Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
Beste, Van de 3 gsm nrs in mijn abonnement verbind enkel die van mij zich automatisch via smart wifi ( 2848 vanachter) de andere 2 verbinden niet. Wellicht is er een en ander mislopen bij de installatie van mijn abo. De 2 andere gsm nrs waren al van orange naar px gekomen en die van mij bleef achter. Men heeft mijn abo gereset en nieuw paswoord opgestuurd en dan mijn nr getransfeerd van orange. Daar zal nog wel ergens een foutje zijn. Mvg, Guido Abo nr 621176421
Hallo, ik probeer opnames te bekijken via jullie website, maar als ik klik op één van de opnames krijg ik het kijkvenster en blijven de drie bolletjes pinken, zonder enig resultaat. Ik ben aangemeld en live kijken lukt wel. De opname die ik wil bekijken, werd opgenomen via de zender Eén. Kunnen jullie dit oplossen? Of moet ik nog iets instellen? Alvast bedankt!
wie kan mij vertellen hoe wat en waar ik moet zijn voor de cashback voor de nokia 7plus er is gezegt dat ik het geld van de aankoop bedrag terug kon krijgen maar er is niet verteld hoe precies wie kan mij helpen???
Als we een opname deels bekijken, daarna iets anders bekijken of de decoder in slaapstand zetten en terug aan en dan willen verder kijken waar we gestopt zijn lukt dit niet. Proximus vergeet gewoon compleet dat we al een stuk van de opname gezien hebben. Enkel als je stopt met kijken en onmiddellijk daarna wil hervatten werkt het. Dit is zeer irritant, vooral omdat doorspoelen bij Proximus TV heel schokkerig en onvoorspelbaar is. Bij de concurrentie hebben we dit probleem nooit gehad! Wij hebben een TV decoder V6 en b-box 3V+. Ik heb al eens geprobeerd om alles zonder stroom te zetten en dan eerst de b-box en vervolgens de decoder op te starten, zonder succes. Is dit een bug of wordt dit gewoon niet ondersteund door Proximus.
Ik zit met een business abo boven 10 gb en nu op 2dagen heb ik ocharme 200mb gebruikt en dit gaat nu al 25€ boven bundel kosten !! Waar kan ik die 500mb bijkopen ? Via telefoon gaat het niet , ik heb al 20 minuten naar muziekje geluisterd!
hoi, ik heb een defecte modem die ik moet terug sturen naar proximus, ik heb al gelezen dat ik enkel de modem en de voedingskabel in een doos moet stoppen wat al gebeurt is, maar dan lees ik ook dat ik een label vanuit m'n email moet op de doos kleven die ik gekregen heb bij het ontvangen van m'n nieuwe modem. nu ik vraag mij af welke label presies, is dit de brief waar het referentie en klantennummer opstaat, of is dit iets anders, ik zou graag een voorbeeldje zien hoe presies. of mag ik dit gewoon in een proximus winkel binnenbrengen ook ? alvast bedankt.
Beste Eva, ik krijg hier net mijn factuur voor de maand juli maar tot mijn verbazing wordt hier een kost aangerekend van 30€ voor een 'wederindienststelling' dit blijkbaar voor een factuur die ik inderdaad vergeten te betalen was met ref. 6734765847. ik heb deze op 05-07-2017 betaald na jullie bericht te hebben ontvangen nog voor de laatste factuur met de extra kost van 15€ (admin. kosten) +30€ (weder.) de factuur van juni werd mooi op tijd betaald. dit gaat dus puur over een vergetelheid. ik zou dit graag gecrediteerd zien indien mogelijk? daar ik toch al jarenlang klant ben bij proximus.. alvast bedankt voor respons! mvg, Bram
Is er een zicht op wanneer de Chromecast functie beschikbaar zal zijn ?
