We geven je de 2 komende weken meer tv wegens het ongemak van de voorbije dagen. Van 17 tot 31 januari activeren we automatisch en gratis voor alle tv-klanten de kanalen van het Belgisch voetbal, Studio 100 Hits en Movies & Series.
Lees het hele artikel hier
We hebben ook een speciale FAQ gemaakt met alle nuttige info.
Bladzijde 5 / 10
En nu maar hopen dat veel klanten verleidt worden om extra pakketten te kopen.
Zo komt Proximus er nog beter uit ook.
Zo komt Proximus er nog beter uit ook.
Uit sommigen hun uitleg kun je afleiden dat dit wel nog eens zou kunnen lukken ook
Leuk!
Enfin middels zijn al mijn problemen door Proximus opgelost waarvoor dank.
Dan ben je een van de gelukkige waar al de problemen opgelost zijn. Dit praat natuurlijk een stuk makkelijker op dit forum. En zie je alles natuurlijk positiever tov PX. Weet niet of je een trouwe klant bent en welke abo je hebt. Maar als je een oud abo hebt kun je niet al te positief zijn met een prijsverhoging van € 50 per jaar. Maar toch goed dat er toch problemen opgelost worden al zou je dit op het forum niet zeggen.
Ik vind het maar zo fair om het ook eens te zeggen dat PX problemen oplost, dat het niet allemaal kommer en kwel is op een forum en in een bedrijf.
Mijn problemen bij PX waren zéér ernstig, en zéér uiteenlopend, en jà behoorlijk slopend.
Ik ben dan ook op zoek gegaan op het internet naar aanspreekpunten in het bedrijf zelf, die heb ik gevonden en gebruikt, en het heeft vruchten afgeworpen. Het is zeker niet op een twee opgelost geweest maar het is toch maar gebeurd.
Jouw abonnement steeg met 50 euro per jaar en jij struikelt daarover ? Dan ga je nog vaak sterk gedesillusioneerd zijn in het leven wat natuurlijk mij niet het recht geeft om te zeggen of jij al dan niet mag klagen daarover
Bij andere operatoren is dat net zo en vaak nog duurder. Je moet eens een operator meemaken die beslist dat het nu wel welletjes is dat je zo'n 'voordelig' tarief hebt en die je contract gewoon eenzijdig stopt en geen uitleg meer wil geven. Of een men smeert je een wurgcontract aan, waar je 'verplicht bent' om te blijven, want dat veranderen van operator telt niet voor iedereen. Je moet eens problemen meemaken bij Telenet en kijken hoe zij dàt oplossen.
Ik zou de politieke tour kunnen opgaan of er andere bedrijven met verschillende diensten kunnen bij betrekken maar dat is niet de plaats.
Op dit Forum worden veel problemen opgelost, maar sommigen vinden zich niet in een bepaalde oplossing, lezen niet alle oplossingen en reacties en openen dan een nieuw topic.
Daar bij komt dat ik van sommige nieuwe topics al een paar keer geslikt heb.
Zo van die mensen die direct beginnen te blaffen.
Er zal wel altijd een probleem ontstaan, misschien ook opnieuw bij mij.
C'est la vie.
Naast Proximus heb ik een zeer ellendig en pijnlijk miserabel leven toch tracht ik positief te blijven, en als ik kan anderen te helpen.
Succes nog op het forum en een zeer fijne dag toegewenst.
Ik vind het nog wel een fijne compensatie. Beter als niets!
Leuk dat we extra kijkplezier krijgen voor 2 weken, alleen jammer dat we de m&s pas al bezitten, dus geen compensatie, en voetbal interesseert mij niet net zo min als studio 100.
We zij hier dus vet mee.
Jammer dat anderen, beslissen wat wij zogezegd graag zouden bekijken.
Jammer dat men in dit informatica tijdperk niet kan detecteren dat er al een pas bestaat bij een klant zodat een alternatief kan worden aangeboden.
Wat wij nu als compensatie krijgen is zelfs nog geen pleister op de wonde.
Geef mij een korting op de volgende factuur
Waarom laat je de klanten zelf niet kiezen uit een aantal mogelijkheden?
We zij hier dus vet mee.
Jammer dat anderen, beslissen wat wij zogezegd graag zouden bekijken.
Jammer dat men in dit informatica tijdperk niet kan detecteren dat er al een pas bestaat bij een klant zodat een alternatief kan worden aangeboden.
Wat wij nu als compensatie krijgen is zelfs nog geen pleister op de wonde.
Geef mij een korting op de volgende factuur
Waarom laat je de klanten zelf niet kiezen uit een aantal mogelijkheden?
Stop aub met te zeuren !! We hebben het zo goed.Kleine pannes kunnen niet meer gebeuren want alles is nu zo groots.Zo iets kan elke firma overkomen.
PROXIMUS is en blijft mijn favoriet.
Mooie geste: wat verlangt ge aub nog MEER?
PROXIMUS is en blijft mijn favoriet.
Mooie geste: wat verlangt ge aub nog MEER?
Pffff, geef toe dat dit een mager beestje is. Persoonlijk had ik dan nog minstens toegang tot BBC Entertainment gehoopt. Nu kan je lekker series beginnen volgen waarvoor je binnen 14 dagen dan een abonnement mag nemen omdat je de afloop wil kennen. Voetbal interesseert me niet en Studio 100 kan me gestolen worden.
Goeie commerciële zet, maar zeker niet in verhouding tot het geleden ongemak.
En nu ik toch aan het zagen ben - nee ik doe niet mee met "30 dagen zonder zagen" - wanneer eindelijk BBC 1 en 2 in HD in het basispakket i.p.v. al die overbodige Franstalige b-zenders in HD?
