Skip to main content

Smartphone niet toegekregen

  • November 3, 2018
  • 1 reactie
  • 118 Bekeken

Hallo , gisteren een smartphone besteld met abonnement , vandaag niks ontvangen . Heb gebeld naar jullie diensten maar ze kunnen het Ordernummer niet vinden . De betaling is binnen dus waar is de smartphone dan ??
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • November 5, 2018
Hallo Queeny , leveringstermijn van een gsmtoestel kan tot maximum dertig dagen duren, dit kan je ook terugvinden bij de algemene voorwaarden. Kan je ons via een privébericht jouw ordernummer even doorsturen? Dan checken we even na of er een order in behandeling is. Groetjes, Aziz

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.