3 gratis films. Jan

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 166 reacties
  • 16 januari 2018
Je kan 3 gratis films kijken, Bart. Groeten. Jan

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 391 reacties
  • 16 januari 2018
Beste Kevin, helaas is er geen andere compensatie voorzien. Groetjes Freya

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 335 reacties
  • 16 januari 2018
Hallo Julie, zijn deze problemen gemeld bij de technische dienst? Is er een interventie gebeurt? Zoja, kan je ons via een privébericht het betrokken klantrekeningnummer doorsturen, dan bekijken we het even. Groetjes, Aziz

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Opslaan' = verzenden.

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 16 januari 2018
als je op beide boeketten al geabonneerd bent, krijg je compensatie.

en wat als je op één van beide al geabonneerd bent?

krijg je dan een halve compensatie?

en wat bedraagt die dan?

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 16 januari 2018
een zeer mooie geste thx Proximus in vergelijking van telenet voor zulke probs krijg je twee gratis films te bekijken. Jammer dat er wel veel mensen weer niet content zijn voor dezelfde prijs kregen we niets

Antoon1
Forum|alt.badge.img+1
  • Grand Master
  • 1129 reacties
  • 16 januari 2018
spook59 schreef:
een zeer mooie geste thx Proximus in vergelijking van telenet voor zulke probs krijg je twee gratis films te bekijken. Jammer dat er wel veel mensen weer niet content zijn voor dezelfde prijs kregen we niets

Daar heb je gelijk in. Maar denk dat jaar 2017 nog door weegt bij veel klanten en de prijsverhoging bij de oude abo's, trouwe klanten, terwijl de nieuwe abo's met rust worden gelaten.

Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • 61 reacties
  • 16 januari 2018
Hallo
Ik heb zojuist de movies en series optie geactiveerd
Ik krijg echter een berichtje dat hiervoor betaald moet worden daar waar we dachten dat we tot en met 31/1 gratis deze gratis kregen ter compensatie voor de storingen
Wat is hier ni van aan

Forum|alt.badge.img+3
  • Guru
  • 332 reacties
  • 16 januari 2018
Je mag niet activeren, dat doet proximus automatisch.
Al je zelf activeert dan moet je natuurlijk betalen.
Sommigen kunnen nu al kijken, gewoon de zender nummers intikken.
Maar start officieel is pas morgen.


Het zijn wel redelijk belachelijke zenders... Studio 100 -als je geen kinderen onder de 6 jaar hebt, waardeloos.
De filmzender, veel intéressants zie ik niet of het moet die film zijn die rond middernacht uitgezonden wordt... LOL

  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 16 januari 2018
Het gaat ook pas in vanaf morgen 17/1

  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 16 januari 2018
swakke schreef:
Hallo
Ik heb zojuist de movies en series optie geactiveerd
Ik krijg echter een berichtje dat hiervoor betaald moet worden daar waar we dachten dat we tot en met 31/1 gratis deze gratis kregen ter compensatie voor de storingen
Wat is hier ni van aan

  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 16 januari 2018
Dit gaat pas in van af morgen 17/01

Peter66
Forum|alt.badge.img+2
  • Guru
  • 276 reacties
  • 16 januari 2018
swakke schreef:
Hallo
Ik heb zojuist de movies en series optie geactiveerd
Ik krijg echter een berichtje dat hiervoor betaald moet worden daar waar we dachten dat we tot en met 31/1 gratis deze gratis kregen ter compensatie voor de storingen
Wat is hier ni van aan


Je mag NIETS activeren, dat gebeurde automatisch , als jij activeert ga je voor die boeketten moeten betalen, overal stond dat duidelijk uitgelegd ! Bel zo snel mogelijk naar Proximus om je aankoop te herroepen.

Peter66
Forum|alt.badge.img+2
  • Guru
  • 276 reacties
  • 16 januari 2018
Rozeke schreef:
Dit gaat pas in van af morgen 17/01


Ze zijn nu al actief.

Peter66
Forum|alt.badge.img+2
  • Guru
  • 276 reacties
  • 16 januari 2018
frank schreef:
Je mag niet activeren, dat doet proximus automatisch.
Al je zelf activeert dan moet je natuurlijk betalen.
Sommigen kunnen nu al kijken, gewoon de zender nummers intikken.
Maar start officieel is pas morgen.


Het zijn wel redelijk belachelijke zenders... Studio 100 -als je geen kinderen onder de 6 jaar hebt, waardeloos.
De filmzender, veel intéressants zie ik niet of het moet die film zijn die rond middernacht uitgezonden wordt... LOL


Dan neem je ze toch gewoon op, die opnames mag je gewoon houden.

