Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
@proximus: Sinds minstens een tweetal weken staat er een "promo" smartphone op jullie website: Acer liquid Z6 duo grey. Het is niet mogelijk om dit toestel in mijn mandje te leggen. Op aanraden van een proximus medewerker (via facebook chat) bezoek ik elke dag de website om dit toestel te bestellen omdat het tijdelijk niet in stock zou zijn. Enig idee wanneer dit toestel terug in stock komt of is er een mogelijkheid om dit toestel te reserveren?
Als ik vanuit de hoofdpagina van Proximus in myProximus wil gaan lukt dat heel zelden. Ik krijg een blank scherm met in het midden de melding "Even geduld alstublieft. MyProximus wordt geladen..." Daaronder een wieltje en dat blijft maar draaien. Ik wacht 10 minuten, of langer, zelfs een half uur, er komt gewoon niets. Met de return button in de browser terug gaan helpt niet want ik blijf hangen in het "Even geduld scherm". We hebben hier geen supersnel internet van Proximus, maar supertraag internet. ( 1,88/0,20 Mbps ) Ik heb de app myProximus op mijn smartphone geïnstalleerd, maar daar krijg ik geen overzicht van het verbruik van mijn vaste internet. Ik heb alleen vast internet. Is er geen mogelijkheid dat het verbruik van mijn vast internet ook in de app kan opgevraagd worden? Wanneer komt men hier vectoring vdsl2 leggen ?
Wanneer komen de zenders beschikbaar binnen de EU zoals gestemd door Europa.? Ik ben op reis en wil wel mijn basis zenders volgen. Alle andere providers , TV vlaanderen, stievie doen het al jaren! Enkele maanden geleden verscheen in de pers dat in Feb 2018 dit zou beschikbaar komen.
Moet men een mobiel abonnement bij Proximus hebben om Fon te kunnen gebruiken? Ik heb enkel een Familus. Mvg
Beste, Sinds een aantal weken hebben wij terug lastige problemen met tv kijken via TV overal op laptop via browser. Zowel de laatste versies van Firefox, Safari en Chrome zijn geïmpacteerd op zowel Windows 10 als Apple. We krijgen ofwel meteen zwart scherm of drie bolletjes of na een tijdje tv te kunnen kijken wordt het scherm zwart. Ook foutmeldingen 502 Bad Gateway of No Channels available. Is dit gelinkt aan ons abonnement of zijn er algemene problemen met de servers.
kan op i phone niet meer verbinden met de bbox vraagt steeds om in te loggen en wachtwoord te geven, vanaf je het wachtwoord ingeeft kan je niet op verbinden drukken. hetzelfde probleem met de proximus tv app
Ik merk dat als ik op mijn afstandsbediening de uitknop indruk, mijn decoder volledig uitschakelt en ik elke keer opnieuw op de aan/uit knop van de decoder zelf moet drukken om deze terug aan te zetten? Ook werkt de volumeknop niet van de afstandsbediening (TV knop flikkert rood).
Als ik een kadofilm wil kiezen, maakt het dan een verschil in welke kwaliteit ik deze huur? SD/HD want er is een prijsverschil hiertussen maar blijft de film gratis als ik HD kies? (Deze is duurder als SD)
Dag allen, ik vraag me af of hier nog mensen "toch wel absurde" en opvallende problemen heeft op de website, nota bene van een "prominente provider"? Taal die plots veranderd bij het navigeren...? (in Myproximus waar plots een ander klantennummer verschijnt) Tevergeefs proberen online reserveren van een smartphone "Click en Collect" en je geen enkele winkel vindt waar het toestel voorradig is...? (adres niet gekend of blanco opzoeking) Adres wijziging blijkt onmogelijk in Myproximus, want adres ingave wordt niet herkent? (blijkt niet te bestaan) Het is een beetje lachwekkend maar wel zuur als je alles vlot en correct wil laten verlopen...
Dag, Het wordt hier waarschijnlijk af en toe wel eens gevraagd maar ik kon het niet onmiddellijk vinden. Mijn schoonouders hebben thuis een BBOX 2 staan die hopeloos verouderd is. Geen 5 GHz, lage snelheden, ... Ik behaal met moeite 4mb/s over Wifi. Dit terwijl ik zelf thuis (ook proximus internet) via de BBOX 3 makkelijk 50 mb/s download krijg en 14 mb/s upload. Is het mogelijk om van proximus een upgrade te krijgen? De snelheden van de BBOX 2 stellen wel zeer teleur.
