Skip to main content
We geven je de 2 komende weken meer tv wegens het ongemak van de voorbije dagen. Van 17 tot 31 januari activeren we automatisch en gratis voor alle tv-klanten de kanalen van het Belgisch voetbal, Studio 100 Hits en Movies & Series.

Lees het hele artikel hier



We hebben ook een speciale FAQ gemaakt met alle nuttige info.
Het gratis pakket ging toch in vanaf vandaag?



Toch nog niets van gemerkt!
Deze extra zenders worden na de gratis periode automatisch terug stopgezet. Grt, Heidi
Dit is geen antwoord op mijn vraag dacht ik?
Dag Missvintje,



Kan je ons via Het Proximus Team klantgegevens sturen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)

Dan kijk ik alles voor je na.



Met vriendelijke groeten



Koen
Beste Timm1983,



Zie info op onderstaande link:



https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_ch_list/particulieren/welkom-bij-support/televisie/tv-instellingen-en-functies/instellingen-aanpassen/zenderlijst-op-tv-en-tv-app.html



Groetjes,



Joël
Kan je via een privébericht je klantgegevens doorsturen ? dan kijken we dit voor je na.



Groeten,



Tina
Dag Quin,



We geven gedurende 2 weken extra zenders die je gratis kan gebruiken enkel dit is de compensatie ivm de laatste storing.



Mvg, Koen
Het gratis pakket ging toch in vanaf vandaag?



Toch nog niets van gemerkt!


mss moet je eerst de decoder even zijn stroom onderbreken en dan na het heropstarten eens zien of het in orde gekomen is.
Beste,



de kanalen zullen automatisch gedeactiveerd worden, er komt niks op de factuur en het loopt ook niet stilzwijgend verder.



Groeten,



Tina
Ik vind dit geen eerlijke compensatie.

Ik kijk al zelden TV, en dan enkel naar de Vlaamse zenders.

De dag van de problemen had ik geen internet (wifi) ik moest dus dingen afhandelen via mijn smartphone op mobiele data. Deze ging uiteraard de hoogte in en zal ik moeten betalen. Terwijl ik al betaal voor wifi, hetgeen die dag niet werkte....

Uiteraard doet Proximus hier een Geste die hun "nauwelijks" wat zal kosten.

Ik ben hier niet mee akkoord. Ik ben serieus ah overwegen om toch naar Telenet over te stappen.

Na 1,5 jaar Proximus en 1,5 jaar problemen met Proximus heb ik het wel gehad.

Liever 10€/maand meer met diensten die correct werken en correct gefactureerd worden!
Decoder herstart en nog steeds niets!
Beste,indien je slechts 1 van de andere bundels hebt, zijn de andere 2 gratis en kunnen we geen extra compensatie hiervoor voorzien. Groetjes Freya
Het gratis pakket ging toch in vanaf vandaag?



Toch nog niets van gemerkt!




Hoi,

Kan je de uitzendingen op zenders 196 en 197 al ontvangen, bekijken en opnemen ? Dan staat dat zeker al actief, ook in het menu kan je daar direct naar toe gaan = vakje met aankondiging " 2 weken meer tv ".



Groeten
David, kan je me via een privé bericht even je lijnnummer of klantennummer doorgeven? Dan kijk ik het even voor je na. Groetjes, Charlotte









https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Hierover zou nog info volgen.



mvg, Tina
Uitleg geste:



https://www.proximus.be/nl/id_b_cr_even_more_TV_during_two_weeks/particulieren/discover/news/uit-eerste-hand/twee-weken-meer-tv.html?v1=shorturl&v6=eengeste
Beste mensen,

we hebben ook een speciale FAQ gemaakt n.a.v. deze compensatie.

Klanten die reeds beschikken over de twee boeketten dienen ons te contacteren.



