We geven je de 2 komende weken meer tv wegens het ongemak van de voorbije dagen. Van 17 tot 31 januari activeren we automatisch en gratis voor alle tv-klanten de kanalen van het Belgisch voetbal, Studio 100 Hits en Movies & Series.
Lees het hele artikel hier
We hebben ook een speciale FAQ gemaakt met alle nuttige info.
Twee weken Belgisch voetbal, Movies & Series en Studio 100 Hits
A
Bladzijde 9 / 10
Je kan 3 gratis films kijken, Bart. Groeten. Jan
als je op beide boeketten al geabonneerd bent, krijg je compensatie.
en wat als je op één van beide al geabonneerd bent?
krijg je dan een halve compensatie?
en wat bedraagt die dan?
en wat als je op één van beide al geabonneerd bent?
krijg je dan een halve compensatie?
en wat bedraagt die dan?
Daar heb je gelijk in. Maar denk dat jaar 2017 nog door weegt bij veel klanten en de prijsverhoging bij de oude abo's, trouwe klanten, terwijl de nieuwe abo's met rust worden gelaten.
Hallo
Ik heb zojuist de movies en series optie geactiveerd
Ik krijg echter een berichtje dat hiervoor betaald moet worden daar waar we dachten dat we tot en met 31/1 gratis deze gratis kregen ter compensatie voor de storingen
Wat is hier ni van aan
Ik heb zojuist de movies en series optie geactiveerd
Ik krijg echter een berichtje dat hiervoor betaald moet worden daar waar we dachten dat we tot en met 31/1 gratis deze gratis kregen ter compensatie voor de storingen
Wat is hier ni van aan
Je mag niet activeren, dat doet proximus automatisch.
Al je zelf activeert dan moet je natuurlijk betalen.
Sommigen kunnen nu al kijken, gewoon de zender nummers intikken.
Maar start officieel is pas morgen.
Het zijn wel redelijk belachelijke zenders... Studio 100 -als je geen kinderen onder de 6 jaar hebt, waardeloos.
De filmzender, veel intéressants zie ik niet of het moet die film zijn die rond middernacht uitgezonden wordt... LOL
Al je zelf activeert dan moet je natuurlijk betalen.
Sommigen kunnen nu al kijken, gewoon de zender nummers intikken.
Maar start officieel is pas morgen.
Het zijn wel redelijk belachelijke zenders... Studio 100 -als je geen kinderen onder de 6 jaar hebt, waardeloos.
De filmzender, veel intéressants zie ik niet of het moet die film zijn die rond middernacht uitgezonden wordt... LOL
Het gaat ook pas in vanaf morgen 17/1
Ik heb zojuist de movies en series optie geactiveerd
Ik krijg echter een berichtje dat hiervoor betaald moet worden daar waar we dachten dat we tot en met 31/1 gratis deze gratis kregen ter compensatie voor de storingen
Wat is hier ni van aan
Dit gaat pas in van af morgen 17/01
Het gratis pakket ging toch in vanaf vandaag?
Toch nog niets van gemerkt!
Toch nog niets van gemerkt!
Dit is geen antwoord op mijn vraag dacht ik?
Ik vind dit geen eerlijke compensatie.
Ik kijk al zelden TV, en dan enkel naar de Vlaamse zenders.
De dag van de problemen had ik geen internet (wifi) ik moest dus dingen afhandelen via mijn smartphone op mobiele data. Deze ging uiteraard de hoogte in en zal ik moeten betalen. Terwijl ik al betaal voor wifi, hetgeen die dag niet werkte....
Uiteraard doet Proximus hier een Geste die hun "nauwelijks" wat zal kosten.
Ik ben hier niet mee akkoord. Ik ben serieus ah overwegen om toch naar Telenet over te stappen.
Na 1,5 jaar Proximus en 1,5 jaar problemen met Proximus heb ik het wel gehad.
Liever 10€/maand meer met diensten die correct werken en correct gefactureerd worden!
Ik kijk al zelden TV, en dan enkel naar de Vlaamse zenders.
De dag van de problemen had ik geen internet (wifi) ik moest dus dingen afhandelen via mijn smartphone op mobiele data. Deze ging uiteraard de hoogte in en zal ik moeten betalen. Terwijl ik al betaal voor wifi, hetgeen die dag niet werkte....
Uiteraard doet Proximus hier een Geste die hun "nauwelijks" wat zal kosten.
Ik ben hier niet mee akkoord. Ik ben serieus ah overwegen om toch naar Telenet over te stappen.
Na 1,5 jaar Proximus en 1,5 jaar problemen met Proximus heb ik het wel gehad.
Liever 10€/maand meer met diensten die correct werken en correct gefactureerd worden!
Decoder herstart en nog steeds niets!
