Op 20 december heb ik aangifte van verhuis van ons kantoor gedaan. Sinds 2 januari zitten we nu op onze nieuwe locatie zonder internet. In totaal al meer dan 4 uur aan de lijn gehangen met onnoemelijk veel mensen op de helpdesk. Altijd maar doorschakelen en afwachten om dan op het einde te moeten horen dan een andere dienst ons zal contacteren voor een afspraak.
Mijn medewerkers ergeren zich blauw omdat ze niet deftig kunnen werken. Mijn zaak lijdt hieronder.
Er is bij Proximus NIEMAND die je probleem persoonlijk ter harte neemt en zorgt voor een oplossing.
Deze gefrustreerde klant die niet te paaien valt met 2 weken gratis betaal tv. en zou graag willen weten hoe hij een schade claim kan indienen.
Vriendelijke groeten
Bladzijde 1 / 1
Beste Francis,het spijt me dit alles te vernemen. Kan je via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 het betrokken klantennummer geven? Dan maak ik een dossier voor je op om dit verder na te gaan. Groetjes Freya
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.