Beste Proximus team,
wanneer ik probeer in te loggen op de ProximusTV app (met beheerder login), kom ik telkens terug op het inlogscherm.
Indien ik probeer via www.proximustv.be krijg ik volgende melding 'Om toegang te krijgen tot deze optie, moet u erop geabonneerd zijn. U kan dit verifiëren in uw myproximus account.'.
In MyProximus account staat duidelijk
'Proximus TV applicatie Gxx xx xx xx
Met de Proximus TV applicatie kunt u tv op internet kijken op tablet, smartphone en pc.
Inbegrepen'
Kunnen jullie kijken of er een probleem is met mijn profiel?
Vriendelijke groeten,
Peter
Bladzijde 1 / 1
Peter,
Ik heb een aanpassing gedaan op je profiel, het is nu in orde!
Groeten,
Samuel
Ik heb een aanpassing gedaan op je profiel, het is nu in orde!
Groeten,
Samuel
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.