Hallo, heb al verschillene keren gechat met de vraag dat mojn tv app niet werk en nog altijd niet werkt
Hallo, Ik geraak maar niet aangemeld op mijn app op de gsm. Ik voer login en wachtwoord in en druk op login maar kom direct weerop het loginscherm met lege vensters. Wat doe ik verkeerd? Help.. Bedankt alvast
Waar vind ik de voordeelcode die bij abonnement van Club Brugge hoort. Er werd overgeschakeld van een Bizz abonnement naar een Familus abonnement. Kunnen nu korting gebruiken.
Kan ik de bestanden van mijn website op de server van proximus rechtstreeks beheren vanuit de verkenner?
Beste, Hoe kan ik van VoLTE genieten op mijn Samsung S7? Is VoLTE beschikbaar voor iedereen of moet ik VoLTE eerts laten activeren in mijn SIM kaart abonnement? Bedankt!
Op 19 januari 2017 heb ik een online aanvraag ingediend om mijn abonnement op te zeggen tegen 29/01/2017 Ik heb daar per mail een registratie van gekregen doch is tot op heden mijn abonnement nog niet stopgezet. Moet ik nu echt op zaterdag gaan aanschuiven bij een Proximus store om dit in orde te krijgen?
Sinds vandaag werkt Proximus TV niet meer. We krijgen enkel het volgende scherm: "Onverwachte fout... Als je decoder niet meer reageert, schakel hem even uit en daarna weer aan. Lukt het nog niet? Bel 0800 22 800." Uitschakelen werkt niet. Wat moeten we nu doen?
Proximus TV app wil niet aanmelden. Gegevens zijn correct. Na het invullen van de gegevens laadt het even en vervolgens springt het opnieuw op het log-in scherm.
Ik kan niet inloggen met eigen login, noch met login van beheerder...
Beste, Ik ondervind momenteel op regelmatige basis problemen met de connectie tot de servers van het online spel Destiny 2. Dit zou te wijten zijn aan bepaalde settings in de router die een vlotte communicatie tussen hun server en mijn laptop verhinderen. Via opzoekwerk via het internet ben ik te weten gekomen dat dit ondertussen een gekend voorval is bij klanten van Proximus. Kunnen jullie mij een oplossing aanbieden hiervoor? Alvast bedankt. Mvg Stijn
Beste mensen, ik baat al ruim twee jaar een frituurzaak uit in het eekloose. Er hangen hier wel an een 4 tal schermen met daarop alle producten die wij verkopen in onze zaak . Nu heb ik de intentie om nog een apart tv scherm op te hangen maar waar alleen het recentste regionale nieuws herhaald word afgespeeld . Lijkt mij een goede verstrooiing terwijl de klanten wachten op hun bestelling. Weet iemand hoe wij dit kunnen verwezenlijken.? Ik heb dit al eens gezien in een zaak en waarvan de eigenaar ook is aangesloten bij Proximus. Daar zie ik steeds een roodkleurige banner op het scherm verschijnen met alle recentste nieuwsberichten en dit terwijl het topic ook wordt afgespeeld alvast bedankt . Mvg.Erwin
Hoi hoi, Ik was en verder aan het kijken in mijn tv gids bij morg, .... nu valt op dat er tussen een bepaald uur niets meer staat .... en dan ineens weer wel ... het ligt niet aan de lengte van het programma --> zie foto
Beste, Ik verwacht een bestelling van proximus, dit verwacht ik al van november 2017. Er is jammer genoeg al 6 keer een afspraak gepland, maar elke keer gaat dit door Dynalogic op de één of andere manier fout. Na vele gesprekken waarop de klantendienst verschilende keren het gesprek gewoon verbreekt. Niks serieus neemt en altijd iets anders zegt, liegt en valse verklaringen naar elkaar toe opschrijft. En nu als laatste wordt dan gewoon meegedeeld, jammer, maar nu kunnen wij niks meer doen. Mijn actie is vervallen bij proximus, dus ik kan van deze actie niet meer genieten. Wij hebben een druk leven en moeten moeite doen om thuis te blijven, vrij te nemen,....Ik heb costant gevraagd om een oplossing, maar niemand heeft ook iets gedaan en als laatste hoor ik nu van iemand van de klantendienst bij Dynalogic, dat haar vorige collega zou geschreven hebben dat de levering in mijn samenspraak beeindigd werd. En dit terwijl ze juist tegen mij zei dat ze een klacht zou opstellen omdat de ko
Hoe verander ik het wachtwoord van mijn wifi?
Ik kijk Tv op mijn laptop maar de spaanse zender TVE staat er niet bij ,terwijl we die wel kunnen bekijken op de smartTV. ?????
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.