Ik ben sinds een aantal weken nieuw proximus klant. 18 jaar vrij tevreden klant van telenet geweest maar overgeschakeld wegens mooie promotie via het werk. Nu de overstap verliep goed maar we kennen toch wat problemen. De meesten zijn ondertussen opgelost. Het probleem die we nu nog hebben is dat als we de zenders hernummeren en daarna bevestigen deze toch ni allemaal op de plaats staan wat ons voorkeus was. Deze is terug wat omgegooid en dit op de 3 decorders. Decorders en modem herstarten helpen niet. Wat kan ik nog doen. Vrij ambetant want het hernummeren van de zenders neemt toch wat tijd in beslag en blijkt nu voor niets te zijn geweest....
Bladzijde 1 / 1
Als ik het hier nakijk zie ik inderdaad dat je de aanpassing gedaan hebt. Zijn de aanpassingen dan maar gedeeltelijk opgeslagen als ik het goed begrijp ? Je kan best een klein aantal zenders verplaatsen en dan opslaan voordat je ook de rest verplaatst. Kan je dit nog eens proberen en ons op de hoogte houden ?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.