Mvg,




De uitleg van WIM is zeer interessant ook.
Hallo Stin, voor de klanten die reeds deze bundels in hun pack hebben, kunnen wij 3 film op aanvraag credits toekennen, kan jij ons jouw klantrekeningnummer in een privébericht doorsturen, dan doen we het nodige voor jou. Groetjes, Aziz



Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Uitleg geste:



https://www.proximus.be/nl/id_b_cr_even_more_TV_during_two_weeks/particulieren/discover/news/uit-eerste-hand/twee-weken-meer-tv.html?v1=shorturl&v6=eengeste

-----------------

Uitleg Wim:

Wim schreef:

Beste mensen,

we hebben ook een speciale FAQ gemaakt n.a.v. deze compensatie.

Klanten die reeds beschikken over de twee boeketten dienen ons te contacteren.



Mvg,

-----------------

Uitleg AzizA



Hallo **** , voor de klanten die reeds deze bundels in hun pack hebben, kunnen wij 3 film op aanvraag credits toekennen, kan jij ons jouw klantrekeningnummer in een privébericht doorsturen, dan doen we het nodige voor jou. Groetjes, Aziz



Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Opslaan' = verzenden.



GEWELDIG toch ? !!!!: grinning: 😀 😀 😀
Ben je dat wel zeker dat iedereen dit geweldig gaat vinden 😉 😃
Voor diegenen die deze bundels reeds hebben kunnen er gratis films aangeboden worden. Geef gewoon een privébericht indien je dat wenst. Groeten. Jan
En wie niet geinterreseerd is in voetbal , films en kinderprogramma's ??
En wie niet geinterreseerd is in voetbal , films en kinderprogramma's ??

Hallo **** , voor de klanten die reeds deze bundels in hun pack hebben, kunnen wij 3 film op aanvraag credits toekennen, kan jij ons jouw klantrekeningnummer in een privébericht doorsturen, dan doen we het nodige voor jou. Groetjes, ***





https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679



Als je die bundels niet hebt en géén interesse in de aanbieding dan komt er geen andere compensatie.

Scarlet gebruikers krijgen een kleine korting op hun komende factuur.



Als er tijdens de panne opnames verdwenen zijn dan kan je die ook terug vragen op de link:



Bijvoorbeeld alle opnames van MONK zijn weg maar je hebt de datums van die opnames niet meer: laat dit gewoon weten, binnen 24 à 48 uur staan deze dan allemaal terug, gratis.

Ook te melden op volgende link:

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
wel,weer geweldig van Proximus,

1-we kijken niet naar voetbal..dus nutteloos

2-hebben ook geen kinderen..dus nutteloos

3-en die film kanaal hebben we ook niks aan want je kan geen films kiezen.

mijn optie was dat je kon kiezen wat je wilt..

a- 2 weken gratis netflix

b-2 weken gratis pakket naar keuze

c-bij volgende factuur internet 1 maand gratis.

d-extra punten bij Myproximus

mogelijkheden genoeg

met die reclame rond die voetbalkanalen zijn we toch niks..

en hopelijk een reactie van Proximus voor al die trouwe klanten(30 jaar klant al)
wel,weer geweldig van Proximus,

1-we kijken niet naar voetbal..dus nutteloos

2-hebben ook geen kinderen..dus nutteloos

3-en die film kanaal hebben we ook niks aan want je kan geen films kiezen.

mijn optie was dat je kon kiezen wat je wilt..

a- 2 weken gratis netflix

b-2 weken gratis pakket naar keuze

c-bij volgende factuur internet 1 maand gratis.

d-extra punten bij Myproximus

mogelijkheden genoeg

met die reclame rond die voetbalkanalen zijn we toch niks..

en hopelijk een reactie van Proximus voor al die trouwe klanten(30 jaar klant al)




Hoi, je kan wel degelijk films kiezen, bekijken en opnemen.



films op kanaal 196 die in het geschenk zitten kan je ook opnemen.

Reageer