Twee weken Belgisch voetbal, Movies & Series en Studio 100 Hits



Toon eerste bericht

234 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Hallo
Ik heb zojuist de movies en series optie geactiveerd
Ik krijg echter een berichtje dat hiervoor betaald moet worden daar waar we dachten dat we tot en met 31/1 gratis deze gratis kregen ter compensatie voor de storingen
Wat is hier ni van aan
Reputatie 7
Badge +1
een zeer mooie geste thx Proximus in vergelijking van telenet voor zulke probs krijg je twee gratis films te bekijken. Jammer dat er wel veel mensen weer niet content zijn voor dezelfde prijs kregen we niets
Daar heb je gelijk in. Maar denk dat jaar 2017 nog door weegt bij veel klanten en de prijsverhoging bij de oude abo's, trouwe klanten, terwijl de nieuwe abo's met rust worden gelaten.
een zeer mooie geste thx Proximus in vergelijking van telenet voor zulke probs krijg je twee gratis films te bekijken. Jammer dat er wel veel mensen weer niet content zijn voor dezelfde prijs kregen we niets
als je op beide boeketten al geabonneerd bent, krijg je compensatie.

en wat als je op één van beide al geabonneerd bent?

krijg je dan een halve compensatie?

en wat bedraagt die dan?
Reputatie 7
Badge +3
Hallo Julie, zijn deze problemen gemeld bij de technische dienst? Is er een interventie gebeurt? Zoja, kan je ons via een privébericht het betrokken klantrekeningnummer doorsturen, dan bekijken we het even. Groetjes, Aziz

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Opslaan' = verzenden.
Reputatie 7
Badge +4
Beste Kevin, helaas is er geen andere compensatie voorzien. Groetjes Freya
Reputatie 6
Badge +3
Je kan 3 gratis films kijken, Bart. Groeten. Jan
Reputatie 6
Badge +3
Eddy, dan kan je kiezen voor de optie voor 3 gratis films. Jan
Reputatie 7
Badge +1
Zenders staan op Kanaal 162 en 196
Voetbal op 601 en volgende

Je kan al kijken. Zijn al geactiveerd.
Reputatie 6
Badge +3
Cindy, daar heeft onze klantendienst geen info over. Contacteer je Scarlet even ? Groeten. Jan
Reputatie 6
Badge +3
In dat geval kunnen we je 3 films aanbieden. Groeten. Jan
Net de factuur van Proximus van deze maand gekregen, nog een opslag erbij, dus nu vragen ze blijkbaar nog meer voor minder service, bij deze heb ik dan maar 4/5 van de factuur betaald, dat lijkt mij ongeveer fair!
Reputatie 6
Badge +2
Zenders staan op Kanaal 162 en 196
Voetbal op 601 en volgende

En de Porno ? LOL😄 😄 😄
Reputatie 6
Badge +3
Zenders staan op Kanaal 162 en 196
Voetbal op 601 en volgende
Dat zullen we op het forum wel vernemen na 31/01 😄
Reputatie 6
Badge +2
Jos Smans, de zenders worden automatisch opgezegd na de datum. Dit staat zo op de blog post.
Mijn gebuur had ook bij zijn aansluiting een gratis bundel voor één maand die ook zou automatisch stopgezet worden, maar de volgende maanden stond het wel op zijn factuur aangerekend, is tenslotte wel in orde gekomen na enkele telefoontjes, een verwittigd man is er twee waard 😉

Wat moet je doen om deze kanalen te bekijken?
Het goede nieuws is dat je niets hoeft te doen! Ze worden automatisch geactiveerd op 17/01 en gedesactiveerd op 31/01.
Reputatie 6
Badge +2
Welke compensatie krijg ik als ik al op deze twee boeketten geabonneerd ben?
Contacteer ons voor een passende compensatie.

Meer uitleg in de link:

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_trouble_compensation/particulieren/welkom-bij-support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/tv-problemen/storing-van-8-januari-hoe-ontvangt-u-een-commerciele-geste.html

Mensen die opnames kwijt zijn laten dit weten aan Proximus , deze zetten ze dan gratis en voor niets terug dat kan 48 uur duren maar je hebt ze dan ook allemaal terug.
Dat is waar Martin, maar gezien het hier uitdrukkelijk vermeld staat, neem ik aan dat ze wel degelijk worden opgezegd. Anders zou het een vergiftigd geschenk zijn. ☺️
Reputatie 6
Badge +2
Beste mensen,
we hebben ook een speciale FAQ gemaakt n.a.v. deze compensatie.
Klanten die reeds beschikken over de twee boeketten dienen ons te contacteren.


Helaas - ook deze link werkt weer niet ...
ik kom weer op de pagina "contacteer ons" - ja ik ken mijn telefoonnummer maar krijg nadien enkel de oplossing om de 0800 nummer te bellen - e-mail of een vraag of klacht indienen kan ik gewoon niet - en dat 0800 nummer bellen helpt niet - de wachtrij is langer dan mijn geduld (reeds 2 * bijna een uur gewacht en geluisterd naar de muziekjes) ...
dus wat dan ?
ik heb de bundels al en wil een andere compensatie !

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_trouble_compensation/particulieren/welkom-bij-support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/tv-problemen/storing-van-8-januari-hoe-ontvangt-u-een-commerciele-geste.html
Reputatie 6
Badge +2
Leuk dat we extra kijkplezier krijgen voor 2 weken, alleen jammer dat we de m&s pas al bezitten, dus geen compensatie, en voetbal interesseert mij niet net zo min als studio 100.
We zij hier dus vet mee.
Jammer dat anderen, beslissen wat wij zogezegd graag zouden bekijken.
Jammer dat men in dit informatica tijdperk niet kan detecteren dat er al een pas bestaat bij een klant zodat een alternatief kan worden aangeboden.
Wat wij nu als compensatie krijgen is zelfs nog geen pleister op de wonde.
Geef mij een korting op de volgende factuur
Waarom laat je de klanten zelf niet kiezen uit een aantal mogelijkheden?

Beste,

Als je die boeketten al hebt in abonnement dan krijg je een andere tegemoetkoming.

Volg de link:

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_trouble_compensation/particulieren/welkom-bij-support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/tv-problemen/storing-van-8-januari-hoe-ontvangt-u-een-commerciele-geste.html
Jos Smans, de zenders worden automatisch opgezegd na de datum. Dit staat zo op de blog post.
Mijn gebuur had ook bij zijn aansluiting een gratis bundel voor één maand die ook zou automatisch stopgezet worden, maar de volgende maanden stond het wel op zijn factuur aangerekend, is tenslotte wel in orde gekomen na enkele telefoontjes, een verwittigd man is er twee waard 😉
Had liever een aftrek op mijn volgende factuur gezien. Wij hebben al voetbal in ons pakket zitten en de 2 andere opties hebben we geen interesse in, wij hebben hier dus helemaal geen compensatie aan. Dikke zever dus.
Een zwaar teleurgestelde klant!!!
Jos Smans, de zenders worden automatisch opgezegd na de datum. Dit staat zo op de blog post.
TUI:
proximus.be/eengeste
we hebben ook een speciale FAQ gemaakt n.a.v. deze compensatie.
Klanten die reeds beschikken over de twee boeketten dienen ons te contacteren.Mvg,
koni heeft ook reeds het bundel van het Belgisch voetbal hoor. Gaat men voor hem dit aftrekken van de factuur ?
Vriendelijke groeten,

Reageer