We geven je de 2 komende weken meer tv wegens het ongemak van de voorbije dagen. Van 17 tot 31 januari activeren we automatisch en gratis voor alle tv-klanten de kanalen van het Belgisch voetbal, Studio 100 Hits en Movies & Series.
Lees het hele artikel hier
We hebben ook een speciale FAQ gemaakt met alle nuttige info.
Twee weken Belgisch voetbal, Movies & Series en Studio 100 Hits
A
Bladzijde 3 / 10
Oké, ben is benieuwd, laat me morgen alvast iets weten als je wilt, dan weet ik het ook ineens, en alvast bedankt.
Volgens de ene uitleg wel volgens de andere niet.
Ik ben net een film aan het opnemen, als daar blijft morgen bijstaat ' blijft nog 59 dagen beschikbaar ' heb ik het antwoord.
Ik ben benieuwd.
Zeer goede vraag van je !
Graag een bijkomend vraagje ivm het tijdelijk toegekend abonn. M&S.
Is het de bedoeling dat we enkel kunnen kijken naar de "geprogrammeerde" films of kunnen we tijdelijk zelf kiezen uit de filmcatalogus?
met vriendelijke groeten
Neen je kan niet kiezen uit de catalogus tenzij je recht hebt op een gratis film, in mijn abbo zit een gratis film per maand.
Als je films of series op neemt op Ms, gaan de opgenomen opnames ook verdwijnen op 31/01 of blijven deze op de box staan? Mvg
Hallo,
Graag een bijkomend vraagje ivm het tijdelijk toegekend abonn. M&S.
Is het de bedoeling dat we enkel kunnen kijken naar de "geprogrammeerde" films of kunnen we tijdelijk zelf kiezen uit de filmcatalogus?
met vriendelijke groeten
Graag een bijkomend vraagje ivm het tijdelijk toegekend abonn. M&S.
Is het de bedoeling dat we enkel kunnen kijken naar de "geprogrammeerde" films of kunnen we tijdelijk zelf kiezen uit de filmcatalogus?
met vriendelijke groeten
1-we kijken niet naar voetbal..dus nutteloos
2-hebben ook geen kinderen..dus nutteloos
3-en die film kanaal hebben we ook niks aan want je kan geen films kiezen.
mijn optie was dat je kon kiezen wat je wilt..
a- 2 weken gratis netflix
b-2 weken gratis pakket naar keuze
c-bij volgende factuur internet 1 maand gratis.
d-extra punten bij Myproximus
mogelijkheden genoeg
met die reclame rond die voetbalkanalen zijn we toch niks..
en hopelijk een reactie van Proximus voor al die trouwe klanten(30 jaar klant al)
Hoi, je kan wel degelijk films kiezen, bekijken en opnemen.
films op kanaal 196 die in het geschenk zitten kan je ook opnemen.
je zit vast aan de films die men je aanbied..ben ik niks mee
Als je die packs al in je abbo hebt kan je ook gratis 3 films krijgen.
Heb je packs ?
En als er tijdens de panne opnames verdwenen zijn kan je dat ook laten weten aan PX, ze doen daar niet moeilijk over en zetten deze terug.
Meer kan ik niet doen, ben zelf maar klant.
Hopelijk heb je er wat aan.
Dit is de link als je de packs hebt of als er opnames van een film, serie of andere verdwenen zijn.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
alvast bedankt voor de info,,
1-we kijken niet naar voetbal..dus nutteloos
2-hebben ook geen kinderen..dus nutteloos
3-en die film kanaal hebben we ook niks aan want je kan geen films kiezen.
mijn optie was dat je kon kiezen wat je wilt..
a- 2 weken gratis netflix
b-2 weken gratis pakket naar keuze
c-bij volgende factuur internet 1 maand gratis.
d-extra punten bij Myproximus
mogelijkheden genoeg
met die reclame rond die voetbalkanalen zijn we toch niks..
en hopelijk een reactie van Proximus voor al die trouwe klanten(30 jaar klant al)
Hoi, je kan wel degelijk films kiezen, bekijken en opnemen.
films op kanaal 196 die in het geschenk zitten kan je ook opnemen.
je zit vast aan de films die men je aanbied..ben ik niks mee
Als je die packs al in je abbo hebt kan je ook gratis 3 films krijgen.
Heb je packs ?
En als er tijdens de panne opnames verdwenen zijn kan je dat ook laten weten aan PX, ze doen daar niet moeilijk over en zetten deze terug.
Meer kan ik niet doen, ben zelf maar klant.
