Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
puk code terug vinden van een simkaart welke enkel voor data (ipad) gebruikt wordt, dus geen teefoonnummer beschikbaar. Via Myproximus?
Bellen kost 0.25cent en sms 0.08cent. Mijn saldo is 0.47cent. Waarom kan ik dan niet bellen en waarom kan ik dan niet sms'en ???? Dit is geen storing want het lukte niet op 2 verschillende dagen telkens tijdens de daluren nl. zaterdag 27 okt. omstreeks 15u. en op 23 okt. omstreeks 18u35
Beste, Ik heb een aantal vragen over jullie diensten. Ik heb dinsdag én woensdag een aantal keer met jullie diensten gebeld, desondanks zijn jullie niet met gepaste antwoorden gekomen. Enkel doorverwijzingen die uiteindelijke in een doodlopend straatje uitmondden. - - - Vraag 1 : FACTURATIE Ik zie in My Proximus dat wij een rekening van 53,74 euro dienen te betalen. (Bijgevoegd als bijlage.) Van waar komt dit bedrag?? Gezien onze bouwfirma samenwerkt met Proximus kregen wij 6 maanden gratis familielus. Zie bijlage. - - - Vraag 2 : ADRESWIJZIGING Mijn adres moet veranderd worden van VROENTE 11 naar VROENTE 9, gezien voordien hier nog geen zekerheid omtrent de exacte huisnummer was. 11 was de nummer van het project. - - - Vraag 3 : INSTALLATEUR VASTE TELEFONIE Op maandag 29 oktober is de installateur internet en digitale televisie komen installeren. Deze werken ondertussen naar behoren. Hoewel hier in eerste instantie veel storing op zat (voornamelijk
Ik heb een herinnering gekregen voor de laatste factuur, maar dit gaat normaal vanaf nu via domiciliëring. Staat ook zo op my account.
Geachte, Ik heb een wijziging van mijn installatie aangevraagd, en daarover een bevestiging per e-mail ontvangen. Echter op die bevestiging staan ook bovenaan mijn persoonlijke gegevens en ik merk dat daar mijn oud telefoonnummer is vermeld 059/… in plaats van het huidige 051/20... Ik dacht dat ik dat zelf kon wijzigen in mijn account, maar ik kan er enkel mijn log-in gegevens wijzigen en het paswoord veranderen.
Hallo Als ik inlog op affinity om mijn code van de lerarenkaart in te geven kom ik het volgende tegen Men vraagt mij of ik al klant ben voor internet bij Proximus. Daar antwoord ik ja op aangezien ik al heel lang klant ben bij Proximus voor internet, tv, mobiel. Nu is mijn vraag ik krijg langs de rechterkant van het scherm een voorstelling van prijs wanneer ik daar aanklik activeer mijn korting gaat er dan iets verloren van mijn huidig abonnement of niet ? Ik wil namelijk niks veranderen aan mijn huidig abonnement en ik ben bang met dit te activeren dat er ook wijzigingen aangebracht worden omdat men nergens mijn klantnummer vraagt. mvg Sandra
Ik kan sinds een paar dagen niet meer mijn verbruik raadplegen via de app. Ik heb verschillende accounts en ook het switchen hiertussen gaat niet. Via de site kan ik het wel nog raadplegen. Ik krijg een bericht: er zijn problemen met je internetverbinding of onze services. Probeer het later opnieuw.
Is het mogelijk om op een Bbox 3 of bbox 2 in te loggen als admin? Ik belde naar Proximus en ze zeiden dat de admin login op de achterkant van je bbox staat. Ik heb dit nodig om een aantal instellingen voor een klant aan te passen, aangezien wij de router niet geleverd hebben vraag ik me af of wij uberhaubt wel als admin kunnen inloggen.
Ik heb vandaag de nieuwe V6 decoder geinstalleerd maar ik kan HD niet activeren. Met de vroegere V4 decoder ging dit wel
goedeavond wanneer ik via de pc proximustv wil kijken krijg ik elke keer die melding kan iemand mij helpen?? Luc
Is het normaal dat de hollandse zenders bij mij nog niet in HD worden uitgezonden? dank u wel
Ik heb een vraag ivm met de favoriete app die je kan kiezen bij je Proximus abonnement: "Wordt het verbruik van mijn favoriete app meegeteld in mijn dataverbruik binnen mijn bundel". Concreet: Binnen mijn huidige bundel mag ik 1.5GB mobile data verbruiken en is mijn favoriete app Whatsapp. Wanneer deze 1.5GB nog niet overschreden is, mag ik dan ongelimiteerd Whatsapp gebruiken zonder dat er data 'verbruikt' wordt uit mijn bundel? De reden van deze vraag is dat mijn Whatsapp verbruik wel degelijk werd meegeteld in de data die ik verbruikte binnen mijn bundel. Na het overschrijden van mijn 1.5GB werd mijn Whatsapp verbruik wel niet extra gefactureerd. In bijlage screenshots van mijn verbruik en het aangerekende verbruik volgens Proximus. Indien Whatsapp niet aangerekend wordt zou mijn verbruik slechts 1.25GB moeten zijn? Uit het 0.07GB verschil tussen verbruik en mijn aangerekende verbruik concludeer ik dat Whatsapp inderdaad niet meer meetelde nadat mijn bundel overschreden
Hallo, Een maandje geleden hebben ze mijn bbox geüpgrade naar de allerlaatste. Maar het WIFI led wordt regelmatig solid rood gedurende verschillende minuten, daarna terug blauw. Na wat zoekwerk heb ik gevonden dat dit zou kunnen duiden op een ip adres conflict. Dit is niet het geval, want elk toestel ken ik. Ik heb tevens de DHCP aanstaan en ik zie daar ook geen conflict. Zou het kunnen dat de router defect is? Ik zie geen enkele log die je kan nakijken op de router om toch te achterhalen wat het conflict veroorzaakt. Kan iemand mij verder helpen?
