Twee weken Belgisch voetbal, Movies & Series en Studio 100 Hits



Toon eerste bericht

234 reacties

Ik ben er wel blij mee, had er niet zo veel last van, mijn internet werkte nog dus viel het wel mee. En idd een panne kan gebeuren en dan mogen we toch niet klagen over de geste van Proximus. Ik had voor mijzelf liever een leuke korting op mijn fakuur gekregen omdat ik niet zo veel tv kijk, maar zal de komende 2 weken zeker veel gaan kijken naar leuke films.
Reputatie 7
Badge +1
Bedankt voor de geste voor die enkele uurtjes zonder tv. Eén ding is zeker als je dit forum leest. De maand zonder zagen gaat geen succes worden.
Dat zou wel gaan als men alle klanten van PX gelijk behandeld. Nieuwe abo´s niet omhoog in 2018 volgens de CEO dan de oude abo`s ook niet omhoog.
Scarlet is de goedkope versie van Proximus, je betaalt wat minder en je krijgt wat minder zenders, waar ik toch niet naar kijk. Uiteindelijk is heel simpel. Als ik betaal voor een maand internet/tv, verwacht ik ook een maand internet/tv. Als ik een dag niet werk, verdien ik die dag ook niets.
Reputatie 4
Badge +2
Bedankt voor de geste voor die enkele uurtjes zonder tv. Eén ding is zeker als je dit forum leest. De maand zonder zagen gaat geen succes worden.
Had ook liever een financiële compensatie gezien want voetbal of films interesseren me helemaal niet. Nieuwe abonees krijgen een hoop aantrekkelijke voorwaarden om Proximus klant te worden maar als je het eens bent ..... Waarom de mensen de keuze niet laten tussen ofwel 14 gratis zenders of X aantal Premium punten die je kan omzetten in gratis belkrediet ! Dit zou pas een oplossing zijn. Maar het spreekt vanzelf dat de eerste oplossing voor Proximus interessanter is want wie weet levert dat hen weer nieuwe contracten op voor die zenders ... niet dom daar ... !!! Ben benieuwd of er iets uit de bus komt en anders misschien toch overstappen naar Scarlet die wel compensatie geeft als er iets mis gaat en die bovendien ook nog een stuk goedkoper zijn.
u zegt " En Scarlet is al helemaal onbetaalbaar"
maar ik lees en hoor toch altijd het omgekeerde ?
Reputatie 6
Badge +2
Ze maken zich er weer heel gemakkelijk vanaf. Maar nu krijgen we toch al iets. Niet dat ons gevraagd wordt of we hier ook effectief in geinteresseerd zijn. Vorige keer in september had ik 5 dagen geen internet of tv en toen gaven ze niets. Nu geven ze weer iets waar ik helemaal geen interesse voor heb, zeker aangezien ik zaterdag op vakantie vertrek. Maar de factuur zat natuurlijk wel elke maand stipt in mijn mailbox. Dan werkt mijn internet weer wel. Ik zal ook maar eens overstappen naar scarlet of telenet, dezelfde slechte service. maar misschien kan ik iets besparen.
Ik betwijfel het. Telenet is duurder. En Scarlet is al helemaal onbetaalbaar. Orange en Base nooit meer.
Bovendien moet je van hen ook niet veel verwachten.
Telenet wil zelfs de modem niet omruilen bij defect en bezorgde mij een zwaar virus, nochtans had ik hun F-secure in huur. Proximus erkende publiekelijk de fouten. Daarom ben ik gebleven. Voor die openheid. Ze werken er aan het zijn mensen. Shit happens.
Maar je mag natuurlijk veranderen, ik heb ze allemaal gesleten en blijf hier nog klant.😑
Ze maken zich er weer heel gemakkelijk vanaf. Maar nu krijgen we toch al iets. Niet dat ons gevraagd wordt of we hier ook effectief in geinteresseerd zijn. Vorige keer in september had ik 5 dagen geen internet of tv en toen gaven ze niets. Nu geven ze weer iets waar ik helemaal geen interesse voor heb, zeker aangezien ik zaterdag op vakantie vertrek. Maar de factuur zat natuurlijk wel elke maand stipt in mijn mailbox. Dan werkt mijn internet weer wel. Ik zal ook maar eens overstappen naar scarlet of telenet, dezelfde slechte service. maar misschien kan ik iets besparen.
Reputatie 6
Badge +2
Oké er was effe een probleem, maar ik vond dat niet zo erg. Voor mij hoeft dat niet 2 weken die 3 packs gratis te krijgen. Ik kijk daar toch niet naar en zeker geen VOETBAL ik haat VOETBAL.
En mensen zit zo niet te klagen over die hinder, over het factuur, ik heb al die packs al en bla bla bla .......er zijn ergere dingen in het leven dan enkele uurtjes geen tv ....

Inderdaad hoor, er zijn ergere dingen. Ik wil terug gezond zijn. Maar dit forum is een enorme hulp.
Mensen mogen klagen , zeker als het terecht is en eerlijk: ik heb sinds mijn recente aankoop zware problemen gehad met facturatie - om ziek van te worden, na veel gedoe - heel veel gedoe is dit hopelijk opgelost, dan krijgt de rest wel een bijsmaak, al je opnames weg, ect. Het is dus niet enkele uurtjes er zijn mensen die al maanden problemen hebben.

Ik haat ook voetbal en er worden films aangeboden, leuk, bij een ander is het nada noppes niets.

