Skip to main content
Antwoord

MyProximus

  • January 17, 2018
  • 3 reacties
  • 236 Bekeken

Peter66
Forum|alt.badge.img+2
Kan iemand dit eens voor mij checken , blijft daar maar staan die rode mededeling. Zou verdwijnen bij volgende aanrekening, maar er is een creditnota verschenen en de rode tekst blijft staan.
Was het probleem met het door PX per ongeluk verwijderde tariefplan.
Verder ook: een aanrekening buiten verbruik, de medewerkster zegt dat ik op de huidige aanpassing deze nog te goed heb ?

Beste antwoord door WouterM

Hallo Peter!

Via dit kanaal kunnen wij helaas geen bijlagen openen op het forum kanaal in de software omgeving waar we in werken, excuses voor dit technisch ongemak.
Je kan bijlages doorsturen via ons facebook kanaal. :)

Groetjes,
Wouter
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • January 18, 2018
Hallo Peter, de bijlagen dat je verstuurd hebt zijn niet zichtbaar. Kan je jouw vraag verduidelijken, zodat we je beter kunnen helpen. Groetjes, Aziz

Peter66
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Guru
  • January 19, 2018
Vreemd dat de bijlagen niet zichtbaar zijn, ik probeer het opnieuw. Er is wel een foutcode pagina niet beschikbaar op het forum.



Op myproximus blijft een aanvraag in het rood staan. Er blijft een buiten bundel staan van Eur 5,16.
Volgens de opties heb ik een Unlimited Calls\National-International, maar als ik meer specifiek kijk staat dit niet actief.

Forum|alt.badge.img+2
  • Guru
  • Antwoord
  • January 20, 2018
Hallo Peter!

Via dit kanaal kunnen wij helaas geen bijlagen openen op het forum kanaal in de software omgeving waar we in werken, excuses voor dit technisch ongemak.
Je kan bijlages doorsturen via ons facebook kanaal. :)

Groetjes,
Wouter