Twee weken Belgisch voetbal, Movies & Series en Studio 100 Hits



Toon eerste bericht

234 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Beste,

de kanalen zullen automatisch gedeactiveerd worden, er komt niks op de factuur en het loopt ook niet stilzwijgend verder.

Groeten,

Tina
Het gratis pakket ging toch in vanaf vandaag?

Toch nog niets van gemerkt!

mss moet je eerst de decoder even zijn stroom onderbreken en dan na het heropstarten eens zien of het in orde gekomen is.
Reputatie 7
Badge +4
Dag Quin,

We geven gedurende 2 weken extra zenders die je gratis kan gebruiken enkel dit is de compensatie ivm de laatste storing.

Mvg, Koen
Reputatie 7
Badge +3
Kan je via een privébericht je klantgegevens doorsturen ? dan kijken we dit voor je na.

Groeten,

Tina
Reputatie 7
Badge +3
Beste Timm1983,

Zie info op onderstaande link:

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_ch_list/particulieren/welkom-bij-support/televisie/tv-instellingen-en-functies/instellingen-aanpassen/zenderlijst-op-tv-en-tv-app.html

Groetjes,

Joël
Reputatie 7
Badge +4
Dag Missvintje,

Kan je ons via Het Proximus Team klantgegevens sturen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Dan kijk ik alles voor je na.

Met vriendelijke groeten

Koen
Dit is geen antwoord op mijn vraag dacht ik?
Reputatie 7
Badge +3
Deze extra zenders worden na de gratis periode automatisch terug stopgezet. Grt, Heidi
Het gratis pakket ging toch in vanaf vandaag?

Toch nog niets van gemerkt!
Reputatie 7
Badge +3
Info hierover wordt nog verzonden. Groeten, Tina
Beste,

Deze geste van Proximus lijkt me eerder een reclamestunt.
Waarom geeft men de klanten geen keuze?
Korting van x € op het volgende faktuur.
Gratis pakket voor x weken.
Gratis beltegoed voor x €.
...
Ik verwacht dat dit bij al de vaste klanten beter in de smaak zal vallen dan 2 weken een pakket van kanalen dat ze niet zullen gebruiken, anders hadden ze het pakket wel genomen.

Met vriendelijke groeten,
Werner Stuer
Dit heeft niets met klagen te maken. Wij vragen gewoon een eerlijke behandeling.
Geen service --> Niet betalen.

Als je naar de bakker gaat, betaal je toch ook geen volle prijs voor een half brood.
Reputatie 5
Badge +3
Amai wat een heisa over die geste van Px...geven ze niets= commentaar, nu doen ze wel iets, terug commentaar, als er zich een elektriciteitspanne van 4 uur voordoet, waardoor alle verlichting, verwarming en alle elektr. toestellen het laten afweten, wordt er dan een geste van Eandis gegeven? Denk het niet.
Ik heb ook het voetbal pakket, kijk dan maar naar de M&S.

mvg.
Reputatie 2
Badge
Een geste?
Eén die Proximus wellicht niets zal kosten:
° Belgisch voetbal. Alleszins niets voor mij!
° Studio 100 Hits: blijkbaar is dit een muziekkanaal voor kinderen en zeker niet aan mij besteed. Ik ben 65.
° Movies & Series: om ons ertoe aan te zetten om ons te abonneren, wellicht?
Een ridicule zg. compensatie waar ik in geen enkel geval iets aan heb.
Een korting op de factuur, sorry aanrekening zoals dat nu hoort genoemd te worden, dat is wat ik op zijn minst als geste verwacht had.
Reputatie 2
Badge
Wel inderdaad straf ze hebben goedkoper abonnementen en geven een korting op factuur als compensatie ivm met de stroompanne.
Mijn pa heeft ook niks aan die betaalzenders die kosteloos zijn voor 14 dagen als compensatie , een korting zou voor hem inderdaad welkom zijn.
Mijn moeder heeft daar ook niets aan. Ze is 93 jaar en is helemaal niet geïnteresseerd met die extra 2 weken, zeker niet in Sport. Ze zou niet eens weten hoe die tijdelijk gratis betaalzenders te bekijken zijn. Een korting daarentegen wel!
Het is toch heel eenvoudig je komt in het dagelijks leven toch ook mensen tegen die meer positief kijken naar de wereld rondom hem dan anderen en de ene is meer optimistisch dan de andere, de ene klaagt ook meer dan de anderen, de ene kan meer lachen dan de andere, of meer relativeren enz..... dus waarom zou dit anders zijn als ze op een forum of op andere sociale media kanalen komen.
Reputatie 6
Badge +2
een zeer mooie geste thx Proximus in vergelijking van telenet voor zulke probs krijg je twee gratis films te bekijken. Jammer dat er wel veel mensen weer niet content zijn voor dezelfde prijs kregen we niets