Hopelijk heb je er wat aan.
Dit is de link als je de packs hebt of als er opnames van een film, serie of andere verdwenen zijn.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
1-we kijken niet naar voetbal..dus nutteloos
2-hebben ook geen kinderen..dus nutteloos
3-en die film kanaal hebben we ook niks aan want je kan geen films kiezen.
mijn optie was dat je kon kiezen wat je wilt..
a- 2 weken gratis netflix
b-2 weken gratis pakket naar keuze
c-bij volgende factuur internet 1 maand gratis.
d-extra punten bij Myproximus
mogelijkheden genoeg
met die reclame rond die voetbalkanalen zijn we toch niks..
en hopelijk een reactie van Proximus voor al die trouwe klanten(30 jaar klant al)
Hoi, je kan wel degelijk films kiezen, bekijken en opnemen.
films op kanaal 196 die in het geschenk zitten kan je ook opnemen.
je zit vast aan de films die men je aanbied..ben ik niks mee
1-we kijken niet naar voetbal..dus nutteloos
2-hebben ook geen kinderen..dus nutteloos
3-en die film kanaal hebben we ook niks aan want je kan geen films kiezen.
mijn optie was dat je kon kiezen wat je wilt..
a- 2 weken gratis netflix
b-2 weken gratis pakket naar keuze
c-bij volgende factuur internet 1 maand gratis.
d-extra punten bij Myproximus
mogelijkheden genoeg
met die reclame rond die voetbalkanalen zijn we toch niks..
en hopelijk een reactie van Proximus voor al die trouwe klanten(30 jaar klant al)
Hoi, je kan wel degelijk films kiezen, bekijken en opnemen.
films op kanaal 196 die in het geschenk zitten kan je ook opnemen.
wel,weer geweldig van Proximus,
1-we kijken niet naar voetbal..dus nutteloos
2-hebben ook geen kinderen..dus nutteloos
3-en die film kanaal hebben we ook niks aan want je kan geen films kiezen.
mijn optie was dat je kon kiezen wat je wilt..
a- 2 weken gratis netflix
b-2 weken gratis pakket naar keuze
c-bij volgende factuur internet 1 maand gratis.
d-extra punten bij Myproximus
mogelijkheden genoeg
met die reclame rond die voetbalkanalen zijn we toch niks..
en hopelijk een reactie van Proximus voor al die trouwe klanten(30 jaar klant al)
1-we kijken niet naar voetbal..dus nutteloos
2-hebben ook geen kinderen..dus nutteloos
3-en die film kanaal hebben we ook niks aan want je kan geen films kiezen.
mijn optie was dat je kon kiezen wat je wilt..
a- 2 weken gratis netflix
b-2 weken gratis pakket naar keuze
c-bij volgende factuur internet 1 maand gratis.
d-extra punten bij Myproximus
mogelijkheden genoeg
met die reclame rond die voetbalkanalen zijn we toch niks..
en hopelijk een reactie van Proximus voor al die trouwe klanten(30 jaar klant al)
Hallo **** , voor de klanten die reeds deze bundels in hun pack hebben, kunnen wij 3 film op aanvraag credits toekennen, kan jij ons jouw klantrekeningnummer in een privébericht doorsturen, dan doen we het nodige voor jou. Groetjes, ***
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Als je die bundels niet hebt en géén interesse in de aanbieding dan komt er geen andere compensatie.
Scarlet gebruikers krijgen een kleine korting op hun komende factuur.
Als er tijdens de panne opnames verdwenen zijn dan kan je die ook terug vragen op de link:
Bijvoorbeeld alle opnames van MONK zijn weg maar je hebt de datums van die opnames niet meer: laat dit gewoon weten, binnen 24 à 48 uur staan deze dan allemaal terug, gratis.
Ook te melden op volgende link:
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Voor diegenen die deze bundels reeds hebben kunnen er gratis films aangeboden worden. Geef gewoon een privébericht indien je dat wenst. Groeten. Jan
Uitleg geste:
https://www.proximus.be/nl/id_b_cr_even_more_TV_during_two_weeks/particulieren/discover/news/uit-eerste-hand/twee-weken-meer-tv.html?v1=shorturl&v6=eengeste
-----------------
Uitleg Wim:
Wim schreef:
Beste mensen,
we hebben ook een speciale FAQ gemaakt n.a.v. deze compensatie.
Klanten die reeds beschikken over de twee boeketten dienen ons te contacteren.
