Skip to main content
Ik heb nu al enkele dagen problemen met proximus, geen tv , ook soms geen internet , sinds gisteren nu helemaal geen signaal meer op de tv. Er is blauw proximusscherm dat zegt geen verbinding dan duw ik op hulp , controleert hij de verbinding en toont een vinkje dat alles in orde is , toch geen signaal ... bbox werkt perfect (alle lichtjes vast blauw) , ook van de andere bakjes branden de lichtjes zoals altijd. Ik kan oop op internet, proximus tv, ... enkel niet kijken op tv. Hoe kan dit opgelost worden?
kijk eens of dit je kan verder helpen >

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_trouble_global_w2d/particulieren/welkom-bij-support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/tv-problemen/geen-internet-of-tv-onze-tips.html
Dit hebben we al meermaals gedaan maar werkt ook niet
Dan mss eerst afwachten tot proximus medewerkers hier langs komen en u eventueel verder kunnen helpen of bellen naar de helpdesk 0800 22 800,

Indien het op de lange duur niet moest opgelost geraken kun je ook altijd beroep doen op een gratis technieker die komt alles nakijken en die kun ook zelf aanvragen >

http://proximus.be/happyhouse
Dag Tessa,



Kan je eens een reset van je bbox doen (https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_reset_trouble/particulieren/welkom-bij-support/internet/internet-thuis/problemen-met-internet/de-standaardinstellingen-van-het-wifi-netwerk-herstellen.html) en daarna een reset van je decoder (https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/welkom-bij-support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html)?



Groeten,



Kim
Dag Tessa



Ik zit met een gelijkaardig probleem. Kan live geen televisie kijken, maar slaag er wel in om een programma te bekijken door op 'herstarten' te drukken. Vreemd genoeg.



Is jouw probleem reeds opgelost? Zo ja: hoe precies en waar lag de oorzaak?

Dank voor de feedback.
Dag Thomas, kan je ook eens de decoder resetten zoals beschreven in deze post? MVG, Wim

Reageer