Skip to main content
Beste,

Ik verwacht een bestelling van proximus, dit verwacht ik al van november 2017. Er is jammer genoeg al 6 keer een afspraak gepland, maar elke keer gaat dit door Dynalogic op de één of andere manier fout.

Na vele gesprekken waarop de klantendienst verschilende keren het gesprek gewoon verbreekt. Niks serieus neemt en altijd iets anders zegt, liegt en valse verklaringen naar elkaar toe opschrijft. En nu als laatste wordt dan gewoon meegedeeld, jammer, maar nu kunnen wij niks meer doen. Mijn actie is vervallen bij proximus, dus ik kan van deze actie niet meer genieten. Wij hebben een druk leven en moeten moeite doen om thuis te blijven, vrij te nemen,....Ik heb costant gevraagd om een oplossing, maar niemand heeft ook iets gedaan en als laatste hoor ik nu van iemand van de klantendienst bij Dynalogic, dat haar vorige collega zou geschreven hebben dat de levering in mijn samenspraak beeindigd werd. En dit terwijl ze juist tegen mij zei dat ze een klacht zou opstellen omdat de koerier beweerde hier te zijn geweest en niet langs is gekomen. Het zijn daar leugenaars en nu bied er niemand een oplossing aan mij. Ronduit schandalig!!!
Ik maak hetzelfde mee...

Koerier zegt dat ik pakket geweigerd heb en dus annulatie...bel naar proximus en die zeggen dat ze case opstellen ! Oplichters zijn het...uren al in discussie geweest met beide partijen! Zit nu met pakket maar geen tv
Weet er iemand wat ik hier aan kan doen?! Eind december vraag ik online een tutimus pakket aan met de promotie van de smart tv... Ik word daar over opgebeld de dag na de online aanvraag, ik word correct verder geholpen door een medewerker van de klanten dienst, ik krijg een mail met de bevestiging voor installatie van het tutimus pakket maar ik zie niets van een tv... Ik bel onmiddellijk naar de klanten dienst met de vraag of die tv zeker in mijn promo pakket zit omdat deze niet in de bevestiging staat en het antwoord was ja, maar de tv komt van een externe firma en die firma zou mij een bevestiging mail sturen, 17/1 komt de installateur een enorm vriendelijke man ik praat met hem over de tv deze man verzekerd mij dat dit nog in orde komt en maakt een mail voor mij naar de klanten dienst deze mensen zouden me de dag daarna opbellen maar ik heb nooit telefoon gekregen. Sinds die dag heb ik dagelijks gebeld met de klanten dienst en telkens vertelde ze mij dat de tv in orde zou komen maar dat er iets mis was gelopen met de bestellingen en dat ik niet de enige ben die aan het wachten is, maar nog steeds had ik niets van bevestiging dat ik die tv nu wel zou ontvangen dus ik blijf bellen naar de klanten dienst. Vorige week vrijdag gaf een medewerkster van de klanten dienst me de telefoon nummer van de firma vanwaar die tv's komen, ik heb daar naar gebeld en ze hebben het opgezocht in hun computer systeem en het antwoord was daar dat er tot op die dag nog steeds geen tv besteld was op mijn naam/adres door proximus. Ik heb onmiddellijk terug naar proximus gebeld met deze info en de medewerkster van de klanten dienst had een klacht opgesteld en zei me dat een andere dienst mij zeker die dag zou contacteren, tot vandaag heeft niemand mij gecontacteerd dus ik belde net zelf terug naar de klantendienst en vertelde weer mijn verhaal. De dame van de klanten dienst verteld mij nu dat die tv's al lang niet meer in voorraad zijn en dat die dus ook niet geleverd zal worden?!?!? Ik vind dit onbeschoft en onrespectvol! Mensen zo behandelen en promo's beloven die ze uiteindelijk nooit krijgen. Ik zei de dame dat ik onmiddellijk mijn pakket wil stop zetten en dat ik ook geen facturen ga betalen omdat "proximus" mij heeft voor gelogen met een promo! De dame antwoorde als u uw factuur niet betaald mag u een deurwaarder van ons verwachten, SCHANDALIG!!!!! Zo iets heb ik nog nooit mee gemaakt ik raad iedereen af om een aansluiting te doen bij PROXIMUS!
Gewoon overstappen naar ander netwerk want blijkbaar vinden die da normaal om mensen zo op te lichten...promotie maken voor klanten te lokken en dan ons van kastje naar muurtje sturen om ons uiteindelijk uit te lachen en telefoon neer te leggen
Schandalig!
Beste Ellen, het spijt me dit alles te vernemen. Kan ik je via deze weg alsnog ergens concreet mee verderhelpen? Groetjes Freya
Ja zeker kan u mij ergens mee helpen, mij een concrete oplossing aanbieden zou mooi zijn.