Mvg,
-----------------
Uitleg AzizA
Hallo **** , voor de klanten die reeds deze bundels in hun pack hebben, kunnen wij 3 film op aanvraag credits toekennen, kan jij ons jouw klantrekeningnummer in een privébericht doorsturen, dan doen we het nodige voor jou. Groetjes, Aziz
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Opslaan' = verzenden.
GEWELDIG toch ? !!!!: grinning: 😀 😀 😀
https://www.proximus.be/nl/id_b_cr_even_more_TV_during_two_weeks/particulieren/discover/news/uit-eerste-hand/twee-weken-meer-tv.html?v1=shorturl&v6=eengeste
-----------------
Uitleg Wim:
Wim schreef:
Beste mensen,
we hebben ook een speciale FAQ gemaakt n.a.v. deze compensatie.
Klanten die reeds beschikken over de twee boeketten dienen ons te contacteren.
Mvg,
-----------------
Uitleg AzizA
Hallo **** , voor de klanten die reeds deze bundels in hun pack hebben, kunnen wij 3 film op aanvraag credits toekennen, kan jij ons jouw klantrekeningnummer in een privébericht doorsturen, dan doen we het nodige voor jou. Groetjes, Aziz
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Opslaan' = verzenden.
GEWELDIG toch ? !!!!: grinning: 😀 😀 😀
Hallo Stin, voor de klanten die reeds deze bundels in hun pack hebben, kunnen wij 3 film op aanvraag credits toekennen, kan jij ons jouw klantrekeningnummer in een privébericht doorsturen, dan doen we het nodige voor jou. Groetjes, Aziz
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
we hebben ook een speciale FAQ gemaakt n.a.v. deze compensatie.
Klanten die reeds beschikken over de twee boeketten dienen ons te contacteren.
Mvg,
De uitleg van WIM is zeer interessant ook.
Uitleg geste:
https://www.proximus.be/nl/id_b_cr_even_more_TV_during_two_weeks/particulieren/discover/news/uit-eerste-hand/twee-weken-meer-tv.html?v1=shorturl&v6=eengeste
https://www.proximus.be/nl/id_b_cr_even_more_TV_during_two_weeks/particulieren/discover/news/uit-eerste-hand/twee-weken-meer-tv.html?v1=shorturl&v6=eengeste
David, kan je me via een privé bericht even je lijnnummer of klantennummer doorgeven? Dan kijk ik het even voor je na. Groetjes, Charlotte
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Toch nog niets van gemerkt!
Hoi,
Kan je de uitzendingen op zenders 196 en 197 al ontvangen, bekijken en opnemen ? Dan staat dat zeker al actief, ook in het menu kan je daar direct naar toe gaan = vakje met aankondiging " 2 weken meer tv ".
Groeten
Beste,indien je slechts 1 van de andere bundels hebt, zijn de andere 2 gratis en kunnen we geen extra compensatie hiervoor voorzien. Groetjes Freya
Decoder herstart en nog steeds niets!
Ik vind dit geen eerlijke compensatie.
Ik kijk al zelden TV, en dan enkel naar de Vlaamse zenders.
De dag van de problemen had ik geen internet (wifi) ik moest dus dingen afhandelen via mijn smartphone op mobiele data. Deze ging uiteraard de hoogte in en zal ik moeten betalen. Terwijl ik al betaal voor wifi, hetgeen die dag niet werkte....
Uiteraard doet Proximus hier een Geste die hun "nauwelijks" wat zal kosten.
Ik ben hier niet mee akkoord. Ik ben serieus ah overwegen om toch naar Telenet over te stappen.
Na 1,5 jaar Proximus en 1,5 jaar problemen met Proximus heb ik het wel gehad.
Liever 10€/maand meer met diensten die correct werken en correct gefactureerd worden!
Ik kijk al zelden TV, en dan enkel naar de Vlaamse zenders.
De dag van de problemen had ik geen internet (wifi) ik moest dus dingen afhandelen via mijn smartphone op mobiele data. Deze ging uiteraard de hoogte in en zal ik moeten betalen. Terwijl ik al betaal voor wifi, hetgeen die dag niet werkte....
Uiteraard doet Proximus hier een Geste die hun "nauwelijks" wat zal kosten.
Ik ben hier niet mee akkoord. Ik ben serieus ah overwegen om toch naar Telenet over te stappen.
Na 1,5 jaar Proximus en 1,5 jaar problemen met Proximus heb ik het wel gehad.
Liever 10€/maand meer met diensten die correct werken en correct gefactureerd worden!
Bladzijde 3 / 10
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.