Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
Oke . Ik spreek niet voor mijn eigen maar voor iedereen die traag internet heeft. Wij wonen hier met 7 en wij hebben nu 0.93 mbps terwijl we internet favorite hebben. wij zijn niet de enige want iedereen in sint kwintens lennik heeft traag internet en wat doet belgacom ? altijd maar zeggen dat je binnen paar maanden kan overstappen naar vdsl2 . na 1.5 jaar ben ik dat wel beu gehoord . En tog blijven jullie reclame maken en iedereen garanderen op snel internet. ik woon op 1.9km van ROP en ik woon in het centrum van lennik . Dat wilt zeggen dat iedereen rond ons slecht internet heeft . buiten die van sint martens lennik maja TOF IS DANIE EH? wat vinden jullie zelf en neee er is geen vdsl2 beschikbaar --" Ik hoop binnen paar weken vdsl 2 te hebben of ik ga bij telenet . En ik wil tege iedereen met traag internet zeggen dat belgacom zich niet aanpast voor 20 gezinnen
Als iemand mij belt die in mijn contactenlijst staat dan staat er steeds 'onbekend'...Bij instellingen heb ik bellergegevens weergeven thans aangevinkt...? Hoe kan ik dit oplossen aub??
Ik heb een smart 25 abonnement, in de App van proximus had ik altijd een maximum verbruik van 2 GB, nu zou ik volgens de App een maximum verbruik van 4 GB hebben, klopt dit of is het een fout in de App? Is het dataverbruik verhoogd in het smart 25 abonnement?
ik heb een vraag ik heb een paar weken geleden een abonnement geaktiveerd voor mijn smartfone en ook een abonnement voor te surfen op mijn tablet.nu kan ik het verbruik van mijn smartfone al raadplegen op my proximus,maar het verbruik van mijn abonnement van mijn tablet kan ik nog niet raadplegen op my proximus.ik heb wel een brief gekregen met mijn klantnummer en my proximus aktivatiecode.
Beste, Ik heb per ongeluk een opname van Greys anatomy gewist. Het gaat over opname van woe 12 sept, seizoen 14 afl 14 (old scars, future hearts). Is er een manier waarop ik deze kan terugzetten? Alvast bedankt!
Na dagen proberen ben ik erin geslaagd een overzicht te krijgen van men oproepgeschiedenis. Alleen...…………….ik krijg nu 'n overzicht voor de periode van 22/12/2017 tot 13/01/2018. Waar is de rest ? Hetzelfde probleem bij het raadplegen van de belgeschiedenis van de gsm van m'n echtgenote. Hier krijg ik 'n overzicht voor de periode 20/12/2017 tot 27/12/2017. Het kan toch niet zijn dat ik alleen deze problemen heb. Maar kennelijk niemand die nog reageert. Vandaar m'n oproep...…..wie heeft problemen met het raadplegen van z'n overzicht van z'n oproepgeschiedenis. En aan de proximusmedewerkers……...kan dit nagekeken worden Met vriendelijke groeten
In juni overgestapt van oud abonnement naar Tuttimus en dit met smartphone abonnement. Meer dan 3 maanden later, heb ik mijn toestel nog steeds niet ontvangen! Na (echt wel) talloze telefoontjes naar de klantendienst, een resem beloftes die niet worden nagekomen, het wederkerend antwoord: 'sorry, maar ik kan hier niets aan doen, de collega die dit dossier heeft opgestart is niet aanwezig', ect beginnen we het ECHT BEU te raken. Wij overwegen een volledige overstap van diensten naar een andere provider!! Enige tips om als, jarenlange(!), klant alsnog verder geholpen te worden of is een overstap onvermijdelijk?
Ik heb een usb-modem van Vodafone die intussen reeds lang in de kast ligt. Daarbij hoorde een proximus-simkaart die nog steeds op mijn facturen vermeld staat. Intussen kocht ik een tablet met simkaarthouder. Kan ik de simkaart van m'n Vodafone gebruiken in mijn tablet zonder dat ik een data-abonnement neem, en alleen betalen voor de weinige keren dat ik via 3G of 4G ga? Met dank!
