Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
"Oeps er is iets fout gelopen" Geeft mijn app altijd weer Klantnr 1477028
Beste, Een tijdje terug heb ik een mailtje ontvangen met de mededeling dat onze V4 decoder vanaf 16 augustus niet meer ondersteund wordt, bijgevoegd een link om een nieuwe decoder aan te vragen, dit heb ik dan maar gedaan. Vandaag heb ik deze mogen ontvangen. Blijkbaar is de V5-mini onze nieuwe primaire decoder, eigenlijk had ik gedacht een normale V5 met HDD te krijgen. Voor zover ik begrijp is de mini bedoeld als 2de, 3de,... decoder welke we niet hebben,. Of ben ik hier fout...? Het is me voornamelijk niet duidelijk of de V5-mini reeds opnemen voor alle zenders ondersteund. Echter is dit niet de voornaamste reden voor mijn post. Bij het uitwisselen van de decoders doorheen de jaren ben ik blijven zitten met een V2 afstandsbediening. Nu vraag ik mij af of de V5(-compact) zal werken met deze oude afstandsbediening? Ik wil voorkomen dat ik de oude decoder deactiveer en de nieuwe niet kan besturen. Ik begrijp dat de V5 decoders een radiosignaal gebruiken voor de besturing
Omdat deze klacht al kenbaar is bij Proximus en ik toch maar in het zelfde straatje blijf zitten omdat ze waarschijnlijk de know-how niet hebben van Netflix probeer ik het op deze manier. Sinds 22 juni zijn wij overgeschakeld naar Tuttimus / Familus en in dit pack hebben wij "ik wil Netflix". Nu zijn we tot op heden aan het bellen om dit in orde te krijgen. We krijgen bij het aanmaken van het Netflix-account via de decoder telkens dezelfde melding. Bij het menu waar je de betaalmethode moet selecteren maken we de selectie "Proximus factuur" en krijgen we deze foutmelding namelijk : "Deze betalingsmethode is momenteel niet beschikbaar. Probeer het later opnieuw of selecteer een andere betalingsmethode." En omdat we de betaalmethode niet kunnen koppelen kunnen we tot op heden Netflix niet gebruiken. We hebben al 10 tallen keren en uren gebeld en we krijgen telkens het zelfde antwoord: Netflix stond niet actief we hebben het toegevoegd en het zal binnen de 48 uur actief zijn
Sinds 29/05/2018 is de nieuwe versie van de Home Optimizer App beschikbaar in de Play Store (Android). Er is een nieuwe interface, betere navigatie en er zijn nieuwe functies. Ter info: de IOS-versie zal binnen enkele weken beschikbaar zijn. Naast de functies van de bestaande app (*analyse en optimalisering wifinetwerk, snelheidstest,..) zullen de klanten: Een test van hun Wi-Fi bereik kunnen uitvoeren. Zo zullen ze weten of ze een Wi-Fi extender nodig hebben Een scan van hun netwerk kunnen uitvoeren en de lijst met aangesloten toestellen krijgen Nieuwe interface:
Ik heb woensdag de iPhone 8 plus met abonnement besteld. Deze is nog niet betaald omdat die op mijn volgende factuur komt. Het blijft echter al heel de tijd op dezelfde status staan "Uw bestelling R4WEBSHOP001300523 wordt momenteel verwerkt. Zodra het correct is geregistreerd in ons systeem, is meer gedetailleerde informatie beschikbaar." Is dit normaal? Ik zit nu momenteel zonder GSM...
iPhone Bestelt op19/06/2018 Zou Volgende dag geleverd worden maar nog niks vernomen ondertussen al 10 keer gebelt naar klantendienst Heb de iPhone online betaalt
Kan ik gelijk welke app kiezen als favoriete app bij MY PROXIMUS of enkel degene die Proximus zelf voorstelt? Indien ja, hoe kan ik dit precies doen? Dank!!!
