Skip to main content

Twee weken Belgisch voetbal, Movies & Series en Studio 100 Hits


Toon eerste bericht

234 reacties

  • Apprentice
  • 9 reacties
  • 17 januari 2018
Het gratis pakket ging toch in vanaf vandaag?

Toch nog niets van gemerkt!

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2438 reacties
  • 17 januari 2018
Deze extra zenders worden na de gratis periode automatisch terug stopgezet. Grt, Heidi

  • Apprentice
  • 9 reacties
  • 17 januari 2018
Dit is geen antwoord op mijn vraag dacht ik?

KoenN
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1026 reacties
  • 17 januari 2018
Dag Missvintje,

Kan je ons via Het Proximus Team klantgegevens sturen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Dan kijk ik alles voor je na.

Met vriendelijke groeten

Koen

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2042 reacties
  • 17 januari 2018
Beste Timm1983,

Zie info op onderstaande link:

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_ch_list/particulieren/welkom-bij-support/televisie/tv-instellingen-en-functies/instellingen-aanpassen/zenderlijst-op-tv-en-tv-app.html

Groetjes,

Joël

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3128 reacties
  • 17 januari 2018
Kan je via een privébericht je klantgegevens doorsturen ? dan kijken we dit voor je na.

Groeten,

Tina

KoenN
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1026 reacties
  • 17 januari 2018
Dag Quin,

We geven gedurende 2 weken extra zenders die je gratis kan gebruiken enkel dit is de compensatie ivm de laatste storing.

Mvg, Koen

Martin
  • 32667 reacties
  • 17 januari 2018
jean46 schreef:
Het gratis pakket ging toch in vanaf vandaag?

Toch nog niets van gemerkt!

mss moet je eerst de decoder even zijn stroom onderbreken en dan na het heropstarten eens zien of het in orde gekomen is.

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3128 reacties
  • 17 januari 2018
Beste,

de kanalen zullen automatisch gedeactiveerd worden, er komt niks op de factuur en het loopt ook niet stilzwijgend verder.

Groeten,

Tina

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 17 januari 2018
Ik vind dit geen eerlijke compensatie.
Ik kijk al zelden TV, en dan enkel naar de Vlaamse zenders.
De dag van de problemen had ik geen internet (wifi) ik moest dus dingen afhandelen via mijn smartphone op mobiele data. Deze ging uiteraard de hoogte in en zal ik moeten betalen. Terwijl ik al betaal voor wifi, hetgeen die dag niet werkte....
Uiteraard doet Proximus hier een Geste die hun "nauwelijks" wat zal kosten.
Ik ben hier niet mee akkoord. Ik ben serieus ah overwegen om toch naar Telenet over te stappen.
Na 1,5 jaar Proximus en 1,5 jaar problemen met Proximus heb ik het wel gehad.
Liever 10€/maand meer met diensten die correct werken en correct gefactureerd worden!

  • Apprentice
  • 9 reacties
  • 17 januari 2018
Decoder herstart en nog steeds niets!

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 544 reacties
  • 17 januari 2018
Beste,indien je slechts 1 van de andere bundels hebt, zijn de andere 2 gratis en kunnen we geen extra compensatie hiervoor voorzien. Groetjes Freya

Peter66
Forum|alt.badge.img+2
  • Guru
  • 276 reacties
  • 17 januari 2018
jean46 schreef:
Het gratis pakket ging toch in vanaf vandaag?

Toch nog niets van gemerkt!


Hoi,
Kan je de uitzendingen op zenders 196 en 197 al ontvangen, bekijken en opnemen ? Dan staat dat zeker al actief, ook in het menu kan je daar direct naar toe gaan = vakje met aankondiging " 2 weken meer tv ".

Groeten

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1820 reacties
  • 17 januari 2018
David, kan je me via een privé bericht even je lijnnummer of klantennummer doorgeven? Dan kijk ik het even voor je na. Groetjes, Charlotte




https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3128 reacties
  • 17 januari 2018
Hierover zou nog info volgen.

mvg, Tina

Peter66
Forum|alt.badge.img+2
  • Guru
  • 276 reacties
  • 17 januari 2018
Uitleg geste:

https://www.proximus.be/nl/id_b_cr_even_more_TV_during_two_weeks/particulieren/discover/news/uit-eerste-hand/twee-weken-meer-tv.html?v1=shorturl&v6=eengeste

Peter66
Forum|alt.badge.img+2
  • Guru
  • 276 reacties
  • 17 januari 2018
Wim schreef:
Beste mensen,
we hebben ook een speciale FAQ gemaakt n.a.v. deze compensatie.
Klanten die reeds beschikken over de twee boeketten dienen ons te contacteren.

