Twee weken Belgisch voetbal, Movies & Series en Studio 100 Hits



Toon eerste bericht

234 reacties

En nadien zit je met een abonnement opgezadeld als je niet tijdig afmeld?
Reputatie 4
Badge +1
Pffff, geef toe dat dit een mager beestje is. Persoonlijk had ik dan nog minstens toegang tot BBC Entertainment gehoopt. Nu kan je lekker series beginnen volgen waarvoor je binnen 14 dagen dan een abonnement mag nemen omdat je de afloop wil kennen. Voetbal interesseert me niet en Studio 100 kan me gestolen worden.

Goeie commerciële zet, maar zeker niet in verhouding tot het geleden ongemak.

En nu ik toch aan het zagen ben - nee ik doe niet mee met "30 dagen zonder zagen" - wanneer eindelijk BBC 1 en 2 in HD in het basispakket i.p.v. al die overbodige Franstalige b-zenders in HD?
Stop aub met te zeuren !! We hebben het zo goed.Kleine pannes kunnen niet meer gebeuren want alles is nu zo groots.Zo iets kan elke firma overkomen.
PROXIMUS is en blijft mijn favoriet.
Mooie geste: wat verlangt ge aub nog MEER?
Leuk dat we extra kijkplezier krijgen voor 2 weken, alleen jammer dat we de m&s pas al bezitten, dus geen compensatie, en voetbal interesseert mij niet net zo min als studio 100.

We zij hier dus vet mee.

Jammer dat anderen, beslissen wat wij zogezegd graag zouden bekijken.
Jammer dat men in dit informatica tijdperk niet kan detecteren dat er al een pas bestaat bij een klant zodat een alternatief kan worden aangeboden.

Wat wij nu als compensatie krijgen is zelfs nog geen pleister op de wonde.

Geef mij een korting op de volgende factuur

Waarom laat je de klanten zelf niet kiezen uit een aantal mogelijkheden?
Ik vind het nog wel een fijne compensatie. Beter als niets!
Reputatie 6
Badge +2
De mensen krijgen een compensatie. Bij andere providers dus niets. Er was de vraag van mensen die deze pakketten hadden tot een andere compensatie, die krijgen ze nu en nu is het voor sommigen weer niet goed, die kan je nooit helpen.
Enfin middels zijn al mijn problemen door Proximus opgelost waarvoor dank.

Dan ben je een van de gelukkige waar al de problemen opgelost zijn. Dit praat natuurlijk een stuk makkelijker op dit forum. En zie je alles natuurlijk positiever tov PX. Weet niet of je een trouwe klant bent en welke abo je hebt. Maar als je een oud abo hebt kun je niet al te positief zijn met een prijsverhoging van € 50 per jaar. Maar toch goed dat er toch problemen opgelost worden al zou je dit op het forum niet zeggen.


Ik vind het maar zo fair om het ook eens te zeggen dat PX problemen oplost, dat het niet allemaal kommer en kwel is op een forum en in een bedrijf.

Mijn problemen bij PX waren zéér ernstig, en zéér uiteenlopend, en jà behoorlijk slopend.
Ik ben dan ook op zoek gegaan op het internet naar aanspreekpunten in het bedrijf zelf, die heb ik gevonden en gebruikt, en het heeft vruchten afgeworpen. Het is zeker niet op een twee opgelost geweest maar het is toch maar gebeurd.
Jouw abonnement steeg met 50 euro per jaar en jij struikelt daarover ? Dan ga je nog vaak sterk gedesillusioneerd zijn in het leven wat natuurlijk mij niet het recht geeft om te zeggen of jij al dan niet mag klagen daarover

Bij andere operatoren is dat net zo en vaak nog duurder. Je moet eens een operator meemaken die beslist dat het nu wel welletjes is dat je zo'n 'voordelig' tarief hebt en die je contract gewoon eenzijdig stopt en geen uitleg meer wil geven. Of een men smeert je een wurgcontract aan, waar je 'verplicht bent' om te blijven, want dat veranderen van operator telt niet voor iedereen. Je moet eens problemen meemaken bij Telenet en kijken hoe zij dàt oplossen.

Ik zou de politieke tour kunnen opgaan of er andere bedrijven met verschillende diensten kunnen bij betrekken maar dat is niet de plaats.

Op dit Forum worden veel problemen opgelost, maar sommigen vinden zich niet in een bepaalde oplossing, lezen niet alle oplossingen en reacties en openen dan een nieuw topic.
Daar bij komt dat ik van sommige nieuwe topics al een paar keer geslikt heb.
Zo van die mensen die direct beginnen te blaffen.