Heeft een business corner zin als je langer moet wachten ,werkloze andere bedienden je niet willen helpen en achteraf toch nodig blijken om je vragen op te lossen? Wordt business niet te breed gedefinieerd (als je als KMO verantwoordelijke eindeloos staat te wachten achter klaarblijkelijke hobbymensen met vragen over 1 lijn maar ook veel niet-essentiële praatjes) ? Meerdere keren trof ik in de winkel van Gent-Kouter een aantal lege plaatsen aan bij bedienden voor niet-business, die pertinent weigerden een business klanten te helpen, ook al ging het bvb om aankoop van gsm-toestellen, een modaliteit die m.i. voor elke klant idem verloopt, en ook al was de wachttijd bij business onaangenaam lang (> 30 min, waarbij sommige zgn. business klanten NIETS met business leken te maken te hebben, en de bedienden " business "gretig hielpen "tijd verliezen" tot en met roddels over andere klanten. Toen ik eindelijk aan de beurt was mocht ik 15 min. meeluisteren naar de wachtmuziek om punten in te r
Hallo, Ik kan vanaf vorige week donderdag ongeveer niet meer degelijk bellen of smsen terwijl ik wel bijna constant vol bereik heb en op het netwerk van Proximus zit. Ook heb ik geen 4G meer maar enkel edge internet of H+. Ik heb dan zo ongeveer meer dan de helft van de dag momenten dat mijn berichten maar niet willen versturen. Als ik dan 5 keer probeer willen ze dan na 2 minuten toch versturen of soms gewoon helemaal niet. Als ik iemand probeer te bellen gaat de toon maar niet over en na lang proberen gaat het dan uiteindelijk wel. Ook als iemand mij probeert te bellen krijgen ze soms direct mijn voicemail te horen en soms ook niet. Juist hetzelfde van de inkomende berichten, komen deze ook gewoon niet door. Zou iemand mij hiermee kunnen helpen aub. Dankjewel.
Onlangs twist 304 op onze tf centrale geplaatst. In de handleiding p 11 staat dat je dan het volgende (kunt/moet) doen om optimaal te gebruiken : kiesmethode instellen : een '0' invoeren voor toonkiezen (TDK) : 'Menu' *s # 0 5 # 1 8 intikken, dan zou cijfer 0 of 1 flikkerend moeten verschijnen en dan '0' intikken en OK. Werkt echter niet, wanneer ik 'Menu' induw kom ik in het instelmenu voor allerei toepassingen, maar kan ik niet het bovenstaande uitvoeren (ook niet voor flashtijden, pauze na lijntoewijzing). Online staat dezelfde handleiding op 'support', dus dat helpt ook al niet. Iemand die weet hoe het wel moet?
De snelheid van mijn downloaden is amper 0,2 . Wat te doen ?
Sedert 23-06-2018 is mijn gsm nr uit het overzicht verdwenen. De 'bizexperts' slagen er maar neit in om dit nr terug in de lijst te doen verschijnen zodat ik opnieuw het verbruik en facturen kan controleren alsook de opties instellen. Iemand anders ook zo'n slechte ervaring gehad ? Ik heb een zakelijke account in MyProximus.
hoi, sinds deze nacht is mijn internet snelheid kwasi gehalveerd. de dag ervoor haalde ik snelheden van max ± 90 Mbps download en ± 15 Mbps upload, deze snelheden waren al meer dan een jaar hetzelfde sinds deze nacht... nu haal ik zo'n 45 Mbps download en met moeite 10 Mbps upload. ik heb ook gemerkt dat myproximus niet beschikbaar is wegen werken, kan het daar aan liggen ? hopelijk komt mijn normale snelheid terug. kan dit even nagekeken worden aub ? Mvg.
Telkens ik een paar 100 MB upload over mijn vaste lijn draait mijn internet in de soep. Bestaande links blijven wel werken maar nieuwe links kan ik niet openen (time-out en onbereikbaar). Ik dien dan mijn bbox modem (Technicolor) herop te starten, om het probleem te verhelpen. Kan iemand helpen?
klantnummer 6.... beste, ik heb 4 mails gekregen over een teruggave dit zou gebeuren op de volgende factuur maar ik ben geen klant meer van jullie gelieve mij dit dan terug te storten op het banknummer be..... nieuw e-mail adres ....@telenet.be jacobs ronald
Wij hebben momenteel twee bizz Office lijnen. Ene ervan kunnen de mensen gratis op WiFi. Maar we willen dit combineren met eerst een check in op onze FB pagina. Hoe en waar moet ik dit instellen in My Proximus?
