Skip to main content
Hallo,



Ik heb een Mobilus Bizz abonnement van 13 euro ex btw.

Nu is mijn nummer afgesloten omdat ik 91€ openstaand zou hebben?

Dit zou gaan over meerdere facturen die open staan, wat in mijn ogen niet kan.



Ik had inderdaad een 3tal rekeningen nog openstaan door een misverstand van mijn kant.

Ik ging er vanuit dat er een domiciliering was maar ik had dat verkeerd voor.

In de 3de week van augustus heb ik een bedrag van 67€ betaald via de betaalfunctie in MyProximus, het lijkt alsof hij dit niet registreert ?



Is het mogelijk om dit na te kijken aub?

Indien gewenst kan ik vanavond wel een print screen posten van het internetbankieren waarop te zien is dat dit wel van mijn rekening gegaan is.



Ik heb dit nummer nodig om mijn klanten te kunnen bereiken....



Mvg,



Gert
Hallo Gert, kan je via deze link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 het betrokken klantennummer en gsmnummer geven? Dan kijk ik dit even verder voor je na. Groetjes Freya
Gegevens zijn doorgestuurd via privebericht 🙂

Reageer