Ik probeer probeer waar ik kan een positieve bijdrage te leveren op het forum zonder iemand te aanzien als een zaag. Een klacht is nooit bla bla bla.
Hartelijk dank voor deze mooie commerciële geste
Reputatie 7
Badge +1
Heb de mail ook niet ontvangen. Wel een SMS. Bedankt voor de info.
Oké er was effe een probleem, maar ik vond dat niet zo erg. Voor mij hoeft dat niet 2 weken die 3 packs gratis te krijgen. Ik kijk daar toch niet naar en zeker geen VOETBAL ik haat VOETBAL.
En mensen zit zo niet te klagen over die hinder, over het factuur, ik heb al die packs al en bla bla bla .......er zijn ergere dingen in het leven dan enkele uurtjes geen tv ....
Reputatie 6
Badge +2
Beste mensen,
Dit is de mail en sms die verzonden werd:






Heb de mail niet ontvangen maar bedankt voor de info.
Reputatie 7
Badge +6
Beste mensen,
Dit is de mail en sms die verzonden werd:




Reputatie 6
Badge +2
Moet je zelf iets doen om te voorkomen dat ze de volgende maand bij je vaste pakket behoren? Wij kregen al eens zo'n compensatie en toen scheelde het niet veel of ik moest de maand nadien voor 8 pakketten betalen...

https://www.proximus.be/nl/id_b_cr_even_more_TV_during_two_weeks/particulieren/discover/news/uit-eerste-hand/twee-weken-meer-tv.html
Moet je zelf iets doen om te voorkomen dat ze de volgende maand bij je vaste pakket behoren? Wij kregen al eens zo'n compensatie en toen scheelde het niet veel of ik moest de maand nadien voor 8 pakketten betalen...
Reputatie 1
Inderdaad, een mooi gebaar ! Het was immers een gevolg van overmacht !
Uiteraard is het meteen een vorm van reclame 😉
Reputatie 2
Badge
Films en series kijken we zelden.
Ik betaal al voor het Belgisch voetbal. Betekent dit dan dat er 1 maand aan halve prijs aangerekend wordt?
Maar dit zal te moeilijk zijn om de administratie aan te passen zonder bijkomende kosten zeker?
mooi maar tellen kunnen ze precies niet bij proximus. Want hoeveel dagen zijn 2 weken? Dat zijn toch 14 dagen en hoeveel dagen geven ze voetbal? Juist 2 weekends. En hoeveel dagen heeft een weekend? 3 dagen x 2 weekends komt ge uit op 6 dagen van de 14! Dat zijn 8 dagen te weinig. Kunnen ze wel zeggen 14 dagen of 2 weken voetbal maar het is niet elke dag voetbal he, slechts in het weekend en een weekend telt slechts 3 dagen en het zijn maar 2 weekends. Afzetters tot en met, net als het feit dat ze een technieker wilden sturen maar ik moest die betalen terwijl de blokjes op men tv door die panne zijn gekomen. En in het weekend het probleem zelf opgelost door de resetknop van de wifibridge in te drukken en dan wilden ze daarvoor een betalende technieker langs sturen!
Ik snap sommige reacties niet hoor. Ik vind dit een hele mooie geste van Proximus en zelfs handig om die bundels is uit te proberen moesten we Netflix beu zijn. 😊
Proximus was dit niet verplicht!
Dus hard bedankt aan Proximus! 😊
Mooi zo Proximus! Leuke geste die zeker gewaardeerd wordt.
Prima , dank u Proximus.
Nu nog het slechte gsm bereik in onze straat oplossen , ik betaal tenslotte evenveel als andere klant en men jaar is helemaal goed . Altijd buiten bellen met dit weer is niet plezant en u zal er mijn vrouw dolgelukkig mee maken . Regio Bloemenhof 8550
Zwevegem
Dit is een kleine geste maar een grote verpakte reclamecampagne ! We hebben geen kids, hebben geen interesse in voetbal en voor filmen hebben we Netflix, met een oneindig veel grotere keuze dan op het kanaal Movies. We kunnen met die geste dus niets doen. Ik dacht dat klanten niet gediscrimineerd mochten worden, maar ex-Scarlet klanten krijgen een vermindering op hun volgende factuur. Gelieve dit dus voor alle klanten te doen: keuze tussen aftrek op volgende factuur of 2 weken gratis extra pakketten. Wij kiezen voor aftrek !
Knappe "geste" van Proximus! Alle Proximusgebruikers bezitten reeds gedeeltelijk of volledig de bundels!
Eerst vandaag mijn te betalen factuur ontvangen en een tijdje later een bericht met "de geste"! Mooi is dat!
Dit is gewoon een verkooptechniek om de klanten te verleiden de nog niet geactiveerde bundels te doen kopen. Belachelijke waarden van een bedrijf dat zijn klanten nog steeds als abonneenummers behandelt en doorzichtig slappe strategie van de leiding.
Hopelijk blijft het niet bij die ene "trieste geste"!
Reputatie 6
Badge +2
Ik wil dit , ik wil dat : het zal nooit echt goed zijn, niet voor de ene en niet voor de andere.
Ik wil terug gezond zijn en mijn leven terug, dat is wat erger dan wat zenders op tv.
Maar goed ik begrijp de ergernis van anderen want heb de stress ook meegemaakt, facturatie, verdwenen opnames, pannes ect. En blijkbaar worden gratis films soms toch betalend aangerekend bij enkelen die het dan wel terugbetaald krijgen.
Wait and see. Bij andere bedrijven heb je die luxe niet: géén tegemoetkoming: nada.

Reageer