Inderdaad Spookje 59

Eerlijk gezegd schrik daar niet meer van, tegenwoordig is negatief zijn de nieuwe standaard, dat en afgunst, haat en nijd en maar zagen en klagen.

Ik heb ook mijn problemen gehad, zware problemen zelfs maar ze zijn opgelost.

Gratis films voor 2 weken, wie de boeketten al had krijgt ook wat.

Geef een hand en ze pakken je arm, als er nog een panne is zullen ze misschien net als Telenet , Base , Orange en Scarlet NIETS meer doen.

Ik log uit: hoofdpijn.😡
je mag zelf niks activeren (activeren == betalen) , je gaat gewoon naar het kanaal nummer bv MS op kanaal 196 en je kan direct kijken zonder activeren, als je wel moet activeren dan is je gratis periode nog niet actief, mss door eens de decoder herop te starten (effen de stroom onderbreken) dat je dan gratis kunt kijken zonder de vraag om te activeren, bij mij is de decoder tijdens blokken uit gegaan en dan kon ik kijken naar MS zonder te moeten activeren
Reputatie 6
Badge +2
Je mag niet activeren, dat doet proximus automatisch.
Al je zelf activeert dan moet je natuurlijk betalen.
Sommigen kunnen nu al kijken, gewoon de zender nummers intikken.
Maar start officieel is pas morgen.


Het zijn wel redelijk belachelijke zenders... Studio 100 -als je geen kinderen onder de 6 jaar hebt, waardeloos.
De filmzender, veel intéressants zie ik niet of het moet die film zijn die rond middernacht uitgezonden wordt... LOL


Dan neem je ze toch gewoon op, die opnames mag je gewoon houden.
Reputatie 6
Badge +2
Dit gaat pas in van af morgen 17/01

Ze zijn nu al actief.
Reputatie 6
Badge +2
Hallo
Ik heb zojuist de movies en series optie geactiveerd
Ik krijg echter een berichtje dat hiervoor betaald moet worden daar waar we dachten dat we tot en met 31/1 gratis deze gratis kregen ter compensatie voor de storingen
Wat is hier ni van aan


Je mag NIETS activeren, dat gebeurde automatisch , als jij activeert ga je voor die boeketten moeten betalen, overal stond dat duidelijk uitgelegd ! Bel zo snel mogelijk naar Proximus om je aankoop te herroepen.
Dit gaat pas in van af morgen 17/01
Hallo
Ik heb zojuist de movies en series optie geactiveerd
Ik krijg echter een berichtje dat hiervoor betaald moet worden daar waar we dachten dat we tot en met 31/1 gratis deze gratis kregen ter compensatie voor de storingen
Wat is hier ni van aan
Het gaat ook pas in vanaf morgen 17/1
Reputatie 6
Badge +3
Je mag niet activeren, dat doet proximus automatisch.
Al je zelf activeert dan moet je natuurlijk betalen.
Sommigen kunnen nu al kijken, gewoon de zender nummers intikken.
Maar start officieel is pas morgen.


Het zijn wel redelijk belachelijke zenders... Studio 100 -als je geen kinderen onder de 6 jaar hebt, waardeloos.
De filmzender, veel intéressants zie ik niet of het moet die film zijn die rond middernacht uitgezonden wordt... LOL

Reageer