Skip to main content
Vraag

PIN-code waardebon ongeldig bij betaling aan kassa

  • January 20, 2018
  • 3 reacties
  • 162 Bekeken

Bij aankoop werd de waardebon aan de kassa niet aanvaard in de winkel, code bon/ pincode werd niet herkend. nu op zoek naar oplossing, via telefoon al doorverwezen naar 1910 maar daar geraak ik totaal niet binnen en kom steeds in een langdurige wachttijd terecht. Dus nu deze ultieme poging om te zien hoe dit op te lossen ! Help dus
En oplossing bij Proximus is ook altijd heel ingewikkeld blijkbaar, je kan nergens rechtstreeks terecht en komt dan uiteindelijk bij een forum terecht.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Peter66
Forum|alt.badge.img+2
  • Guru
  • January 20, 2018
Hallo je kan op MyProximus een mail verzenden via contact en zelfs een bestand inladen.

https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact_us/particulieren/welkom-bij-support/spaar-tijd-kom-snel-in-contact-met-de-juiste-dienst.html

Je hebt nu 3 mogelijkheden: BVB:

https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact_us/particulieren/welkom-bij-support/spaar-tijd-kom-snel-in-contact-met-de-juiste-dienst.html

Martin
  • January 20, 2018
surf naar > Proximus Contact
Klik dan achtereenvolgend op:
  • Regel het meteen ....
  • ik ken mijn telefoonnummer
  • ik heb een vraag over premium club of my proximus
  • Premium club
  • Een klacht indienen
  • Mail ons >
  • Vul het formulier in
  • en klik uiteindelijk op verzenden

  • Auteur
  • Apprentice
  • January 20, 2018
danku voor de snelle reacties !