Mvg,


De uitleg van WIM is zeer interessant ook.

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 392 reacties
  • 17 januari 2018
Hallo Stin, voor de klanten die reeds deze bundels in hun pack hebben, kunnen wij 3 film op aanvraag credits toekennen, kan jij ons jouw klantrekeningnummer in een privébericht doorsturen, dan doen we het nodige voor jou. Groetjes, Aziz

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.

Peter66
Forum|alt.badge.img+2
  • Guru
  • 276 reacties
  • 17 januari 2018
Uitleg geste:

https://www.proximus.be/nl/id_b_cr_even_more_TV_during_two_weeks/particulieren/discover/news/uit-eerste-hand/twee-weken-meer-tv.html?v1=shorturl&v6=eengeste
-----------------
Uitleg Wim:
Wim schreef:
Beste mensen,
we hebben ook een speciale FAQ gemaakt n.a.v. deze compensatie.
Klanten die reeds beschikken over de twee boeketten dienen ons te contacteren.

Mvg,
-----------------
Uitleg AzizA

Hallo **** , voor de klanten die reeds deze bundels in hun pack hebben, kunnen wij 3 film op aanvraag credits toekennen, kan jij ons jouw klantrekeningnummer in een privébericht doorsturen, dan doen we het nodige voor jou. Groetjes, Aziz

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Opslaan' = verzenden.

GEWELDIG toch ? !!!!: grinning: 😀 😀 😀

Martin
  • 32667 reacties
  • 17 januari 2018
Ben je dat wel zeker dat iedereen dit geweldig gaat vinden 😉 😃

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 213 reacties
  • 17 januari 2018
Voor diegenen die deze bundels reeds hebben kunnen er gratis films aangeboden worden. Geef gewoon een privébericht indien je dat wenst. Groeten. Jan

Isabella_02
  • Rising star
  • 13 reacties
  • 17 januari 2018
En wie niet geinterreseerd is in voetbal , films en kinderprogramma's ??

Peter66
Forum|alt.badge.img+2
  • Guru
  • 276 reacties
  • 17 januari 2018
Isabella_02 schreef:
En wie niet geinterreseerd is in voetbal , films en kinderprogramma's ??

Hallo **** , voor de klanten die reeds deze bundels in hun pack hebben, kunnen wij 3 film op aanvraag credits toekennen, kan jij ons jouw klantrekeningnummer in een privébericht doorsturen, dan doen we het nodige voor jou. Groetjes, ***


https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Als je die bundels niet hebt en géén interesse in de aanbieding dan komt er geen andere compensatie.
Scarlet gebruikers krijgen een kleine korting op hun komende factuur.

Als er tijdens de panne opnames verdwenen zijn dan kan je die ook terug vragen op de link:

Bijvoorbeeld alle opnames van MONK zijn weg maar je hebt de datums van die opnames niet meer: laat dit gewoon weten, binnen 24 à 48 uur staan deze dan allemaal terug, gratis.
Ook te melden op volgende link:
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 17 januari 2018
wel,weer geweldig van Proximus,
1-we kijken niet naar voetbal..dus nutteloos
2-hebben ook geen kinderen..dus nutteloos
3-en die film kanaal hebben we ook niks aan want je kan geen films kiezen.
mijn optie was dat je kon kiezen wat je wilt..
a- 2 weken gratis netflix
b-2 weken gratis pakket naar keuze
c-bij volgende factuur internet 1 maand gratis.
d-extra punten bij Myproximus
mogelijkheden genoeg
met die reclame rond die voetbalkanalen zijn we toch niks..
en hopelijk een reactie van Proximus voor al die trouwe klanten(30 jaar klant al)

Peter66
Forum|alt.badge.img+2
  • Guru
  • 276 reacties
  • 17 januari 2018
pater schreef:
wel,weer geweldig van Proximus,
1-we kijken niet naar voetbal..dus nutteloos
2-hebben ook geen kinderen..dus nutteloos
3-en die film kanaal hebben we ook niks aan want je kan geen films kiezen.
mijn optie was dat je kon kiezen wat je wilt..
a- 2 weken gratis netflix
b-2 weken gratis pakket naar keuze
c-bij volgende factuur internet 1 maand gratis.
d-extra punten bij Myproximus
mogelijkheden genoeg
met die reclame rond die voetbalkanalen zijn we toch niks..
en hopelijk een reactie van Proximus voor al die trouwe klanten(30 jaar klant al)


Hoi, je kan wel degelijk films kiezen, bekijken en opnemen.

films op kanaal 196 die in het geschenk zitten kan je ook opnemen.

Reageer