1-we kijken niet naar voetbal..dus nutteloos
2-hebben ook geen kinderen..dus nutteloos
3-en die film kanaal hebben we ook niks aan want je kan geen films kiezen.
mijn optie was dat je kon kiezen wat je wilt..
a- 2 weken gratis netflix
b-2 weken gratis pakket naar keuze
c-bij volgende factuur internet 1 maand gratis.
d-extra punten bij Myproximus
mogelijkheden genoeg
met die reclame rond die voetbalkanalen zijn we toch niks..
en hopelijk een reactie van Proximus voor al die trouwe klanten(30 jaar klant al)
Hoi, je kan wel degelijk films kiezen, bekijken en opnemen.
films op kanaal 196 die in het geschenk zitten kan je ook opnemen.
je zit vast aan de films die men je aanbied..ben ik niks mee
Hallo,
Graag een bijkomend vraagje ivm het tijdelijk toegekend abonn. M&S.
Is het de bedoeling dat we enkel kunnen kijken naar de "geprogrammeerde" films of kunnen we tijdelijk zelf kiezen uit de filmcatalogus?
met vriendelijke groeten
Graag een bijkomend vraagje ivm het tijdelijk toegekend abonn. M&S.
Is het de bedoeling dat we enkel kunnen kijken naar de "geprogrammeerde" films of kunnen we tijdelijk zelf kiezen uit de filmcatalogus?
met vriendelijke groeten
Graag een bijkomend vraagje ivm het tijdelijk toegekend abonn. M&S.
Is het de bedoeling dat we enkel kunnen kijken naar de "geprogrammeerde" films of kunnen we tijdelijk zelf kiezen uit de filmcatalogus?
met vriendelijke groeten
Neen je kan niet kiezen uit de catalogus tenzij je recht hebt op een gratis film, in mijn abbo zit een gratis film per maand.
Oké, ben is benieuwd, laat me morgen alvast iets weten als je wilt, dan weet ik het ook ineens, en alvast bedankt.
We vertrekken op vakantie dus hebben we niets aan deze vorm van compensatie. Indien we via de factuur een compensatie konden krijgen was het voor iedereen gelijk. Hoeveel reacties zijn er nodig om dit de volgende keer te overwegen?
Zend je me een PB ? Ik ben momenteel zwaar ziek thuis. Thx.
Wat als je na 5 dagen nog geen TV en internet ontvangst hebt? Movies start zogezegd vanaf 17/1 (lees vandaag.) Niet dat iedereen iets aan het zogezegde gul geschenk van Proximus heeft maar dat terzijde. Gewoon ongehoord na 5 dagen nog steeds niet opgelost. Proximus los eerst de problemen op !!!!!! Geen internet is rampzalig voor 2 studenten in huis. Wat doen steeds als bedelaars gaan vragen sorry mogen we hier voor enkele uren vertoeven? Proximus is niet bekwaam om een degelijke service te bieden. Enkele uren tot 1 dag kan ik nog verstaan, maar 5 dagen in ongehoord !!!!!
Ik heb al voetbal, dus voor mij heeft dat geen extra
is het ook niet mogelijk voor een korting te krijgen inplaats van een aantal extra kanalen ?
Heb sowieso het belgische voetbal al. Vind dit op zich ook geen "geste" maar meer reclame, want door de mensen deze zenders 2 weken aan te bieden onder de nummer "een geste" de mensen toch maar proberen te overtuigen om deze ook te nemen nadien. factuur is hoog genoeg ( zeker sinds januari door alweer eens een stijging ) dat een korting meer op zijn plaats zou zijn.
Is er sowieso iets voorzien voor mensen die deze packs zoals belgisch voetbal al hebben ?
Heb sowieso het belgische voetbal al. Vind dit op zich ook geen "geste" maar meer reclame, want door de mensen deze zenders 2 weken aan te bieden onder de nummer "een geste" de mensen toch maar proberen te overtuigen om deze ook te nemen nadien. factuur is hoog genoeg ( zeker sinds januari door alweer eens een stijging ) dat een korting meer op zijn plaats zou zijn.
Is er sowieso iets voorzien voor mensen die deze packs zoals belgisch voetbal al hebben ?
Heb net van het PX team bevestiging gehad dat de opnames na de twee weken niet meer bekeken kunnen worden.
Jammer.
Pakket die we hebben is volledig aangerekend op de factuur, voetbal volgen we niet en kleine kinderen hebben we ook niet. Niet echt een "geste" dus als je het mij vraagt. Wij zaten vorige week 2 dagen zonder internet (en TV) met een student in de examens waarvan de cursussen online staan... En dan als "geste" kanalen krijgen die je toch niet volgt... en kanaal die je wel hebt toch volledig moeten betalen!
ik ben gedurende gans deze periode niet thuis... wat heb ik dan aan deze tegemoetkoming?
Niet veel dacht ik.
Probeer ook al heel lang iets geregeld te krijgen voor mijn prepaid telcard 0476 372 385, Maar dat is blijkbaar niet belangrijk, ik ben immers een brave klant die keurig zijn facturen betaalt... als de aandeelhouders maar tevreden zijn, niet?
Niet veel dacht ik.
Probeer ook al heel lang iets geregeld te krijgen voor mijn prepaid telcard 0476 372 385, Maar dat is blijkbaar niet belangrijk, ik ben immers een brave klant die keurig zijn facturen betaalt... als de aandeelhouders maar tevreden zijn, niet?
Bladzijde 9 / 10
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.