Goedemorgen, Ik woon in Nederland maar wil graag voetbalwedstrijden van Proximus League 1B live kijken. Dit word helaas niet uitgezonden op nederlandse zenders. Ik had gelezen dat het sinds dit jaar wel mogelijk is Proximus te gebruiken in het buitenland. Wat is er voor mij mogelijk als het alleen om voetbal kijken gaat en op dit moment geen abbonement heb bij Proximus? Zou ik dat via internet of de app kunnen bekijken? En welk abbonement heb ik daarvoor nodig? Is alleen het pakket Belgisch voetbal van 11,95 euro genoeg? Of is dit alleen mogelijk in combinatie met TV,bellen, internet pakken? Wat raad u mij aan? Met vriendelijke groet, R. Overbeek
Op 19 juni formuleerde ik reeds een klacht over mijn factuur van juni. Privébericht van Antonella dat de dossierbeheerder mij daarover zou contacteren. Na 6 werkdagen is dat nog niet gebeurd. En eigenlijk voor een simpel duidelijk probleem, dat normaal onmiddellijk kan opgelost worden. Waarom duurt dit zolang ? Ro
Al twee maanden probeerde ik klant te worden en online een Mobilus 5G abonnement aan te schaffen. Elke keer kreeg ik dezelfde foutmelding. Twintig keer over twee maanden tijd minstens heb ik het geprobeerd met telkens diezelfde bug. Ik heb dit laten weten via de klantendienst (meermaals), via een 0800 nummer van de webshop waar klantendienst me naartoe had verwezen, via de chat, via de review op de website...ik heb enorm veel moeite gedaan. Zonder resultaat. Uit pure miserie ben ik uiteindelijk naar een Proximus center gereden in Schelle. Ze hebben me daar super vriendelijk geholpen. Na al die moeite heb ik echter het abonnement zonder webkorting. Niet fair aangezien de webshop niet naar behoren werkt. Tot overmaat van ramp bleek minder dan twee uur later dat de Sim kaart van de vorige operator al niet meer werkte, maar die van Proximus werkt nu meer dan 24u later nog steeds niet! Ik zit dus al meer dan een dag zonder verbinding. Niet ok. Mijn gsm nummer is 0492580648.
Dinsdag 12 juni 2018 stap ik naar de proximuswinkel met hieronder neergeschreven vragen en opmerkingen. De man (winkel) in kwestie raadde mij aan naar 0800 te bellen, want alles komt dan sneller in orde. De telefonische klantendienst kan tevens onmiddellijk nakijken of er idd geen gebruik is gemaakt van internet/digitale tv etc... Woensdag 13 juni belde ik omtrent 16u jullie 0800...nummer en kreeg ik een werknemer aan de lijn die beweerde dat gedurende 6 maand na een verhuisdatum alle woonadressen (tot max 4 verschillende) én alle kosten blijven doorlopen. Echter eind maart is alles opgezegd en op het nieuwe adres (nieuwbouw) w reeds betaald sinds 1 maart 2018...echter we zijn nu juni 2018...en internetkost van mijn vroeger adres staat nog steeds op mijn factuur tv 27,5euro...april, mei & juni w dit niet meer gebruikt. Creditnota...kan niet, proximus schrijft geen creditnota's kreeg ik van de man als antwoord...euh????+de reeds geschreven info. Verder wil ik af van digitale tv & vas
Wij zijn Nederlanders met een vakantiewoning in Belgie. Al jaren hebben wij een abonnement op de vaste lijn via Proximus. Betalingen lopen via domiciliering via onze belgische rekening. Graag zouden wij de rekeningen in het vervolg via domiciliering betalen vanaf ons Nederlandse rekeningnummer. Wat moeten wij hiervoor doen? Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Marco Persoon
Proximus app werkt niet verleden week nog wel erg vervelend heb de app al eens verwijderd en terug gezet maar gebeurd niets
20 dagen geleden heb ik een pv vraag gesteld en 5 dagen geleden een reactie erop gevraagd, tot nu nog altijd niets.
beste, Mijn simkaart is kapot omdat de batterij van mijn iphone ontplofte. Hoe kan ik zo snel mogelijk een nieuwe simkaart bekomen waarbij ik mijn nummer behoud ?
Zaterdag, nieuwe smartphone en simkaart gekocht in proximus winkel. Maar op gsm verschijnt enkel 'alleen noodoproepen'. Simkaart op oude gsm kon niet in nieuwe gestoken worden. De nieuwe simkaart zou zaterdag geactiveerd zijn geweest (10€ betaald) maar niks lukt ! Hoe in orde zetten???? Dringend aub.