Ik ben ten einde raad: sedert 07/08 werd mijn verhuis gemeld en ook bevestigd met overdracht van de diensten op 15/09. Ik heb reeds meerdere malen zelf contact opgenomen met de klantendienst van Proximus en wordt van kastje naar de muur gestuurd: niemand kan mij helpen of mij de status van mijn dossier doorgeven. Wie kan mij hier verderhelpen? Ik ben 2x gebeld met telkens weer zelfde vraag: klopt adres van nieuwe woning, waarbij ik telkens uitleg dat dit een nieuwbouw betreft. Ik weet niet als nu al technisch haalbaar is, laat staan dat er ook maar een technieker ingepland staat. Hoe moet dit nu verder? Ik verhuis komende vrijdag.
Ik kan zowat alle regionale zenderprogramma's op vragen in on demand regionale zenders en bekijken zoals TV Bruzz RTV ATV TV Limburg enkel de zender Ring TV vind ik niet terug graag zou ik dan eens willen vragen als dit eens kan nagekeken worden.
Ik heb een Samsung Galaxy J5 (2016). Sinds een paar weken veranderen de SMS die ik verstuur automatisch in MMS. Kan nergens vinden hoe ik dit kan veranderen. Kost een fortuin aan verzonden berichten. Wie kan mij helpen dit te veranderen?
Ik krijg steeds de melding dat ik geen verbruik heb of dat er een fout is opgetreden. De app heeft maar een maand gewerkt na de aanschaffing van mijn abonnement voor mijn gsm. Niet echt handig omdat ik niets kan zien van mijn verbruik:s Kan iemand dit oplossen?
hoe verander ik factuur naar naam van mijn moeder nu vader is overleden
Beste, De Proximus tv app werkt goed op mijn smartphone. Nu heb ik hem geprobeerd op 2 verschillende Android tv boxen, maar daar werkt het niet op. Als ik een opname wil bekijken, blijft het laden en start het niet. Andere apps zoals Stievie werken wel perfect, waarom deze dan niet? Ik heb al geprobeerd om de app permissie voor locaties aan te zetten en de klok en datum staan ook goed ingesteld. Mvg, Wim
Heb nu ondervonden dat ik per ongeluk een paar afleveringen van de walking dead heb gewist en dat was niet de bedoeling. Kan ik die nog terughalen? Gaat om s4 e8, 9, 10
Ik heb volgende configuratie. Bbox3 verbonden met 2 wifi bridges tg233. Een is verbonden met met mijn V6 modem en de andere met mijn PC. Tot aan mijn PC heb ik goede wifi ontvangst, als ik echter naar de slaapkamer ga, heb ik geen ontvangst meer. Hoe kan ik dit het beste oplossen? Vriendelijke groeten, Paul
Hallo, Ik heb een Mobilus Bizz abonnement van 13 euro ex btw. Nu is mijn nummer afgesloten omdat ik 91€ openstaand zou hebben? Dit zou gaan over meerdere facturen die open staan, wat in mijn ogen niet kan. Ik had inderdaad een 3tal rekeningen nog openstaan door een misverstand van mijn kant. Ik ging er vanuit dat er een domiciliering was maar ik had dat verkeerd voor. In de 3de week van augustus heb ik een bedrag van 67€ betaald via de betaalfunctie in MyProximus, het lijkt alsof hij dit niet registreert ? Is het mogelijk om dit na te kijken aub? Indien gewenst kan ik vanavond wel een print screen posten van het internetbankieren waarop te zien is dat dit wel van mijn rekening gegaan is. Ik heb dit nummer nodig om mijn klanten te kunnen bereiken.... Mvg, Gert
Ik ben sinds een aantal weken nieuw proximus klant. 18 jaar vrij tevreden klant van telenet geweest maar overgeschakeld wegens mooie promotie via het werk. Nu de overstap verliep goed maar we kennen toch wat problemen. De meesten zijn ondertussen opgelost. Het probleem die we nu nog hebben is dat als we de zenders hernummeren en daarna bevestigen deze toch ni allemaal op de plaats staan wat ons voorkeus was. Deze is terug wat omgegooid en dit op de 3 decorders. Decorders en modem herstarten helpen niet. Wat kan ik nog doen. Vrij ambetant want het hernummeren van de zenders neemt toch wat tijd in beslag en blijkt nu voor niets te zijn geweest....
