Twee weken Belgisch voetbal, Movies & Series en Studio 100 Hits


  • Anonymous
  • 0 reacties
We geven je de 2 komende weken meer tv wegens het ongemak van de voorbije dagen. Van 17 tot 31 januari activeren we automatisch en gratis voor alle tv-klanten de kanalen van het Belgisch voetbal, Studio 100 Hits en Movies & Series.
Lees het hele artikel hier

We hebben ook een speciale FAQ gemaakt met alle nuttige info.

234 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Pakket die we hebben is volledig aangerekend op de factuur, voetbal volgen we niet en kleine kinderen hebben we ook niet. Niet echt een "geste" dus als je het mij vraagt. Wij zaten vorige week 2 dagen zonder internet (en TV) met een student in de examens waarvan de cursussen online staan... En dan als "geste" kanalen krijgen die je toch niet volgt... en kanaal die je wel hebt toch volledig moeten betalen!
JanDe Support medewerker
"Voor hen die deze kanalen al hebben worden er 3 films voorzien. Gewoon even doorgeven via privébericht indien je daar interesse voor hebt. Uiteraard met vermelding van je klantennummer. Groeten. Jan"
en:
als er tijdens de panne opnames of series van uit je opnames verdwenen of gewist zijn:

Geef dit door: datum en zender en uur opname en zend dit door via het Proximus team


https://nl.forum.proximus.be/members/het-proximus-team-51679

BVB vanaf Zaterdag 18 november 2017, 13:35 | VTM HD Murder she wrote PX zet dan het maximaal aantal afleveringen terug.
Reputatie 7
Badge +3
Er worden twee weken gratis films aangeboden, nu verneem ik dat indien je van dit kanaal opneemt na de stopzetting van de actie, de opnames ook niet meer kunnen bekeken worden. Klopt dit, dat zou wel jammer zijn. Ik kan ze door omstandigheden nu niet bekijken en heb er een paar in opname staan.

Ik heb ook films opgenomen van M&S, die ik zeker niet kan bekijken voor 31/1, maar ik neem die nu op, op mijn DVD (dient dat oude ding nog voor iets) en dan kan ik ze nadien rustig bekijken. Ik heb al één film overgezet. Je speelt de film gewoon af en laat de DVD die opnemen. Dat doe je natuurlijk niet op het moment dat je TV wilt kijken. Ik heb zo destijds hele series overgezet van Star Trek.
Het is toch logisch dat je opnames niet meer kan bekijken, als je de zender niet meer kan zien. Mijn broer dacht destijds slim te zijn. Hij had een massa films op zijn harde schijf van zijn decoder opgenomen en toen zijn abonnement op TV opgezegd. Dag films. 😏
Reputatie 7
Badge +3
Amai wat een geklaag en dat voor een paar uren geen TV en internet. Ja, ik vond het op het eerste moment ook vervelend, want ik wilde het Nieuws van 19u zien en dat ging niet. So What? Ik heb dan maar naar een DVD gekeken die ik nog liggen had en nooit tijd had om ernaar te kijken.
We zijn in de periode van niet klagen, dus mensen doe eens een beetje je best en klaag niet zo snel. Als er een panne is en je hebt geen internet en TV en telefoon, moet je dan in paniek slaan? Dan ben je wel heel erg verslaafd aan die dingen. Er bestaan toch nog andere dingen om je avond te vullen. Pak je geliefde eens goed vast, knuffel je kinderen eens extra, geef eens extra aandacht aan de personen die je graag ziet. Heb je dat niet, lees dan eens een boek dat daar al zo lang ligt te wachten om gelezen te worden, of lees een stripverhaal. Je bent toch niet verslaafd aan internet en TV zeker? 😺 Hoe deed je het vroeger toen dat allemaal niet bestond? Je kan toch ook een gezelschapsspel spelen.
Ik heb een dvd bekeken die al lang zat te wachten en heb een leuke avond gehad.
PX is niet verplicht om dit probleem te compenseren en toch doen ze het, in de mate van het mogelijke. We kunnen gratis naar bepaalde bundels kijken. Tof toch. Ik heb alvast naar een leuke film gekeken op M&S.
Ik had geen sms of mail gekregen om mij te verwittigen dat die gratis periode gestart was, maar het stond wel in het groot op mijn TV toen ik die opzette. Ik heb dus van de eerste dag kunnen genieten. Als je geen toegang heb tot die gratis bundels, herstart dan eens modem en daarna de decoder, dan zal het wel lukken. En anders neem je contact op met de storingen. Teveel moeite? Tja.
Compensatie vragen voor wat je niet gekregen hebt, omdat er een grote stroompanne was?
Wat moet PX dan doen? Ook compensatie vragen aan de stroomleverancier? 🤖 👽 Laat me niet lachen. Denk ook eens aan het extra werk dat de medewerkers nu hebben en gehad hebben. Wie gaat hen daarvoor compenseren? 's Avonds komen die uitgeput thuis, moeten nog eten maken en de kinderen in bed steken, terwijl ze eigenlijk liefst zelf in bed willen kruipen, want de klanten hebben hun oren van hun lijf gezaagd omdat ze niet zonder internet, TV en telefoon kunnen. Triestig hoor.
Laat die mensen nu eens gewoon hun werk doen en zaag niet over futiliteiten. Er zijn ergere dingen in het leven. Ziek zijn, mensen die op de vlucht zijn voor oorlog (worden daar ook niet voor gecompenseerd), mensen die dakloos zijn en dus niet kunnen klagen dat z die avond geen TV konden kijken. Neen, dat kunnen ze nooit. 🙈 🙉 🙊
Reputatie 7
Badge +6
Bedankt Elma voor je zeer volwassen en realistische repliek.
Er zijn ergere dingen in het leven dan een paar uur geen tv, inderdaad. En de door jou opgesomde alternatieven, daar heb ik ook gebruik van gemaakt ;-)
Fijne avond nog.
Groeten,
Wim
Reputatie 6
Badge +2
Iedereen beleefd een situatie anders - en wie ben ik te oordelen hoe een ander moet leven, gedragen of reageren. ik probeer me zo goed mogelijk in te leven in de situatie van een ander maar soms is dat dweilen met de kraan open.
En er zijn natuurlijk wel grenzen. Ik kan mij ook ergeren aan bepaalde reacties.

