Verschrikkelijke service over de ganse lijn Beste,
Ik heb een aantal vragen over jullie diensten. Ik heb dinsdag én woensdag een aantal keer met jullie diensten gebeld, desondanks zijn jullie niet met gepaste antwoorden gekomen. Enkel doorverwijzingen die uiteindelijke in een doodlopend straatje uitmondden.
- - -
Vraag 1 : FACTURATIE
Ik zie in My Proximus dat wij een rekening van 53,74 euro dienen te betalen. (Bijgevoegd als bijlage.)
Van waar komt dit bedrag??
Gezien onze bouwfirma samenwerkt met Proximus kregen wij 6 maanden gratis familielus. Zie bijlage.
- - -
Vraag 2 : ADRESWIJZIGING
Mijn adres moet veranderd worden van VROENTE 11 naar VROENTE 9, gezien voordien hier nog geen zekerheid omtrent de exacte huisnummer was. 11 was de nummer van het project.
- - -
Vraag 3 : INSTALLATEUR VASTE TELEFONIE
Op maandag 29 oktober is de installateur internet e