Hallo, Wij hebben sinds kort scarlet (hiervoor enkele maanden proximus), nu sinds wij bij proximus zaten kan mijn NAS (Synology) niet meer online. Hij is rechtstreeks op de modem aangesloten maar hij maakt geen verbinding met het internet, hiervoor bij telenet heb ik nooit iets speciaals moeten aanpassen zodat hij kon verbinden met het internet. Intern is de NAS gelukkig wel benaderbaar. Nu heb ik hier al allerlei topic bekeken en geprobeerd maar nog niets gevonden dat werkt. Is het normaal dat als je een NAS bij proximus/scarlet aansluit dat deze nog niet direct met het internet verbonden is? Moet ik hiervoor portforwarding gebruiken? De NAS moet niet persé van buitenaf benaderbaar zijn, dit werkt via synology quick connect zodra hij verbinding heeft met het internet. Alvast bedankt voor de hulp! Sven
ik heb een domeinnaam van proximus @**** deze is gelinkt als aan ***@proximus.be. dit mailadres zie ik bij myproximus gewoon staan maar als ik deze mails wil lezen dan moet ik inloggen maar ik weet dit wachtwoord niet meer dus ik doe wachtwoord vergeten maar dan zegt de website dat het emailadres @proximus.be niet bestaat? daarnaast als ik naar @***.be probeer te mailen krijg ik een foutmelding? hoe kan ik deze gegevens nakijken en in orde brengen? [Edit Wim]
Beste, Ik kan al geruime tijd geen volume verbruik meer raadplegen, op mijn Account. Graag een passende oplossing. Groetjes, Yvo
Goeiemorgen. Wij zijn recent verhuist naar het Waals gewest, ons huis staat +-100m vanaf de hoofdbaan verwijderd en dan nog eens +-30m diep op ons perceel. op de toegangsweg staan wel elektriciteitspalen waarlangs alles tot bij ons komt. nu moeten wij graafwerken uitvoeren en ik had graag reeds een wachtkabel getrokken tot een electriciteitspaal om dan in een latere fase een proximus kabel naar de woning te kunnen trekken. Kan dit, mag dit van proximus??? wat zijn de afspraken of technische bepalingen? (diepte, afmeting, mangat???? ik hoor het graag. Mvg
Hoe kan ik de instellingen van m’n wifi aanpassen zodat deze wel ondersteund worden voor N Switch. De Switch vind wel het netwerk, maar dit staat grijs.
Moet ik niet veel kruid aan verschieten zeker? Er is een bestaand topic maar ook zonder oplossing.
Beste proximus. Ik heb 25 oktober voor 15 euro herladen en het krediet staat nog niet op mijn gsm .
Hallo , gisteren een smartphone besteld met abonnement , vandaag niks ontvangen . Heb gebeld naar jullie diensten maar ze kunnen het Ordernummer niet vinden . De betaling is binnen dus waar is de smartphone dan ??
Sedert deze morgen heb ik wel internet (vertraagd weliswaar, af en toe uitvallen) maar GEEN TV-signaal. Alle verbindingen gecontroleerd....geen probleem gevonden. Wanneer ik TV opzet kom ik op de info channel van Proximus. Wat zou het probleem kunnen zijn?
bij inloggen bij cloud krijg ik telkens melding: 'we ervaren een technisch probleem. probeer het later opnieuw'. het is al een tiental dagen zo en via mail naar de helpdesk krijg ik telkens een standaardmail terug dat ik zo vlug mogelijk zal geholpen worden, maar dit duurt nu al meer dan een week. Telefonisch kan ik ook niet geholpen worden. Een bijkomend probleem is dat er geen backups meer gemaakt worden sedert ik bijkomende opslagruimte kocht. wie kan mij helpen?
Is er een limiet vastgesteld op het aantal abonnementen dat 1 persoon kan aangaan?
Hallo, Weet er iemand hoe ik op B-box3 het internetgebruik (tabel met dagen/uren) van mijn kinderen kan beperken ? Alvast bedankt, Annemie
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.