Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
mail gekregen met de melding dat mijn Proximus account binnen 48 u zou geblokkeerd worden, zag eruit alsof het van Proximus kwam maar kwam bij volgende website uit https://serviceaccountproximusky.weebly.com/ Is dit malware ?
Gepensioneerd koppel genietend van een sociaal tarief blijven jullie 4,95€ per maand huurgeld aanrekenen voor een vast telefoon type Maestro 6042 Wij dachten dat jullie voor deze laatste 30 jaar x 12 maanden x 4.95€ = 1782€ huurgeld voor een telefoon wat compensatie aanbieden . Monopoliepositie van Proximus bij oudere mensen ????
Sinds gisteren kan ik geen tv meer kijken via de app op de laptop. Ik krijg elke keer de foutmelding "u kan niet worden geregistreerd op dit moment. probeer het later nog eens." Ik doe nochtans niks anders dan anders... Wat gaat er fout? Via de site kan ik wel inloggen, maar niet via de gedownloade app (die ik al lang heb)
Het tv toestel dat bij mijn bestelling zou inbegrepen zijn is nooit geleverd geweest, kan iemand mij hiermee helpen
Hallo, Ik zou graag de galaxy S8+ met een abonnoment kopen en er staat dat the S8+ een cashback heeft van 50 euro op de proximus site. Maar op de site van Samsung staat dat de S8+ een cashback heeft van 100 euro, hoeveel is het dan? Mvg Jeroen Michels
waarom nog steeds geen ondertitels op history
Kan iemand dit eens voor mij checken , blijft daar maar staan die rode mededeling. Zou verdwijnen bij volgende aanrekening, maar er is een creditnota verschenen en de rode tekst blijft staan. Was het probleem met het door PX per ongeluk verwijderde tariefplan. Verder ook: een aanrekening buiten verbruik, de medewerkster zegt dat ik op de huidige aanpassing deze nog te goed heb ?
Beste Proximus team, wanneer ik probeer in te loggen op de ProximusTV app (met beheerder login), kom ik telkens terug op het inlogscherm. Indien ik probeer via www.proximustv.be krijg ik volgende melding 'Om toegang te krijgen tot deze optie, moet u erop geabonneerd zijn. U kan dit verifiëren in uw myproximus account.'. In MyProximus account staat duidelijk 'Proximus TV applicatie Gxx xx xx xx Met de Proximus TV applicatie kunt u tv op internet kijken op tablet, smartphone en pc. Inbegrepen' Kunnen jullie kijken of er een probleem is met mijn profiel? Vriendelijke groeten, Peter
Huidige situatie : Decoder 1 + TV1 (Samsung) , een afstandsbediening (proximus) Decoder 2 + TV2 (Medion) , 2 afstandbedieningen TV2 wordt geannuleerd en vervangen door TV1 , m.a.w. Decoder2 + TV1 Gevolg : Proximus afstandsbed. 2 werkt niet Proximus afstandsbed. 1 werkt maar opgenomen items niet zichtbaar Dit was ook reeds bij de huidige situatie
Zou dit graag willen activeren in myProximus maar krijg telkens foutmelding, misschien via deze weg? Klantnummer: 617044772 Tx
Beste, ik heb 5 gratis films staan, maar ik kan ze niet bekijken omdat men mij een code vraagt. Welke code is dat?
Bij aankoop werd de waardebon aan de kassa niet aanvaard in de winkel, code bon/ pincode werd niet herkend. nu op zoek naar oplossing, via telefoon al doorverwezen naar 1910 maar daar geraak ik totaal niet binnen en kom steeds in een langdurige wachttijd terecht. Dus nu deze ultieme poging om te zien hoe dit op te lossen ! Help dus En oplossing bij Proximus is ook altijd heel ingewikkeld blijkbaar, je kan nergens rechtstreeks terecht en komt dan uiteindelijk bij een forum terecht.
Ik heb volgende mail aangekregen maar vraag me af of deze wel van Proximus komt. Hallo, Jouw account MyProximus is geblokkeerd, Binnen 48 uur kunt u geen berichten verzenden of ontvangen. Klik hier om door te gaan en uw accountinstellingen bij te werken MyProximus.
ik heb voor mijn zoon een tweede tv boven in de slaapkamer geinstalleerd om op de playstation te spelen. Hij zegt dat hij niet voldoende internet verbinding heeft. Zou het aan de modem kunnen liggen die beneden bij de andere tv opgesteld staat?
Beste, Graag wens ik een opmerking over een factuur te formuleren per mail. Graag het e-mail adres. Vind dit niet terug op de website.
in mijn abonnement heb ik recht op 1 gratis video per maand , mag ik deze kiezen op "on demand" ?
