kan op i phone niet meer verbinden met de bbox vraagt steeds om in te loggen en wachtwoord te geven, vanaf je het wachtwoord ingeeft kan je niet op verbinden drukken. hetzelfde probleem met de proximus tv app
Bladzijde 1 / 1
Hallo, bedoel je dat je niet op de wifi geraakt? MVG, Wim
ik selecteer mijn bbox en moet de code geven om met wifi te verbinden als ik mijn code ingeef is het vakje waar ik op moet drukken om te verbinden grijs en kan je er niet op drukken
Lijkt me eerder een probleem op het toestel? Heb je dit al eens herstart?
wij hebben 4 toestellen die alle 4 ineens hetzelfde doen niet in te loggen ook niet op de proximus tv app, die vraagt algemene voorwaarden aanvaarden,dan doe ik dat en dan moet je je gebruikersnaam ingeven en je wachtwoord ,inloggen en krijg steeds hetzelfde scherm terug aanmelden
Kan je eens de bbox herstarten door deze even van de stroom los te koppelen? Laat me weten of dit het probleem oplost.
heb dit als eerste geprobeerd
Ik stel voor dat we de bbox dan eens omruilen, dit is nog een bbox 2 van de eerste generatie. Kan ik van je via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 je gsm nummer krijgen alsook de code van een ups punt in je buurt? https://www.proximus.be/eservices/en/jsp/dynamic/KPL
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.