Vraag

Kan bellen, niet sms'en en heb geen 4G meer

  • 30 July 2018
  • 2 reacties
  • 735 Bekeken

Hallo,
Ik kan vanaf vorige week donderdag ongeveer niet meer degelijk bellen of smsen terwijl ik wel bijna constant vol bereik heb en op het netwerk van Proximus zit. Ook heb ik geen 4G meer maar enkel edge internet of H+. Ik heb dan zo ongeveer meer dan de helft van de dag momenten dat mijn berichten maar niet willen versturen. Als ik dan 5 keer probeer willen ze dan na 2 minuten toch versturen of soms gewoon helemaal niet. Als ik iemand probeer te bellen gaat de toon maar niet over en na lang proberen gaat het dan uiteindelijk wel. Ook als iemand mij probeert te bellen krijgen ze soms direct mijn voicemail te horen en soms ook niet. Juist hetzelfde van de inkomende berichten, komen deze ook gewoon niet door.
Zou iemand mij hiermee kunnen helpen aub.
Dankjewel.

2 reacties

heb je uw gsm al eens volledig heropgestart of eventueel eens proberen (indien mogelijk) of het wel lukt als je de sim in een ander gsm steekt
Reputatie 7
Badge +4
Beste, in eerste instantie zou ik aanraden de gsm enkele keren te herstarten, indien dit niet helpt je simkaart eens te testen in een een ander toestel. Indien het probleem dan nog blijft, kan je best je simkaart gaan omruilen in een proximuswinkel. Groetjes Freya

Reageer