De tegemoetkoming is meer dan goed uitgelegd. Er werden meer dan genoeg gestes gedaan.
Op 31 januari stopt de geste.

Deze topic bast uit de voegen.

Kunnen we dan nu terug naar de meer ernstigere zaken ?

Toffe geste.
PX had evengoed dit enkel aan de door panne getroffen klanten kunnen bieden. Met de administratieve rompslomp om je gegevens en klantennummer eerst door te sturen. Maar , ze bieden het iedereen aan op een heel eenvoudige manier; je kan zelfs (tijdelijk) opnemen. 👍 👌
ik ben gedurende gans deze periode niet thuis... wat heb ik dan aan deze tegemoetkoming?
Niet veel dacht ik.
Probeer ook al heel lang iets geregeld te krijgen voor mijn prepaid telcard 0476 372 385, Maar dat is blijkbaar niet belangrijk, ik ben immers een brave klant die keurig zijn facturen betaalt... als de aandeelhouders maar tevreden zijn, niet?
Reputatie 6
Badge +2
ik ben gedurende gans deze periode niet thuis... wat heb ik dan aan deze tegemoetkoming?
Niet veel dacht ik.
Probeer ook al heel lang iets geregeld te krijgen voor mijn prepaid telcard 0476 372 385, Maar dat is blijkbaar niet belangrijk, ik ben immers een brave klant die keurig zijn facturen betaalt... als de aandeelhouders maar tevreden zijn, niet?


Als je een dvd recorder hebt kan je de opnames opnemen. Ik heb zelf geen recorder maar ik las hier dat dit kan.

Als je de bundels al had heb je recht op 3 gratis films.

Zijn er opnames verdwenen : >Vermeld titel opname, uur van opname, kanaal en aantal opnames,
PX zet deze dan GRATIS terug.

Voor je simkaart: ken het probleem niet maar geef je de link door van het team.