Er zal wel altijd een probleem ontstaan, misschien ook opnieuw bij mij.

C'est la vie.

Naast Proximus heb ik een zeer ellendig en pijnlijk miserabel leven toch tracht ik positief te blijven, en als ik kan anderen te helpen.

Succes nog op het forum en een zeer fijne dag toegewenst.
Leuk!
Uit sommigen hun uitleg kun je afleiden dat dit wel nog eens zou kunnen lukken ook 😉
En nu maar hopen dat veel klanten verleidt worden om extra pakketten te kopen.
Zo komt Proximus er nog beter uit ook.
Leuk voor de voetbal fans, wat met de mensen die van motorsport en autosport houden?
Reputatie 6
Badge +2
Nog eens de uitleg: Aandachtig lezen:

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_trouble_compensation/particulieren/welkom-bij-support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/tv-problemen/storing-van-8-januari-hoe-ontvangt-u-een-commerciele-geste.html
Reputatie 6
Badge +2
na de panne krijgen we gratis betaal film en sport zender als tegenprestatie !!!!!!!!
ik gebruik er nu geen van beiden en zal ze ook in deze periode niet gebruiken
dus heb ik geen compensatie gekregen!!!!!
ook de klanten die dit aanbod wel al in hun pakket hebben krijgen dus ook geen compensatie
veel juister is voor dit voorval is een vermindering (bedrag) geven van ons abonnement geld voor iedere klant
dat is een juiste en gelijke compensatie voor alle klanten,, gelijk,,
de klanten die alle dagen werken kunnen minder gebruik maken van het aanbod dan andere klanten die alle dagen thuis zijn of minder werkende klanten
voor mij dus GEEN COMPENSATIE heb er geen tijd voor en ook geen interesse , anders zou ik dit al lang als zender pakket aangeschaft hebben
dank u, proximus ,eens een regeling die ik niet gewoon ben van jullie en die op niks trekt van jullie dienst
bij een recent grote energie panne bij electrabel in gent heeft men iedere klant gelijk behandeld ieder kreeg een vermindering van hun abonnement en aangepast volgens de tijd die men zonder stroom zat


Mensen moeten toch de artikels lezen:
'ook de klanten die dit aanbod wel al in hun pakket hebben krijgen dus ook geen compensatie';
Jawel U krijgt compensatie als U de boeketten in uw pakket heeft dan moet U via de vele links die hier al 10 tallen keren geplaatst zijn contact op nemen met Proximus en dan regelen ze iets anders met U.
Die panne in Gent werd niet gedekt door Electrabel maar door Eandis, Appels met peren vergelijken.
Het ontdooien van een vrieskoffer is wel erger dan een uurtje geen beeld op een tv.
Veel geluk nog verder met uw korting.

"
Beste mensen,
we hebben ook een speciale FAQ gemaakt n.a.v. deze compensatie.
Klanten die reeds beschikken over de twee boeketten dienen ons te contacteren. "

080022800 of online.
een goede raad iedere klant zou een klachtenbrief moeten schrijven of één laten opmaken in een proximus katoor daar zitten de mensen voor!! of via mail
met de vermelding dat dit geen eerlijke compensatie is en als klant een andere regeling wil vb abonnement vermindering zoals in gent electrabel heeft gedaan!!!!
na de panne krijgen we gratis betaal film en sport zender als tegenprestatie !!!!!!!!
ik gebruik er nu geen van beiden en zal ze ook in deze periode niet gebruiken
dus heb ik geen compensatie gekregen!!!!!
ook de klanten die dit aanbod wel al in hun pakket hebben krijgen dus ook geen compensatie
veel juister is voor dit voorval is een vermindering (bedrag) geven van ons abonnement geld voor iedere klant
dat is een juiste en gelijke compensatie voor alle klanten,, gelijk,,
de klanten die alle dagen werken kunnen minder gebruik maken van het aanbod dan andere klanten die alle dagen thuis zijn of minder werkende klanten
voor mij dus GEEN COMPENSATIE heb er geen tijd voor en ook geen interesse , anders zou ik dit al lang als zender pakket aangeschaft hebben
dank u, proximus ,eens een regeling die ik niet gewoon ben van jullie en die op niks trekt van jullie dienst
bij een recent grote energie panne bij electrabel in gent heeft men iedere klant gelijk behandeld ieder kreeg een vermindering van hun abonnement en aangepast volgens de tijd die men zonder stroom zat
Leuke geste maar helaas heb ik hier niets aan.
Niet interessant. Ik heb geen tijd om heel de tijd tv te kijken. Een korting op de factuur is de enige correcte tussenkomst. Nu hopen ze nog wat extra bundels te verkopen.
Reputatie 4
Badge +1
Hierbij een tevreden klant met de !!spontaan aangeboden compensatie. Zodoende kan ik gratis proeven van enkele opties en wie weet ......
Reputatie 6
Badge +2
Men begrijpt het niet : je hoeft die boeketten niet te nemen, als je al die boeketten hebt moet je dat laten weten aan Proximus, Zie de vele links en uitleg die er recent over geplaatst werd. Dan regelen ze wat anders, wat weet ik niet, dat spreken ze af met jou.
Men reageert hier dat andere providers financieel tegemoetkomen , wel dat is larie. Scarlet gebruikers smeken om dezelfde tegemoetkoming die wij krijgen.
Telenet gaat hun klanten niet tegemoetkomen. Niet financieel noch met gratis films.
De concurrenten hebben allemaal plat gelegen maar gaven er geen media aandacht aan.
Proximus kwam eerlijk naar buiten met de problemen.
Bovendien is Proximus een van de weinigen met dergelijk platform.
Iedereen mag veranderen, maar ik ondervond dat het gras steeds groener lijkt aan de overkant TOT je verandert. Je kan niet voor iedereen goed doen.
Reputatie 7
Badge +1
De mensen krijgen een compensatie. Bij andere providers dus niets. Er was de vraag van mensen die deze pakketten hadden tot een andere compensatie, die krijgen ze nu en nu is het voor sommigen weer niet goed, die kan je nooit helpen.
Enfin middels zijn al mijn problemen door Proximus opgelost waarvoor dank.

