Twee weken Belgisch voetbal, Movies & Series en Studio 100 Hits



Toon eerste bericht

234 reacties

scarlet klanten krijgen een korting op hun volgende factuur.
Het is een commerciële geste van Proximus, he mensen, ze zijn daar allerminst toe verplicht.
De meeste reacties zijn typisch Belgisch: altijd maar klagen en zagen en nooit content. 😠
Reputatie 6
Badge +1
Voor die twee uurtjes zonder TV is dit toch wel een mooie geste.
Reputatie 6
Badge +2
Het is een commerciële geste van Proximus, he mensen, ze zijn daar allerminst toe verplicht.
De meeste reacties zijn typisch Belgisch: altijd maar klagen en zagen en nooit content. 😠

Als men een geste doet, mag ook verwacht worden dat die geste werkt. Dat is niet klagen. Ik heb sinds mijn overstap naar Proximus doffe ellende gekregen en bleef toch klant. Ik behield mijn geduld en onder hevige stress zelfs beleefd.

En inderdaad als men iets aanbied en je hebt het al is de logica dat men je iets anders aanbied. Ook al was het maar enkele premium punten , dan kan je kiezen.

Mensen zijn snel op de p*k getrapt voor de reactie van een ander, empathie kan je leren.
Dat is heel tof maar compleet nutteloos . Bij veel klanten zal dit zal al in hun pakket zitten en deze klanten blijven weer met lege handen staan.
Proximus probeert met vele acties klanten aan te trekken maar vergeten hun bestaande klanten .
Nu kun je gratis kijken naar voetbal twee weken en wat voor klanten die al betalen voor voetbal? Wordt de factuur dan met twee weken verminderd???
Zou liever korting op factuur hebben !
En wat wordt er tegenovergesteld voor alle andere momenten dat we met TV, internet of met slechte ontvangst uitliggen
Ik snap sommige reacties niet hoor. Ik vind dit een hele mooie geste van Proximus en zelfs handig om die bundels is uit te proberen moesten we Netflix beu zijn. 😊
Proximus was dit niet verplicht!
Dus hard bedankt aan Proximus! 😊
Reputatie 4
Badge +2
Bedankt voor de geste voor die enkele uurtjes zonder tv. Eén ding is zeker als je dit forum leest. De maand zonder zagen gaat geen succes worden.
Ik ben er wel blij mee, had er niet zo veel last van, mijn internet werkte nog dus viel het wel mee. En idd een panne kan gebeuren en dan mogen we toch niet klagen over de geste van Proximus. Ik had voor mijzelf liever een leuke korting op mijn fakuur gekregen omdat ik niet zo veel tv kijk, maar zal de komende 2 weken zeker veel gaan kijken naar leuke films.
Reputatie 6
Badge +2
u zegt " En Scarlet is al helemaal onbetaalbaar"
maar ik lees en hoor toch altijd het omgekeerde ?


Dat men maar naar Scarlet overloopt , ze gaan rap terugkeren. Het LIJKT goedkoop. Een duur flut pakket. Maar 30 zenders, Onbeperkt bellen van vast naar vast tijdens de daluren,Onbeperkt downloaden, snel surfen ( tot je er aan begint ) en dàt is het.
En die klantendienst daar zwijg ik over.
Er zijn er al veel die scarlet hebben buitengegooid.
Reputatie 1
Bedankt voor de geste voor die enkele uurtjes zonder tv. Eén ding is zeker als je dit forum leest. De maand zonder zagen gaat geen succes worden.
Zo is het ! Sommige mensen leven om te zeuren en kennen het woord " dankbaarheid" niet meer ! Worden we iets aangeboden als de elektriciteit enkele uren uitvalt ?
Reputatie 6
Badge +2
Beste mensen,
we hebben ook een speciale FAQ gemaakt n.a.v. deze compensatie.
Klanten die reeds beschikken over de twee boeketten dienen ons te contacteren.