Voor de zoveelste keer maar een deel van het programma opgenomen! Voor het abonnementsgeld dat ik al oneindig lang betaal, wil ik wel een inspanning van Proximus, namelijk dat de TV Gids up to date wordt bijgewerkt. Bijkomend is het overigens al jaren zo dat de informatie over programma's op sommige zenders dikwijls flagrant verkeerd is, of dat er honderd keer hetzelfde staat zodat je zelfs niet weet over bvb welke aflevering van een serie het gaat. BBC Entertainment is daar een goed voorbeeld van. Ook hier: we betalen te veel om zo'n slechte service te krijgen. Kan dit op zeer korte termijn verbeterd worden? En kan ik compensatie krijgen voor mijn gemiste programma's?
Toen ik 2 maanden geleden klant werd, kon ik een pakket kiezen dat een jaar lang gratis was. We hebben toen voor de mobiel & series pass gekozen. Kan dit gewijzigd worden?
Goedendag, Afgelopen vrijdag is proximus tv, internet, telefonie komen installeren en activeren. Maar ik vind deze niet terug in mijn producten. Nieuwe login geprobeerd met de klantennummer maar dan vraagt de site de activerings code en factuur datum, die ik nog niet heb. Is het mogelijk om een activerings code te krijgen? Mvg,
Hallo iedereen, ik kan vandaag plots geen smsen versturen of toch heel moeilijk. Telkens de service is niet beschikbaar??? Niet leuk. Heb gsm al 4x uit en aan gezet maar helpt niet. Weet iemand raad?
Mijn omvormer SMA maakt geen verbinding meer via internet met hun centrale. Volgens de leverancier SMA komt dit doordat hun systeem werkt met IPv4 en de Bbox3 met IPv6. Volgens mij schakelt dit toch automatisch naar die 2, zo niet, kan ik het systeem op IPv4 terugzetten totdat de leverancier omschakelt naar IPv6 ? De laatste verbinding werkte op 29-08-2018, nadien niet meer?
Kan/mag ik mijn oude decoder V4 (gehuurd) in een Proximus winkel deponeren ? ( in plaats van containerpark ) Op uitnodiging van Proximus heb ik mijn nieuwe decoder V5 opgepikt in een Bpost kantoor. Proximus vraagt mij om mijn oude decoder te deponeren in een containerpark ... Ik woon in het centrum van Brussel en heb géén containerpark in de buurt ... Het lijkt me logisch dat ik de decoder zou mogen deponeren in één van de talrijke Proximus winkels ?
door een of andere reden werd mijn gsmtoestel geblokkeerd adhv het imei nr. waardoor ik al een paar dagen niet kan bellen of sms'en, ben dus ook niet bereikbaar. na telefonisch contact met proximus moest ik via ccj@proximus.com aantonen dat het toestel weldegelijk tot mij toebehoord. dit probeer ik dan ook te doen maar krijg steeds melding dat de mail niet verstuurd is want hun mailbox zit vol??? ik wil dit toch wel zo snel mogelijk geregeld krijgen, het zou volgens de telefoniste al enkele dagen kunnen duren eer de blokkering opgeheven word. word mijn mail automatisch opnieuw verstuurd wanneer er nog eens een plekje vrij is in hun mailbox of moet ik zelf iedere maal opnieuw proberen. een volle mailbox, wanneer word mijn mailtje dan behandeld? wat een gedoe seg, en zo uit het niets, hopla toestel geblokkeerd.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.