Hallo
Als ik inlog op affinity om mijn code van de lerarenkaart in te geven kom ik het volgende tegen
Men vraagt mij of ik al klant ben voor internet bij Proximus. Daar antwoord ik ja op aangezien ik al heel lang klant ben bij Proximus voor internet, tv, mobiel.
Nu is mijn vraag ik krijg langs de rechterkant van het scherm een voorstelling van prijs wanneer ik daar aanklik activeer mijn korting gaat er dan iets verloren van mijn huidig abonnement of niet ?
Ik wil namelijk niks veranderen aan mijn huidig abonnement en ik ben bang met dit te activeren dat er ook wijzigingen aangebracht worden omdat men nergens mijn klantnummer vraagt.
mvg
Sandra
Bladzijde 1 / 1
Hallo,
Normaal moet je alles invullen zoals je nu hebt als klant van Proximus.
Als je een telefoonnummer vermeld bij de aanvraag of als klant gekend bent, dan nemen ze(Proximus) direct contact met je op. Je blijft alles behouden, dat kan/moet je vermelden aan de telefoon.
Zo is het bij mij althans verlopen.
Vriendelijke groet,
Artie
Normaal moet je alles invullen zoals je nu hebt als klant van Proximus.
Als je een telefoonnummer vermeld bij de aanvraag of als klant gekend bent, dan nemen ze(Proximus) direct contact met je op. Je blijft alles behouden, dat kan/moet je vermelden aan de telefoon.
Zo is het bij mij althans verlopen.
Vriendelijke groet,
Artie
Dag Sandra,
Alles blijft normaal gezien bij hetzelfde
https://www.proximus.be/affinity/en/?view=default
Je mag natuurlijk via deze link nog steeds je klantennummer even doorgeven dan kijken we het nog even voor je na.
Mvg. Wilfried
Alles blijft normaal gezien bij hetzelfde
https://www.proximus.be/affinity/en/?view=default
Je mag natuurlijk via deze link nog steeds je klantennummer even doorgeven dan kijken we het nog even voor je na.
Mvg. Wilfried
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.