Mvg,

Bedankt , iedereen tevreden nu hopelijk.
Reputatie 7
Badge +6
Alain,
Meer info over de Movies & Series Pass vind je hier
Straf!
In november 8(!) dagen lang geen internet-TV-vaste lijn... zonder verwittigen...
Zelf initiatief moeten nemen om abbonementgeld voor die periode niet te moeten betalen.
Op mijn vraag tot compensatie kwam het antwoord : geen compensatie... indien u niet tevreden bent mag u een andere provider zoeken.

Zo behandelt Proximus een trouwe (15 jaar !) klant!

Arrogantie ten top !!!

(Grote spijt dat mijn emaildres eindigt op @skynet.be)
Ik vind het nog wel een fijne compensatie. Beter als niets!
Reputatie 6
Badge +2
Beste mensen,
we hebben ook een speciale FAQ gemaakt n.a.v. deze compensatie.
Klanten die reeds beschikken over de twee boeketten dienen ons te contacteren.


Helaas - ook deze link werkt weer niet ...
ik kom weer op de pagina "contacteer ons" - ja ik ken mijn telefoonnummer maar krijg nadien enkel de oplossing om de 0800 nummer te bellen - e-mail of een vraag of klacht indienen kan ik gewoon niet - en dat 0800 nummer bellen helpt niet - de wachtrij is langer dan mijn geduld (reeds 2 * bijna een uur gewacht en geluisterd naar de muziekjes) ...
dus wat dan ?
ik heb de bundels al en wil een andere compensatie !

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_trouble_compensation/particulieren/welkom-bij-support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/tv-problemen/storing-van-8-januari-hoe-ontvangt-u-een-commerciele-geste.html
Reputatie 6
Badge +2
Welke compensatie krijg ik als ik al op deze twee boeketten geabonneerd ben?
Contacteer ons voor een passende compensatie.

Meer uitleg in de link:

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_trouble_compensation/particulieren/welkom-bij-support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/tv-problemen/storing-van-8-januari-hoe-ontvangt-u-een-commerciele-geste.html

Mensen die opnames kwijt zijn laten dit weten aan Proximus , deze zetten ze dan gratis en voor niets terug dat kan 48 uur duren maar je hebt ze dan ook allemaal terug.
Reputatie 6
Badge +2
Jos Smans, de zenders worden automatisch opgezegd na de datum. Dit staat zo op de blog post.
Mijn gebuur had ook bij zijn aansluiting een gratis bundel voor één maand die ook zou automatisch stopgezet worden, maar de volgende maanden stond het wel op zijn factuur aangerekend, is tenslotte wel in orde gekomen na enkele telefoontjes, een verwittigd man is er twee waard 😉

Wat moet je doen om deze kanalen te bekijken?
Het goede nieuws is dat je niets hoeft te doen! Ze worden automatisch geactiveerd op 17/01 en gedesactiveerd op 31/01.
Reputatie 6
Badge +3
In dat geval kunnen we je 3 films aanbieden. Groeten. Jan
Reputatie 6
Badge +2
Dit gaat pas in van af morgen 17/01

Ze zijn nu al actief.
Reputatie 5
Badge +3
Amai wat een heisa over die geste van Px...geven ze niets= commentaar, nu doen ze wel iets, terug commentaar, als er zich een elektriciteitspanne van 4 uur voordoet, waardoor alle verlichting, verwarming en alle elektr. toestellen het laten afweten, wordt er dan een geste van Eandis gegeven? Denk het niet.
Ik heb ook het voetbal pakket, kijk dan maar naar de M&S.

mvg.
Reputatie 7
Badge +3
Info hierover wordt nog verzonden. Groeten, Tina
Reputatie 7
Badge +3
Deze extra zenders worden na de gratis periode automatisch terug stopgezet. Grt, Heidi
Reputatie 7
Badge +3
Kan je via een privébericht je klantgegevens doorsturen ? dan kijken we dit voor je na.

Groeten,

Tina

Reageer