Skip to main content
Antwoord

Wel wifi - geen TV signaal

• October 20, 2018
  • 5 reacties
  • 594 Bekeken

Sedert deze morgen heb ik wel internet (vertraagd weliswaar, af en toe uitvallen) maar GEEN TV-signaal. Alle verbindingen gecontroleerd....geen probleem gevonden.
Wanneer ik TV opzet kom ik op de info channel van Proximus.
Wat zou het probleem kunnen zijn?

Beste antwoord door Joel M

Beste KristaM,

Momenteel staat u op een minimumservice omdat de facturen van augustus en september als onbetaald geregistreerd staan.

De factuurnummers zijn 68414552117 + 6843499022.Bedrag elk 64EUR.

Als de 2 betalingen van elk 64EUR op onze rekening staat gaat alles terug automatisch actief komen te staan.

Groetjes,Joël

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

Martin
  • October 20, 2018
kijk eens op http://MyProximus.be of er misschien (al dan niet per vergissing) achterstallige facturen open staan.

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 22, 2018
Beste KristaM,

Momenteel staat u op een minimumservice omdat de facturen van augustus en september als onbetaald geregistreerd staan.

De factuurnummers zijn 68414552117 + 6843499022.Bedrag elk 64EUR.

Als de 2 betalingen van elk 64EUR op onze rekening staat gaat alles terug automatisch actief komen te staan.

Groetjes,Joël

• Auteur
  • Apprentice
  • November 4, 2018
De betalingen zijn ondertussen een paar dagen geleden uitgevoerd. Enig idee wanneer er opnieuw TV-signaal zou zijn?
Groeten,
K.

Martin
  • November 4, 2018
TUI: eventueel eens bellen op gratis helpdesk nummer 080022800
of wachten tot zondag op een reactie van hen hier, want op het forum komen er op zondag geen medewerkers langs.

• November 5, 2018
Is het al in orde ondertussen? Technisch zou alles actief moeten staan. Groetjes, Wenzel