Twee weken Belgisch voetbal, Movies & Series en Studio 100 Hits



Toon eerste bericht

234 reacties

Ik ben ook niet geĂŻnteresseerd in deze extra bundels. Graag ook een extra korting zoals de Scarlet klanten.
Reputatie 4
Badge +1
... en nu maar hopen dat PX niet "vergeet" die optie terug uit te zetten, zodat die automatisch in een betalend abonnement overgaat, met alle miserie om die kwijt te geraken.
Persoonlijk hebben wij (ik + echtgenote ) ook niets aan die aanbieding want we gebruiken die zeker NIET, want geen interesse daarvoor (zelfs niet als ze het levenslang gratis aanbieden zullen we het nooit bekijken).
Dus ik heb liever dat ze dat NIET tijdelijk activeren voor mij !!! (iets wat we zelf niet vragen , moeten ze nooit mee afkomen, ook niet aan deur-verkoop , geeft mij hetzelfde gevoel)
Reputatie 1
Snap sowieso al niet dat die film en series betaal paketten nog kunnen bestaan, om dan nog maar te zwijgen van de prijzen van huurfilms... je hebt Netflix voor een goede €9, met ten minste een enorm divers en ruim aanbod, veel gebruiksvriendelijker en de mogelijkheid tot downloaden, apps die je overal kan gebruiken... Kijk dan liefst niet via Proximus tv, want dan heb je zelfs geen full HD beeld en geen DD geluid, enkel 720p of 1080i.... Iets wat al lang 1080p zou moeten zijn(idem voor Telenet). Je kan zelfs bijna geen full HD TV toestel meer kopen, de meest zijn 4K's... Maar ja, als je zo weinig aanbieders hebt heb je als gewone kijker weinig keuze natuurlijk.
Het is mooi van Proximus om een (niet verplichte) compensatie aan te bieden,maar om voor mensen die een uurtje zonder TV hebben gezeten twee weken aan te bieden,net als trouwe klanten die drie dagen moeten wachten op antwoord van de technische dienst, is voor sommige mensen niet logisch.
Zijn er nog andere opties indien je al heel lang van bepaalde bundels geniet of worden deze in mindering gebracht op de factuur ? 😉
Reputatie 7
Badge +6
Alain,
Meer info over de Movies & Series Pass vind je hier
Beste mensen,
we hebben ook een speciale FAQ gemaakt n.a.v. deze compensatie.
Klanten die reeds beschikken over de twee boeketten dienen ons te contacteren.


Helaas - ook deze link werkt weer niet ...
ik kom weer op de pagina "contacteer ons" - ja ik ken mijn telefoonnummer maar krijg nadien enkel de oplossing om de 0800 nummer te bellen - e-mail of een vraag of klacht indienen kan ik gewoon niet - en dat 0800 nummer bellen helpt niet - de wachtrij is langer dan mijn geduld (reeds 2 * bijna een uur gewacht en geluisterd naar de muziekjes) ...
dus wat dan ?
ik heb de bundels al en wil een andere compensatie !
Reputatie 6
Badge +2
De mensen krijgen een compensatie. Bij andere providers dus niets. Er was de vraag van mensen die deze pakketten hadden tot een andere compensatie, die krijgen ze nu en nu is het voor sommigen weer niet goed, die kan je nooit helpen.
Enfin middels zijn al mijn problemen door Proximus opgelost waarvoor dank.
Beste mensen,
we hebben ook een speciale FAQ gemaakt n.a.v. deze compensatie.
Klanten die reeds beschikken over de twee boeketten dienen ons te contacteren
.

Dag Wim, maar er kan nu niet ingekeken worden wat die zender met series inhoud , is er daar een link van ? mvg alain
Aha, de eeuwige, Iedereen doet het, beweegreden. Nee, omdat iedereen het doet, maakt dat het niet ok. Als alle renners doping nemen, gaan ze allemaal in de fout. Als iedereen in't zwart werkt, pleegt iedereen fraude. En als alle providers slechte service leveren, wordt het eens tijd dat ze daar iets aan doen, en geen service factureren die ze niet leveren. Als je een electricien laat komen en de lamp brandt achteraf niet, betaal je hem toch ook niet.
Ik ga niet akkoord met deze compensatie. Gedurende meerdere dagen slecht of geen internet gehad. Dit is wanprestatie van de kant van Proximus, graag ontvang ik verwijzing naar de algemene voorwaarden waarin vermeld staat dat Proximus eenzijdig de overeenkomst tussen ons niet moet nakomen.
Reputatie 6
Badge +2
Beste mensen,
we hebben ook een speciale FAQ gemaakt n.a.v. deze compensatie.
Klanten die reeds beschikken over de twee boeketten dienen ons te contacteren.