Groet Ellen
Beste,



bij nazicht, zie ik dat er voor uw klacht sinds vandaag ( 30/01/2018) een dossier is opgestart. Wij moeten dit even afwachten totdat de interne bevoegde dienst uw dossier behandeld heeft. Zij zullen u dan ook zelf terugcontacteren hierover. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.



Groeten, Aw
Weet er iemand wat ik hier aan kan doen?! Eind december vraag ik online een tutimus pakket aan met de promotie van de smart tv... Ik word daar over opgebeld de dag na de online aanvraag, ik word correct verder geholpen door een medewerker van de klanten dienst, ik krijg een mail met de bevestiging voor installatie van het tutimus pakket maar ik zie niets van een tv... Ik bel onmiddellijk naar de klanten dienst met de vraag of die tv zeker in mijn promo pakket zit omdat deze niet in de bevestiging staat en het antwoord was ja, maar de tv komt van een externe firma en die firma zou mij een bevestiging mail sturen, 17/1 komt de installateur een enorm vriendelijke man ik praat met hem over de tv deze man verzekerd mij dat dit nog in orde komt en maakt een mail voor mij naar de klanten dienst deze mensen zouden me de dag daarna opbellen maar ik heb nooit telefoon gekregen. Sinds die dag heb ik dagelijks gebeld met de klanten dienst en telkens vertelde ze mij dat de tv in orde zou komen maar dat er iets mis was gelopen met de bestellingen en dat ik niet de enige ben die aan het wachten is, maar nog steeds had ik niets van bevestiging dat ik die tv nu wel zou ontvangen dus ik blijf bellen naar de klanten dienst. Vorige week vrijdag gaf een medewerkster van de klanten dienst me de telefoon nummer van de firma vanwaar die tv's komen, ik heb daar naar gebeld en ze hebben het opgezocht in hun computer systeem en het antwoord was daar dat er tot op die dag nog steeds geen tv besteld was op mijn naam/adres door proximus. Ik heb onmiddellijk terug naar proximus gebeld met deze info en de medewerkster van de klanten dienst had een klacht opgesteld en zei me dat een andere dienst mij zeker die dag zou contacteren, tot vandaag heeft niemand mij gecontacteerd dus ik belde net zelf terug naar de klantendienst en vertelde weer mijn verhaal. De dame van de klanten dienst verteld mij nu dat die tv's al lang niet meer in voorraad zijn en dat die dus ook niet geleverd zal worden?!?!? Ik vind dit onbeschoft en onrespectvol! Mensen zo behandelen en promo's beloven die ze uiteindelijk nooit krijgen. Ik zei de dame dat ik onmiddellijk mijn pakket wil stop zetten en dat ik ook geen facturen ga betalen omdat "proximus" mij heeft voor gelogen met een promo! De dame antwoorde als u uw factuur niet betaald mag u een deurwaarder van ons verwachten, SCHANDALIG!!!!! Zo iets heb ik nog nooit mee gemaakt ik raad iedereen af om een aansluiting te doen bij PROXIMUS!
Beste,



ik wil dit graag verder laten nakijken. Kan je via een privébericht je klantgegevens doorsturen aub ?



Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden



Groeten,



Tina

Reageer