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
"Als je de bundels al had heb je recht op 3 gratis films"

moest je wel al die gratis geste bundels al hebben voor je 3 gratis films krijgt !
De films die jullie voorstellen zijn ofwel ondermaats of hebben we reeds gezien.
Met Studio 100 maak je ons volwassen gezin evenmin blij en voor het voetbal betalen we reeds.
Nieuwe slogan: Proximus maakt je blij met een dode mus?
Reputatie 7
Badge +6
Gwuist,
Het zal onmogelijk zijn om iedereen tevreden te stellen...
Mvg,
Wim
als je dat kunt dan hebben al de andere operatoren geen, enkel klant meer 😉☺️
Reputatie 7
Badge +3
Ach, profiteer ervan om naar Bedtime Stories 2 te kijken, zolang je M&S zender hebt. Die film zal je gemoed wel tot bedaren krijgen. lol 😍
Ik wilde vandaag m'n factuur bekijken op MyProximus, en zie hier nu dat deze actie is ingegaan op 17/1. Op geen enkele manier zijn we hiervan op de hoogte gebracht, ik vraag me af waar dat aan zou kunnen liggen. Ik hoor nu van anderen dat ze én een mail én een sms hebben ontvangen. Jammer van de 5 gemiste dagen.
Reputatie 6
Badge +1
Ben daar best tevreden mee, heb toch een aantal leuke films kunnen kijken. Series begin ik niet aan want die zijn niet klaar op 2 weken. Toch een mooie geste om even zonder TV te zitten.
Beste,

hoe kan ik op de M&S kanaal een film naar keuze kiezen? Nu deze 2 weken gratis is als geste.
Mij lukt het niet.
Bij mij spelen ze gewoon de programma-gids af.
Of moet ik via de rode knop aanmelden? Neem ik dan geen abo?

Mvg,
W
Reputatie 7
Badge +6
Weppie,
je kunt geen films kiezen op het kanaal M&S, enkel met de M&S Pass kun je dat. Deze is niet voor iedereen geactiveerd, enkel het kanaal zelf hebben we opengesteld.
Je kunt alle films en series bekijken in de programmagids, en zelfs opnemen. De opnames kun je bekijken tot 31 januari.
Alle info op www.proximus.be/eengeste
Mvg,
Wim
Reputatie 7
Badge +6
Dag weppie, zoals in het eerste bericht ook vermeld staat, gaat het enkel om de kanalen en niet de M&S pas waarbij je via de 'on demand' shop films kan aanvragen. Meer info op de deze pagina of de FAQ.

[Edit: Wim was me voor. 🙂]
OK, bedankt. Nu is het me helemaal helder.
Beste antwoord.
Mvg,
W
Reputatie 6
Badge +3
Beste,

Kan je ons via een privé bericht je klantengegevens even doorgeven.

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

mvg. Wilfried
Reputatie 7
Badge +3
Ik wilde vandaag m'n factuur bekijken op MyProximus, en zie hier nu dat deze actie is ingegaan op 17/1. Op geen enkele manier zijn we hiervan op de hoogte gebracht, ik vraag me af waar dat aan zou kunnen liggen. Ik hoor nu van anderen dat ze én een mail én een sms hebben ontvangen. Jammer van de 5 gemiste dagen.
Hey Yves,
Het stond nochtans duidelijk op het beginscherm van je TV. Ik heb het ook zo gemerkt op 7/1, want ik had ook geen mail of sms gekregen, maar die boodschap op mijn TV scherm was en is heel duidelijk te zien.
Zal er blijven opstaan tot de geste periode voorbij is veronderstel ik.
Compensatie...? Heb niet de tijd en of interesse voor extra bundels... Had tenminste een volwaardig voorstel gedaan naar de klant toe... Of meteen korting op de factuur, zodoende de klant kan kiezen en het wel degelijk als compensatie zal aanvaarden...
sorry voor mijn NL, ik ben duitstaalig.
mooie actie, maar ik heb daarover geen info gehad. Toevalig vandag storing met mijn wifi...
En daar op de site gelezen....
Dus sinds 17/01 niks van deze actie genoten....
Reputatie 7
Badge +6
Dag niet nederlandstaalig,

Het kan zijn dat je de communicatie niet gekregen hebt omdat jouw instellingen dat niet mogelijk maken. Ik raad je dus aan om eens jouw instellingen op MyProximus na te kijken.
1/ ga naar de MyProximus website via https://www.proximus.be/login en log in
2/ klik op Mijn account
3/ vervolgens op Mijn meldingen
4/ daar kun je desgevallend aanpassen hoe Proximus jou moet contacteren

Mvg,
Wim



Reageer