Mvg,

Bedankt , iedereen tevreden nu hopelijk.
Reputatie 7
Badge +6
Beste mensen,
we hebben ook een speciale FAQ gemaakt n.a.v. deze compensatie.
Klanten die reeds beschikken over de twee boeketten dienen ons te contacteren.

Mvg,
Reputatie 6
Badge +2
Vroeger was ik klant bij Telenet en heb ik nooit 3 dagen problemen moeten ondervinden om Ă©Ă©n of andere compensatie te krijgen. Ik ben geen sportfanaat, heb geen jonge kinderen die naar studio-100 toestanden zitten te kijken en moet mij dan maar noodgedwongen tevreden stellen met films en series waarvoor ik geen tijd heb. Daarnaast heb ik al sedert mijn overstap technische problemen waarvoor nu pas recentelijk een oplossing werd gevonden : een derde energieverslindende signaalversterker geplaatst! Compensatie voor meerdere jaren grijze haren heb ik niet gekregen. Hoe klantvriendelijk is dat dan weer ? Blijf maar proberen om positief in de media te komen terwijl de CEO het voorbije jaar als een rampjaar heeft bestempeld. Ik ben nog altijd niet overtuigd !

Ik was ook Telenet klant en had geen signaal. Men zond tot 3 maal een technicus , betalend en uiteindelijk moest ik maar zelf een versterker kopen terwijl ik zowat op mijn modem zat. Maar dat is nog niets. Uiteindelijk bleek mijn decoder defect , 3 maand voor ik een nieuwe had, dan was de voeding kapot en wou men mij niet helpen, de facturatie was een ramp, ik had ook F-secure bij hen gehuurd, dat was pas een ramp, Op een avond kwam ik thuis alles was afgesloten want de vorige bewoner had de aansluiting niet betaald, dan weer 2 weken gewacht voor ze het kwamen aansluiten. Aangesloten maar geen signaal, de codes waren zonder me te verwittigen gewijzigd. Alles bleek in orde. Terug per ongeluk afgesloten, terug open. Decoder dan defect weigerden ze om te ruilen. Pakket gekocht met smartphone, dekking zou 100% zijn maar was nul, ik mocht het abonnement schrappen maar moest de phone in een ruk betalen. En zo kan ik nog even doorgaan.