Dan ben je een van de gelukkige waar al de problemen opgelost zijn. Dit praat natuurlijk een stuk makkelijker op dit forum. En zie je alles natuurlijk positiever tov PX. Weet niet of je een trouwe klant bent en welke abo je hebt. Maar als je een oud abo hebt kun je niet al te positief zijn met een prijsverhoging van € 50 per jaar. Maar toch goed dat er toch problemen opgelost worden al zou je dit op het forum niet zeggen.
2 Dagen hebben we plat gelegen. Wij zijn niks met het aangeboden pakket. We hadden toch graag een andere compensatie gezien. Is mss wel een list? Sommige mensen bekijken dit dan wel en mss nemen ze nadien er wel een abo op? Een mindering op onze volgende betaling zou wel passend zijn. Of mss gratis belwaarde? Ik lees hier toch al dat héél wat klanten niet tevreden zijn met deze tegemoetkoming. En dat na al onze vele vele jaren vaste en trouwe klant!!! Vergeet niet dat concurrenten om de hoek liggen en daar gebruik willen van maken.
Heeft Proximus dan geen goed zicht op zijn klanten ? Ik moet geen voetbal, geen studio 100 en dat andere ook al niet. Maar ik had wel veel ongemak vorige week en ik heb een belangrijke afspraak gemist !
Straf!
In november 8(!) dagen lang geen internet-TV-vaste lijn... zonder verwittigen...
Zelf initiatief moeten nemen om abbonementgeld voor die periode niet te moeten betalen.
Op mijn vraag tot compensatie kwam het antwoord : geen compensatie... indien u niet tevreden bent mag u een andere provider zoeken.

Zo behandelt Proximus een trouwe (15 jaar !) klant!

Arrogantie ten top !!!

(Grote spijt dat mijn emaildres eindigt op @skynet.be)
Eigenlijk een schande. Ik ben helemaal niet geïnteresseerd in deze bijkomende packs. Nogal bedenkelijk promotie te maken op kosten van de klanten, of erger nog naar aanleiding van problemen bij klanten. Ik stel voor dat wie die veertien dagen niet neemt ofwel een 'vrije' keuze van aanboduitbreiding kan verkrijgen of nog beter gewoon een financiële tegemoetkoming krijgt. Dat zou pas echt faire omgang zijn met klanten die niet kregen waar ze voor betaald hebben. Hopelijk en vermoedelijk denken nog vele anderen daar ook zo over !
We zijn weer eens teleurgesteld: wij kijken nooit voetbal en dus niet naar de voetbalkanalen, wij hebben geen kinderen en kijken dus nooit naar studio 100 hits, en voor de kanalen movies en series hebben we helemaal geen interesse.
Waarom krijgen de 2 pakketten waarvoor we bijbetalen niet gratis, of een 1 pakket gratis voor de vermelde periode zou ons wel plezier doen. !!!!
Voorstel: laat de klanten kiezen voor een pakket dan hen interesseert
Aangezien ik geen enkel van deze programma's bekijk heb ik hier volkomen niets aan!

Reageer