Twee weken Belgisch voetbal, Movies & Series en Studio 100 Hits



Toon eerste bericht

234 reacties

TUI:
Dit is wat Scarlet doet als compensatieWaarom zie ik geen optie om 3 euro korting te krijgen, zoals beloofd in vroegere communicatie van proximus?
Zou liever korting op factuur hebben !
En wat wordt er tegenovergesteld voor alle andere momenten dat we met TV, internet of met slechte ontvangst uitliggen

Inderdaad Godelieve,wij hebben enkele weken geleden ook een heel weekend zonder TV en internet gezeten,tot men 's maandags tot de conclusie kwam dat het toch op de centrale zat.Plezant is anders.en tot hiertoe géén enkele compensatie gezien,zelfs geen antwoord mail.
Dan toch een kleine geste vanwege Proximus na de storingen. Dank U.
Waarom zie ik geen optie om 3 euro korting te krijgen, zoals beloofd in vroegere communicatie van proximus?
Wat ik me afvraag is of we zowel de Nederlandse als de Franse versie krijgen van de voetbalzenders en de ms zender. Studio 100 hits is sowieso in het nederlands. Of kunnen de brusselse klanten van beide versies genieten gedurende 2 weken?
Timm1983
Bedankt voor de geste (vooral omdat ik geen problemen ondervonden heb)

Ik hoop wel dat na 31/01 deze diesten weer AUTOMATISCH worden uitgeschakeld? Want ik wens deze niet opeens op een factuur te zien.
Dit is niet rechtvaardig tegenover mensen die deze kanalen reeds hebben, zoals ons gezin. Wij krijgen dan eigenlijk geen tegemoetkoming. Ik stel voor dat ze dan voor die kanalen 2 weken niets aanrekenen en dat je zo dus een vermindering krijgt op je factuur. Zo krijgt iedereen toch een geste.
I change TV and internet supplier tomorrow when my Orange connection is switched on, how do you propose giving me similar compensation given that I will not be able to access said "extras" as I am not the sort of fool who will be paying for two TV and internet providers and will not be using said Proximus services?
Zou liever korting op factuur hebben !
En wat wordt er tegenovergesteld voor alle andere momenten dat we met TV, internet of met slechte ontvangst uitliggen
Nu kun je gratis kijken naar voetbal twee weken en wat voor klanten die al betalen voor voetbal? Wordt de factuur dan met twee weken verminderd???
Ze willen een geste doen maar dit is om de meeste mensen te sussen. Bijna iedereen heeft deze zenders, laat de mensen kiezen tussen de zenders die ze willen. of misschien een andere geste zoals punten of vermindering op pack.
Ben weer eens teleurgesteld in deze vorm van mensen de kop in te drukken!
Hopelijk zien we hier eens beterschap in
Dat is heel tof maar compleet nutteloos . Bij veel klanten zal dit zal al in hun pakket zitten en deze klanten blijven weer met lege handen staan.
Proximus probeert met vele acties klanten aan te trekken maar vergeten hun bestaande klanten .
We geven je de 2 komende weken meer tv wegens het ongemak van de voorbije dagen. Van 17 tot 31 januari activeren we automatisch en gratis voor alle tv-klanten de kanalen van het Belgisch voetbal, Studio 100 Hits en Movies & Series.
Lees het hele artikel hier
Reputatie 6
Badge +2


empathie kan je leren

naar Thuis gekeken zeker 😉 😄
Dit zit grotendeels reeds in mijn pakket. Krijg ik iets anders aangeboden ?
Reputatie 6
Badge +2
Het is een commerciële geste van Proximus, he mensen, ze zijn daar allerminst toe verplicht.
De meeste reacties zijn typisch Belgisch: altijd maar klagen en zagen en nooit content. 😠

Als men een geste doet, mag ook verwacht worden dat die geste werkt. Dat is niet klagen. Ik heb sinds mijn overstap naar Proximus doffe ellende gekregen en bleef toch klant. Ik behield mijn geduld en onder hevige stress zelfs beleefd.

En inderdaad als men iets aanbied en je hebt het al is de logica dat men je iets anders aanbied. Ook al was het maar enkele premium punten , dan kan je kiezen.

Mensen zijn snel op de p*k getrapt voor de reactie van een ander, empathie kan je leren.
Reputatie 3
Badge +1
Ik had ook liever een vergoeding gezien, voetbal en studio100 interesseren me sowieso niks, maar ach het is een compensatie, ik had tenslotte ook enkel de 2 uurtjes TV panne, de mensen die ook storingen op hun telefoon en internet hadden en meerdere dagen zonder TV zaten voelt het waarschijnlijk wel anders
Mijn ouders hebben een hele week zonder vaste telefoon, internet én TV gezeten. De problemen begonnen vorige week vrijdag 5/01 en zijn slechts afgelopen vrijdag 12/01 eindelijk helemaal opgelost. Verschillende avonden op rij was er geen enkel signaal op TV, alsook geen internetverbinding beschikbaar. Ook de vast lijn deed het de hele tijd niet! Bij het bellen naar hun vast lijn belde kwam je steeds opnieuw terecht bij een Franstalige man. De donderdagavond was er beterschap op komst, toen hadden ze al geluid op hun TV maar moesten ze het zonder beeld stellen... Wanneer we in de tussentijd telefonisch contact (via GSM) probeerden op te nemen met Proximus via de klantendienst kregen we nooit iemand aan de lijn. Met deze 'compensatie' zijn wij dus niets! Mijn ouders zijn reeds jaar en dag klant bij Belgacom/Proximus met zowel internet, telefoon, GSM als TV. Ik ben echt verontwaardigd over de service die Proximus aan zijn klanten aanbiedt en vind dat een giga-bedrijf als Proximus toch wel de middelen heeft om een meer gepaste en evenredige compensatie aan te bieden in plaats van de 'lucht' die ze op dit moment ons voorschotelen.
Inderdaad zeker als je weet dat ze niet verplicht zijn dit te doen.
Voor deze die twee dagen er zonder gezeten hebben zullen dit mss weer niet veel vinden 😉
Reputatie 6
Badge +1
Voor die twee uurtjes zonder TV is dit toch wel een mooie geste.
Ter info:
Bij Scarlet is de compensatie éénmalig en bedraagt 3 Euro !
Reputatie 1
Ik had ook liever een korting gezien op de factuur...
Naar de zenders van die bundels kijk ik niet.
Reputatie 1
Ik had toch ook liever een korting gezien op de factuur...
Met die bundels ben ik niets.
@proximus
Kunnen jullie daar niets aan doen? ons een keuze laten ofzo...
MVG
Daar is inderdaad Scarlet ook niet toe verplicht maar ze doen het dan toch hé 🤔
ze zouden als ze toch een geste doen de keuze kunnen laten tussen 14 dagen gratis betaalzenders of commerciele tussenkomt in de vorm van een korting, enfin 't is maar een voorstel hé 😉

Reageer