Proximus komt nu massaal in het nieuws met hun storing : Telenet zwijgt doch zij lagen ook plat en hebben nog steeds zeer zware problemen, Telenet klanten zeggen ook ' wij gaan overstappen naar '.
Maar ook Scarlet kent de voorbije weken dezelfde problemen. Daar vragen klanten om een compensatie als bij Proximus. Zo ook bij Orange: grote problemen.
Zelfs Base heeft problemen. Ook TV Vlaanderen die via satelliet werkt kent de laatste tijd zware problemen.
Er is dus wellicht meer aan de hand, doch Proximus is de enige die er voor uitkomt en er iets tegenover stelt. De storingskaart brengt een mooi overzicht van alle netwerken die momenteel en de voorbije maanden plat lagen.
Kunnen alleen hopen voor beter.
Wij ondervinden nog regelmatig onderbrekingen op de tv, maar daar wordt niet over gesproken. Het zijn maar enkele minuten maar als je iets aan het volgen bent is dit zeer lastig. Bent op de computer bezig geen netwerk. Ook leuk.? Zijn er nog mensen die er last van hebben of ben ik echt de enige.?
Zoals al eerder opgemerkt. De klanten die al het meest betalen per maand (140€) zijn diegene die geen tegemoetkoming mogen verwachten net omdat ze al deze opties al hebben.
Proximus besteedt zeer veel aandacht aan nieuwe klanten (werving) maar de bestaande klanten worden vergeten (zie ook dossier huur oude telefoon toestellen) Mevr Dominique Leroy zal nog een tandje mogen bijsteken.
Slechts minimum een zevental betaalfilms lijkt me een "geste".
De huidige heeft enkel tot doel de mensen zich nog meer te laten binden en kost proximus NIETS.
De enige oplossing voor mistevreden klanten is massaal hun contract beeindigen.
Zo maak je het probleem voelbaar in hun portefeuille en zullen ze de volgende keer tweemaal
nadenken.
Reputatie 4
Badge +2
voor de moderator,
Wanneer we hier een item plaatsen, krijgen we in onze mailbox een bericht wanneer er een reactie is. Deze reactie kunnen we lezen na een click op "hier" in de mail. Er is echter ook een tweede "hier" (met link) wanneer we deze reacties niet meer willen volgen. Deze tweede link "hier" werkt echter niet. Kan u dit verhelpen aub.waarvoor dank.
Mooi van een compensatie te geven want we hebben immers 2 x ongemak gehad voor iets waar we voor betalen, maar het compensatieaanbod is niet echt voor cultuurminnende mensen, voetbal, studio 100, en Amerikaanse series ..... jammer .... totaal buiten onze interesse.
Wanneer we reeds een bundel hebben en die andere bundels ons niet boeien ( anders hadden we die ook)
is het dan niet mogelijk ons een gratis film te geven?? Uit het ganse filmaanbod welteverstaan!
Vroeger was ik klant bij Telenet en heb ik nooit 3 dagen problemen moeten ondervinden om Ă©Ă©n of andere compensatie te krijgen. Ik ben geen sportfanaat, heb geen jonge kinderen die naar studio-100 toestanden zitten te kijken en moet mij dan maar noodgedwongen tevreden stellen met films en series waarvoor ik geen tijd heb. Daarnaast heb ik al sedert mijn overstap technische problemen waarvoor nu pas recentelijk een oplossing werd gevonden : een derde energieverslindende signaalversterker geplaatst! Compensatie voor meerdere jaren grijze haren heb ik niet gekregen. Hoe klantvriendelijk is dat dan weer ? Blijf maar proberen om positief in de media te komen terwijl de CEO het voorbije jaar als een rampjaar heeft bestempeld. Ik ben nog altijd niet overtuigd !
IN DEZE 3 WEKEN VAN NIET KLAGEN ZOU IK TOCH DURVEN STELLEN DAT ALWEER PROXIMUS VOOR DE GOEDKOOPSTE OPLOSSING GAAT
IPV -LAAT DE MENSEN 2 WEKEN MINDER BETALEN OP WAT ZE NORMAAL BETALEN OP 1 MAAND
LIJKT ME LOGISCH
PS-DAT ER HIER IN VLAANDEREN MAR SNEL WAT NEDERLANDSE TEGENWIND KOMT WANT BELGIE IS DE DUURSTE ALS HET OVER GSM-INTERNET OD OVER TELEFONIE GAAT
MAAR JA WIE ZIJN WIJ
đŸ€
Beste, ik heb al m&s en het Belgisch voetbal, krijgen wij dan een andere compensatie ?? Of krijgen wij niets extra omdat we al meer betalen ? Bedankt voor uw antwoord, Mvg.
Reputatie 1
Bedankt voor de geste voor die enkele uurtjes zonder tv. EĂ©n ding is zeker als je dit forum leest. De maand zonder zagen gaat geen succes worden.
Zo is het ! Sommige mensen leven om te zeuren en kennen het woord " dankbaarheid" niet meer ! Worden we iets aangeboden als de elektriciteit enkele uren uitvalt ?
Reputatie 6
Badge +2
u zegt " En Scarlet is al helemaal onbetaalbaar"
maar ik lees en hoor toch altijd het omgekeerde ?


Dat men maar naar Scarlet overloopt , ze gaan rap terugkeren. Het LIJKT goedkoop. Een duur flut pakket. Maar 30 zenders, Onbeperkt bellen van vast naar vast tijdens de daluren,Onbeperkt downloaden, snel surfen ( tot je er aan begint ) en dĂ t is het.
En die klantendienst daar zwijg ik over.
Er zijn er al veel die scarlet hebben buitengegooid.

Reageer