Skip to main content
Vraag

Abonnement opzeggen

  • February 1, 2018
  • 2 reacties
  • 200 Bekeken

Op 19 januari 2017 heb ik een online aanvraag ingediend om mijn abonnement op te zeggen tegen 29/01/2017
Ik heb daar per mail een registratie van gekregen doch is tot op heden mijn abonnement nog niet
stopgezet.
Moet ik nu echt op zaterdag gaan aanschuiven bij een Proximus store om dit in orde te krijgen?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • February 1, 2018
Ter info: je kunt ook altijd ook contact opnemen met proximus support op het nummer 0800 22 800
of afwachten tot morgen als hier eventueel iemand van het proximus team reageert.

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • February 5, 2018
Hallo,

welke abonnement(en) ( internet/ tv/ vastelijn/ mobiel) had je precies opgezegd? Kan je mij je proximusklanten nr hier doorgeven via deze privé- link:

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Ik kijk dit na.

Groeten, Aw