Goeie commerciële zet, maar zeker niet in verhouding tot het geleden ongemak.
En nu ik toch aan het zagen ben - nee ik doe niet mee met "30 dagen zonder zagen" - wanneer eindelijk BBC 1 en 2 in HD in het basispakket i.p.v. al die overbodige Franstalige b-zenders in HD?
En nadien zit je met een abonnement opgezadeld als je niet tijdig afmeld?
koni heeft ook reeds het bundel van het Belgisch voetbal hoor. Gaat men voor hem dit aftrekken van de factuur ?
Vriendelijke groeten,
Vriendelijke groeten,
TUI:
proximus.be/eengeste
we hebben ook een speciale FAQ gemaakt n.a.v. deze compensatie.
Klanten die reeds beschikken over de twee boeketten dienen ons te contacteren.Mvg,
we hebben ook een speciale FAQ gemaakt n.a.v. deze compensatie.
Klanten die reeds beschikken over de twee boeketten dienen ons te contacteren.Mvg,
Jos Smans, de zenders worden automatisch opgezegd na de datum. Dit staat zo op de blog post.
Had liever een aftrek op mijn volgende factuur gezien. Wij hebben al voetbal in ons pakket zitten en de 2 andere opties hebben we geen interesse in, wij hebben hier dus helemaal geen compensatie aan. Dikke zever dus.
Een zwaar teleurgestelde klant!!!
Een zwaar teleurgestelde klant!!!
Mijn gebuur had ook bij zijn aansluiting een gratis bundel voor één maand die ook zou automatisch stopgezet worden, maar de volgende maanden stond het wel op zijn factuur aangerekend, is tenslotte wel in orde gekomen na enkele telefoontjes, een verwittigd man is er twee waard
We zij hier dus vet mee.
Jammer dat anderen, beslissen wat wij zogezegd graag zouden bekijken.
Jammer dat men in dit informatica tijdperk niet kan detecteren dat er al een pas bestaat bij een klant zodat een alternatief kan worden aangeboden.
Wat wij nu als compensatie krijgen is zelfs nog geen pleister op de wonde.
Geef mij een korting op de volgende factuur
Waarom laat je de klanten zelf niet kiezen uit een aantal mogelijkheden?
Beste,
Als je die boeketten al hebt in abonnement dan krijg je een andere tegemoetkoming.
Volg de link:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_trouble_compensation/particulieren/welkom-bij-support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/tv-problemen/storing-van-8-januari-hoe-ontvangt-u-een-commerciele-geste.html
we hebben ook een speciale FAQ gemaakt n.a.v. deze compensatie.
Klanten die reeds beschikken over de twee boeketten dienen ons te contacteren.
Helaas - ook deze link werkt weer niet ...
ik kom weer op de pagina "contacteer ons" - ja ik ken mijn telefoonnummer maar krijg nadien enkel de oplossing om de 0800 nummer te bellen - e-mail of een vraag of klacht indienen kan ik gewoon niet - en dat 0800 nummer bellen helpt niet - de wachtrij is langer dan mijn geduld (reeds 2 * bijna een uur gewacht en geluisterd naar de muziekjes) ...
dus wat dan ?
ik heb de bundels al en wil een andere compensatie !
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_trouble_compensation/particulieren/welkom-bij-support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/tv-problemen/storing-van-8-januari-hoe-ontvangt-u-een-commerciele-geste.html
Dat is waar Martin, maar gezien het hier uitdrukkelijk vermeld staat, neem ik aan dat ze wel degelijk worden opgezegd. Anders zou het een vergiftigd geschenk zijn.
Welke compensatie krijg ik als ik al op deze twee boeketten geabonneerd ben?
Contacteer ons voor een passende compensatie.
Meer uitleg in de link:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_trouble_compensation/particulieren/welkom-bij-support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/tv-problemen/storing-van-8-januari-hoe-ontvangt-u-een-commerciele-geste.html
Mensen die opnames kwijt zijn laten dit weten aan Proximus , deze zetten ze dan gratis en voor niets terug dat kan 48 uur duren maar je hebt ze dan ook allemaal terug.
Contacteer ons voor een passende compensatie.
Meer uitleg in de link:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_trouble_compensation/particulieren/welkom-bij-support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/tv-problemen/storing-van-8-januari-hoe-ontvangt-u-een-commerciele-geste.html
Mensen die opnames kwijt zijn laten dit weten aan Proximus , deze zetten ze dan gratis en voor niets terug dat kan 48 uur duren maar je hebt ze dan ook allemaal terug.
Mijn gebuur had ook bij zijn aansluiting een gratis bundel voor één maand die ook zou automatisch stopgezet worden, maar de volgende maanden stond het wel op zijn factuur aangerekend, is tenslotte wel in orde gekomen na enkele telefoontjes, een verwittigd man is er twee waard
Wat moet je doen om deze kanalen te bekijken?
Het goede nieuws is dat je niets hoeft te doen! Ze worden automatisch geactiveerd op 17/01 en gedesactiveerd op 31/01.
Dat zullen we op het forum wel vernemen na 31/01
Zenders staan op Kanaal 162 en 196
Voetbal op 601 en volgende
Voetbal op 601 en volgende
Voetbal op 601 en volgende
En de Porno ? LOL
Net de factuur van Proximus van deze maand gekregen, nog een opslag erbij, dus nu vragen ze blijkbaar nog meer voor minder service, bij deze heb ik dan maar 4/5 van de factuur betaald, dat lijkt mij ongeveer fair!
In dat geval kunnen we je 3 films aanbieden. Groeten. Jan
Cindy, daar heeft onze klantendienst geen info over. Contacteer je Scarlet even ? Groeten. Jan
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.