Hallo, Ik heb op 13/06 een IphoneSE besteld bij jullie, en die zou de volgende dag geleverd worden. Het gaat om bestelling R4WEBSHOP001332075. Dat gebeurde niet, in de plaats kreeg ik een sms dat de levering vertraging opliep. Geen verdere uitleg van hoelang of waarom. Ik heb intussen ook gebeld naar de klantendienst en daar was de uitleg: er is een verkeerde registratie gebeurd, dat moet intern door IT opgelost worden en dan wordt de gsm verstuurd. Er zou ook 'urgent' gestaan hebben bij het dossier (zei de klantendienst, natuurlijk kan ik dat niet verifiëren) Welk probleem er precies was, werd ook niet gezegd. Tja... Nu, een week later, zijn we nog steeds aan het wachten. Op de orderlink staat dat ze ermee bezig zijn. Maar hoelang kan het duren om een IT-fout (die hier op het forum trouwens vaker opduikt als reden, recht te zetten? Mag ik nu eindelijk weten wanneer ik die gsm, die tussen haakjes betaald is, zal krijgen?
Beste, Ik heb 2 sms-en staan (zonder onderwerp of inhoud) op mijn gsm en kan die op geen enkele manier verwijderen. Dit van volgende nummers : 0476/12.47.10 en 0470/32.84.74 , voor mij onbekende nummers. Kan u een tip geven op welke manier ik deze alsnog kan verwijderen? Alvast dank voor uw hulp!
Hallo Gisteren Goose VPN geinstal. Werkt prima surfen , email ontvangen ... alleen kan ik geen email versturen en krijg error 0x8004210b. Iemand een oplossing ? Gebruik BBox 3 Groetjes
Beste, Wij hebben een Proximus account met internet en TV. Op een tablet werd de Proximus-TV app geïnstalleerd, welke ondertussen werkt (thx Wim !). Ik heb een GSM met een Proximus account via mijn werk. Kan ik (in het buitenland) op/via mijn GSM kijken naar het voetbal op de Proximus-TV app ? In welke mate zal de gebruikte data aangerekend worden (of zal deze ook gereset worden na elke match) ? mvg Luk.
Toen ik mijn Proximus checkte diezelfde dag stond er dat ik nog 1.5 gig had voordat ik het limiet zou overschrijden. Toen opeens in de avond ging mijn internet niet meer en keek ik en zag ik dat ik 61 euro over mijn limiet uitzat wat dus een MONSTER bedrag is voor 500mb over het limiet terwijl ik 20 euro betaal voor 10 gig per maand. Ik heb hier zelfs geen bericht van gekregen dat ik over het limiet was of een waarschuwing voordien dus het was onmogelijk te weten. Ik dacht persoonlijk dat 10 gig het limiet was en 60 euro is echt een monster bedrag bovenop de 100 euro die ik al betaal iedere maand voor 500mb. Als ik dit had geweten had ik wel de optie 500mb extra gekozen voor 5 euro want 5 euro is toch een enorm verschil tegenover 61 euro in total. Ik kan dit gewoon niet betalen want ik zit in budgetering en ik heb gewoon dat geld niet om 161 euro te moeten gaan betalen volgende maand. En dat allemaal zonder enige waarschuwing wat dan ook. Mijn vriendin woont in het buitenland en daar b
Oeps er is iets fout gelopen Geeft mijn app altijd weer Klantnr 621118987
Ik kan al enige tijd geen films meer huren via shop. Ik geraak wel in het keuzemenu en kan met de pijlen bewegen naar een film. Wanneer ik echter op OK klik, om een film te selecteren, gebeurt er niets. Op de decoder zie ik wel dat er tijdens het 'OK' klikken signaal binnenkomt. Ik heb de decoder intussen gereset
Ik heb nu al enkele dagen problemen met proximus, geen tv , ook soms geen internet , sinds gisteren nu helemaal geen signaal meer op de tv. Er is blauw proximusscherm dat zegt geen verbinding dan duw ik op hulp , controleert hij de verbinding en toont een vinkje dat alles in orde is , toch geen signaal ... bbox werkt perfect (alle lichtjes vast blauw) , ook van de andere bakjes branden de lichtjes zoals altijd. Ik kan oop op internet, proximus tv, ... enkel niet kijken op tv. Hoe kan dit opgelost worden?
De proximus tv app van windows 10 toont telkenmale dezelfde fout: Er is een fout opgetreden, probeer het opnieuw aub. Ik probeer het opnieuw, maar telkens zelfde fout naar 1 minuut of 10 minuten naargelang.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.