Skip to main content
Antwoord

Proximus TV - Mijn opnames bekijken - via Internet Explorer werkt niet meer

  • December 1, 2017
  • 9 reacties
  • 476 Bekeken

Sinds enkele weken lukt het niet meer om "mijn opnames" in mijn browser Internet explorer te bekijken. Ik krijg steeds pagina niet gevonden en de informatie van een missing person.
Gewoon live TV bekijken lukt wel.
Ik heb al enkele keren contact gehad met de helpdesk, maar niets van hun suggesties werkt.
Het problem doet zich niet voor via de app van mijn gsm of via de tv.

Beste antwoord door Wim VL

Dag Tony,

helaas is het niet mogelijk al je opnames te bekijken omwille van auteursrechten.
Ik zie ook dat je over een V5 decoder beschikt met harde schijf. Indien je opnames worden opgenomen op de harde schijf kan je deze niet bekijken via de applicatie.

MVG,

Wim
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

9 reacties

SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • December 1, 2017
Heb je al eens met een andere browser getest ?

Martin
  • December 1, 2017
Als je Edge of Chrome gebruikt zal je de volgende opmerking krijgen indien je opnames wilt bekijken:
"Binnenkort beschikbaar in deze browser. In afwachting kan je Internet Explorer gebruiken om je opnames te bekijken"

  • Auteur
  • Apprentice
  • December 2, 2017
In Chrome is deze functionaliteit nog niet beschikbaar. Ik heb in IE al cookies verwijderd, historiek,... en andere zaken gewist. Maar niets helpt.

Martin
  • December 2, 2017
Je hebt toch geen een of ander ad-blocker actief staan .
Probeer ook eens als IE opgestart hebt en dan de toets combinatie
CTRL+SHIFT+P
indrukt
om dan in dit nieuw geopend venster nog eens te proberen.

  • Auteur
  • Apprentice
  • December 5, 2017
Mijn opname van gisteren kan ik bekijken. (Ik hoef er niet in private modus voor te gaan)
Oudere opnames werken niet. Zal nu afwachten met nieuwe opnames die ik doe.

Martin
  • December 5, 2017
'k vraag mij af als je de decoder moest eens heropstarten (even stroomloos zetten ) of je ze dan niet zou kunnen bekijken.

  • Auteur
  • Apprentice
  • December 5, 2017
Via de decoder op mijn tv kan ik de opanmes bekijken dat is geen probleem. En indien er recente opnames ontbreken moet ik de decoder volledig herstarten. Dat probleem met zijn oplossing ken ik al langer en pas ik geregeld toe.
Kijken via de app op mijn gsm is ook geen probleem. Enkel bekijken via IE gaf problemen de afgelope tijd.
Ik volg het nu op voor mijn nieuwe opnames.

  • Apprentice
  • July 29, 2018
zelfde probleem hier maar wat is de oplossing?

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • Antwoord
  • July 30, 2018
Dag Tony,

helaas is het niet mogelijk al je opnames te bekijken omwille van auteursrechten.
Ik zie ook dat je over een V5 decoder beschikt met harde schijf. Indien je opnames worden opgenomen op de harde schijf kan je deze niet bekijken via de applicatie.

MVG,

Wim