Martin
  • 33466 reacties
  • 16 januari 2018
je mag zelf niks activeren (activeren == betalen) , je gaat gewoon naar het kanaal nummer bv MS op kanaal 196 en je kan direct kijken zonder activeren, als je wel moet activeren dan is je gratis periode nog niet actief, mss door eens de decoder herop te starten (effen de stroom onderbreken) dat je dan gratis kunt kijken zonder de vraag om te activeren, bij mij is de decoder tijdens blokken uit gegaan en dan kon ik kijken naar MS zonder te moeten activeren

Peter66
Forum|alt.badge.img+2
  • Guru
  • 276 reacties
  • 16 januari 2018
spook59 schreef:
een zeer mooie geste thx Proximus in vergelijking van telenet voor zulke probs krijg je twee gratis films te bekijken. Jammer dat er wel veel mensen weer niet content zijn voor dezelfde prijs kregen we niets


Inderdaad Spookje 59

Eerlijk gezegd schrik daar niet meer van, tegenwoordig is negatief zijn de nieuwe standaard, dat en afgunst, haat en nijd en maar zagen en klagen.

Ik heb ook mijn problemen gehad, zware problemen zelfs maar ze zijn opgelost.

Gratis films voor 2 weken, wie de boeketten al had krijgt ook wat.

Geef een hand en ze pakken je arm, als er nog een panne is zullen ze misschien net als Telenet , Base , Orange en Scarlet NIETS meer doen.

Ik log uit: hoofdpijn.😡

Martin
  • 33466 reacties
  • 16 januari 2018
Het is toch heel eenvoudig je komt in het dagelijks leven toch ook mensen tegen die meer positief kijken naar de wereld rondom hem dan anderen en de ene is meer optimistisch dan de andere, de ene klaagt ook meer dan de anderen, de ene kan meer lachen dan de andere, of meer relativeren enz..... dus waarom zou dit anders zijn als ze op een forum of op andere sociale media kanalen komen.

anneke 17066
Forum|alt.badge.img
  • Rising star
  • 24 reacties
  • 16 januari 2018
Martin schreef:
Wel inderdaad straf ze hebben goedkoper abonnementen en geven een korting op factuur als compensatie ivm met de stroompanne.
Mijn pa heeft ook niks aan die betaalzenders die kosteloos zijn voor 14 dagen als compensatie , een korting zou voor hem inderdaad welkom zijn.
Mijn moeder heeft daar ook niets aan. Ze is 93 jaar en is helemaal niet geïnteresseerd met die extra 2 weken, zeker niet in Sport. Ze zou niet eens weten hoe die tijdelijk gratis betaalzenders te bekijken zijn. Een korting daarentegen wel!

anneke 17066
Forum|alt.badge.img
  • Rising star
  • 24 reacties
  • 16 januari 2018
Een geste?
Eén die Proximus wellicht niets zal kosten:
° Belgisch voetbal. Alleszins niets voor mij!
° Studio 100 Hits: blijkbaar is dit een muziekkanaal voor kinderen en zeker niet aan mij besteed. Ik ben 65.
° Movies & Series: om ons ertoe aan te zetten om ons te abonneren, wellicht?
Een ridicule zg. compensatie waar ik in geen enkel geval iets aan heb.
Een korting op de factuur, sorry aanrekening zoals dat nu hoort genoemd te worden, dat is wat ik op zijn minst als geste verwacht had.

jdm_01
Forum|alt.badge.img+3
  • Grand Master
  • 360 reacties
  • 16 januari 2018
Amai wat een heisa over die geste van Px...geven ze niets= commentaar, nu doen ze wel iets, terug commentaar, als er zich een elektriciteitspanne van 4 uur voordoet, waardoor alle verlichting, verwarming en alle elektr. toestellen het laten afweten, wordt er dan een geste van Eandis gegeven? Denk het niet.
Ik heb ook het voetbal pakket, kijk dan maar naar de M&S.

mvg.

  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 17 januari 2018
Dit heeft niets met klagen te maken. Wij vragen gewoon een eerlijke behandeling.
Geen service --> Niet betalen.

Als je naar de bakker gaat, betaal je toch ook geen volle prijs voor een half brood.

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 17 januari 2018
Beste,

Deze geste van Proximus lijkt me eerder een reclamestunt.
Waarom geeft men de klanten geen keuze?
Korting van x € op het volgende faktuur.
Gratis pakket voor x weken.
Gratis beltegoed voor x €.
...
Ik verwacht dat dit bij al de vaste klanten beter in de smaak zal vallen dan 2 weken een pakket van kanalen dat ze niet zullen gebruiken, anders hadden ze het pakket wel genomen.

Met vriendelijke groeten,
Werner Stuer

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3237 reacties
  • 17 januari 2018
Info hierover wordt nog verzonden. Groeten, Tina