Vraag

VPN

  • 7 April 2018
  • 6 reacties
  • 2079 Bekeken

Hallo
Gisteren Goose VPN geinstal.
Werkt prima surfen , email ontvangen ... alleen kan ik geen email versturen en krijg
error 0x8004210b.
Iemand een oplossing ?
Gebruik BBox 3

Groetjes

6 reacties

ik weet niet of je hier mss iets aan hebt > VPN - BBOX3
Thanks Martin, zal eens kijken of ik er iets mee kan doen.
Nog andere suggesties ? Moet erbij vermelden dat ik niet zo goed ben in aanpassen van deze dingen .
op de support site staat de bbox3 er nog niet tussen zie ik
> https://goosevpn.com/nl/faq-category/routers
ook voor het alternatief van de bbox3, de fritz!box die ook velen gebruiken ipv de bbox3, schijnt het niet te werken :
Kan GOOSE VPN op mijn Fritzbox?
Helaas is het niet mogelijk om GOOSE VPN op de meeste FRITZ!BOXEN te installeren, dit komt doordat het vaak DSL, ADSL of Docsis routers zijn.
Mocht u een Fritzbox hebben dan raden wij u aan om GOOSE VPN los op uw apparaten te installeren, dit heeft als voordeel dat uw apparaten ook buiten uw eigen netwerk beveiligd zijn. Dit is dan weer super handig voor mobiele telefoons of laptops.

- mss bij hen daar ook eens de vraag stellen of zij weten of het werkt met de BBOX3
- anders kun je met een aparte router werken die je aansluit op de bbox3 en die een pppoe internet sessie opstart als het niet lukt met de bbox3
Reputatie 7
Badge +4
Ter info:
https://goosevpn.com/nl/faq/ik-kan-geen-e-mails-meer-verzenden-wat-moet-ik-doen
= Goose support contacteren
VWHWI : met hen contact opnemen met je vragen > https://goosevpn.com/nl/contact
Dit lijkt een probleem waar veel VPN's last van hebben. Vooral VPN's die geen gegevens opslaan (no logging) blacklisten vaak bepaalde (gratis) emailservers. > https://vpnservice.nl/faq/

Oplossing hiervoor bij Private Internet Access VPN is om de emailserver te laten whitelisten. Of dat bij Goose VPN ook kan, geen idee.

Reageer