door een of andere reden werd mijn gsmtoestel geblokkeerd adhv het imei nr.
waardoor ik al een paar dagen niet kan bellen of sms'en, ben dus ook niet bereikbaar. na telefonisch contact met proximus moest ik via ccj@proximus.com aantonen dat het toestel weldegelijk tot mij toebehoord.
dit probeer ik dan ook te doen maar krijg steeds melding dat de mail niet verstuurd is want hun mailbox zit vol???
ik wil dit toch wel zo snel mogelijk geregeld krijgen, het zou volgens de telefoniste al enkele dagen kunnen duren eer de blokkering opgeheven word.
word mijn mail automatisch opnieuw verstuurd wanneer er nog eens een plekje vrij is in hun mailbox of moet ik zelf iedere maal opnieuw proberen.
een volle mailbox, wanneer word mijn mailtje dan behandeld?
wat een gedoe seg, en zo uit het niets, hopla toestel geblokkeerd.
Bladzijde 1 / 1
Beste Nathalie, kan je via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 alvast het betrokken klantennummer geven? Dan kijk ik even na wat er verder dient te gebeuren en of dit niet op een andere manier kan dan via deze mailbox. Groetjes Freya
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.