Op 20 december heb ik aangifte van verhuis van ons kantoor gedaan. Sinds 2 januari zitten we nu op onze nieuwe locatie zonder internet. In totaal al meer dan 4 uur aan de lijn gehangen met onnoemelijk veel mensen op de helpdesk. Altijd maar doorschakelen en afwachten om dan op het einde te moeten horen dan een andere dienst ons zal contacteren voor een afspraak. Mijn medewerkers ergeren zich blauw omdat ze niet deftig kunnen werken. Mijn zaak lijdt hieronder. Er is bij Proximus NIEMAND die je probleem persoonlijk ter harte neemt en zorgt voor een oplossing. Deze gefrustreerde klant die niet te paaien valt met 2 weken gratis betaal tv. en zou graag willen weten hoe hij een schade claim kan indienen. Vriendelijke groeten
Ik ben mijn proximus TV aan het installeren en ik zit nu aan de stap voor mijn lijnnummer in te geven, aangezien ik via de telefoon 20minuten moet wachten tot ik iemand aan de lijn krijg probeer ik het maar via deze weg. Hoe / Waar kan ik mijn lijnnummer vinden? Met vriendelijke groeten
Toch heeft Proximus altijd van die "leuke" verrassingen in huis voor zijn trouwe klanten. Heb een Maxi abo met 2 GSM toestellen met Smart +15 Tot verleden maand kostte me dat 20 € nu 26 € omdat de korting van 5 € per toestel werd teruggedraaid naar 2 € ipv 5 €. Tevens werd mijn "Uw trouw beloond: Internet" ter waarde van 7 € geschrapt... Samen dus 13 € of wat voor mij betreft, zonder verbruik, een verhoging van 13,85 % !!!! En dat allemaal zonder ENIGE verwittiging. Bedankt voor dit prachtig nieuwjaarsgeschenk. En maar beloven dat 2018 een prachtjaar gaat worden voor alle Proximusklanten.... 12 x 13 € = 156 € zo maar in hun zakken !!!!! Het wordt hoog tijd dat aan die willekeurige opslagen wettelijk een einde wordt gesteld en dat de bonzen van Proximus eindelijk beseffen dat ze moeten stoppen met naar willekeur met de klanten hun voeten te spelen. Ben ik alleen of heb ik vele navolgelingen. Ben benieuwd hoeveel Proximus met zo een beslissing in zijn zakken steekt
In de configuratie van mijn vaste lijn krijg ik bij de diensten nergens de optie voor "weergave oproeper". Dit zou ik graag willen activeren, zoals in dit topic uitgelegd is: https://nl.forum.proximus.be/telefonie-13/nummerweergave-38231 Maar dat staat er bij niet bij dus. ik heb bij de diensten ook enkele gratis diensten staan (zoals bvb anonieme oproepweigering) die nog nog niet geactiveerd zijn, maar als ik er op klik krijg ik een foutmelding " [Exception in:/smartServices/smartServices.jsp] null" en verder gebeurd er niets.
Vanaf dat ik m'n smartphone aansluit op m'n wifi valt m'n internet (soort van) weg. Exact op het moment dat ik verbonden ben met m'n smartphone laden er geen videos en paginas meer. Ik heb wel nog steeds internet want als ik online praat en dit doe, hoor ik de mensen nog maar zij horen mij niet meer vanaf ik m'n wifi aanzet. Dit gebeurd meestal als ik iets wil uploaden. En dit gebeurt niet alleen met mijn smartphone maar ook met m'n computer. Facebook, Youtube, Twitter, etc. waar ik ook upload, (de upload gaat wel door) vallen alle andere functies van m'n internet weg. Enige oplossing?
Goeiedag. Hoe kan ik Proximus contacteren via e-mail, zodat ik een reactie op papier krijg? Alvast bedankt!
Is dat normaal dat wij 5 weken zonder vaste lijn zitten +3216.....dit is het vaste nummer
Hallo! Ik probeer al een een tijdje mijn verbruik, producten en factuur te bekijken. Telkens krijg ik de melding dat er een technische fout is en dat ik het binnen een aantal minuten het opnieuw moet proberen. Helaas krijg ik dn dezelfde melding.
Beste Ik heb een hotmail gekoppeld aan mijn pc voor wind.10 nu wil ik de oude foto administator ben ik zelf verwijderen gaat niet wel 2 nieuwe erbij?Krijg ze langs geen kanten weg? Weet iemand raad? grtjs joan
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.