Hoe verhoog ik mijn data ? 500 MB via bestellen lukt niet , 2 dagen geprobeerd . Lukt echt niet , krijg melding : oeps gaat iets mis probeer later .
Ik heb recent 2 bezoeken van een technieker gehad. Het eerste bezoek was wegens veel lijnfouten. Wat ik opgemerkt had is dat onmiddellijk na het bezoek van de technieker mijn PLCs, die ik 1 jaar lang zonder problemen gebruikt heb, niet meer goed werkten (snelheid < 5 Mbps terwijl vroeger 30 Mbps was, modem verliest internet connectie om de 5 minuten en LEDs op de modem gaan uit) en dit alles terwijl de apparaten die via ethernet verbonden waren wel nog werkten, het was duidelijk een probleem met de PLCs. Dus, 2e bezoek van een technieker die het probleem ook onmiddellijk zag. Na het proberen met nieuwe PLCs geen oplossing gevonden, dus overgeschakeld naar een WiFi-bridge om de desktop van internet te voorzien. De WiFi-bridge is een TG234 en die krijgt dus zijn signaal draadloos van het 5.0 GHz netwerk. Dat ding lijkt goed te werken met een goede link-qualiteit. Ik heb de TG234 ingeschakeld in repeater-modus om beter WiFi bereik te hebben in het huis. Maar voor de desktop gebrui
Hallo Ik zag gisterenavond nog dat ik genoeg internet had om erop te surfen, deze avond wou ik het opnieuw bekijken en zag ik dat ee 60 euro extra kosten waren! Normaal ontvang ik altijd een bericht waarin vermeld staat dat mijn internet volume bijna op is en dit keer dus niet!!!! Zonder een waarschuw zie ik nu dat het is overschreden? Alvast bedankt.
vraagje mijn Norton 360 kan ik niet dowloaden op mijn nieuwe laptop er komt de ganse tijd op abonement niet geactiveerd of Norton niet geactiveerd als ik druk nu activeren loopt in dat venster naar internet bolleke geel daarna komt er op Norton niet geactiveerd en abonement niet geactiveert toch spreekt mijn abonement vroeger en hedendaags op 5 euro per maand meer op antivirus Norton
In mijn buitenverblijf heb ik (tegen mijn zin) TV en internet via Orange. Wanneer ik van daaruit mijn decoder op mijn thuisadres wil programmeren voor het opnemen van een tv-programma, dan lukt dit niet, maar krijg ik steeds een foutmelding. Hoe kan hieraan verholpen worden ?
Ik heb vorige week hierover ook eens een topic voor moeten aanmaken, maar ik kan nog steeds niet via MyProximus 150 GB extra data volume toevoegen. Vorige week had ik hier ook voor gebeld en er werd mij verteld dat dit een geweten probleem was en dat dit zo snel opgelost zou worden. Nu zit ik her een week verder en kan ik de extra data volume nog steeds niet toevoegen via de MyProximus website.
Sinds enkele weken lukt het niet meer om "mijn opnames" in mijn browser Internet explorer te bekijken. Ik krijg steeds pagina niet gevonden en de informatie van een missing person. Gewoon live TV bekijken lukt wel. Ik heb al enkele keren contact gehad met de helpdesk, maar niets van hun suggesties werkt. Het problem doet zich niet voor via de app van mijn gsm of via de tv.
Hallo, ik ben pas overgestapt van Telenet naar proximus en heb een probleem. De Bbox die is geleverd staat beneden (net als de telenet modem vroeger). Via utp gaat die naar een eerste verdiep waar de utp verbonden is met een Apple Time Capsule. Die geeft een utp door naar de belgacom decoder voor Tv. Geen klachten. Maar die TimeCaspule maakt ook een nieuw wifi netwerk aan om zo tot de 2de verdieping te geraken, net als vroeger. Maar sinds proximus, doet de Timecapsule dat niet meer goed. Alles werkt goed, tot de ochtend nadien, dan is er wel wifi signaal, maar kan ik niet inloggen op de wifi van TimeCapsule. Hij krijgt dan ook geen internet zegt de apple app... Time Capsule staat gewoon in Bridge mode.... Iemand??
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.