Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Betreft mijn smartphone. Bestaat er een manier om het verbuik van de phone in detail te bekijken. Ik bedoel niet de nietszeggende tijden en tijdstippen. Ik bedoel naar welk nummer ik wanneer gebeld heb. Graag de hulp van de gemeenschap. Paul
Als je via MyProximus het AllKids-pakket stopzet, hoelang duurt het dan eer het echt verwijderd is?
Beste, Ik zou graag mijn Epic abonnement veranderen naar Mobilus M, maar als ik het online probeer te veranderen is het 26.99 euro ipv 21.99 euro. Hoe komt dit?
Allen gegroet. Ik heb een Samsung S4 GSM (een 4-tal jaar oud) die ik niet meer aan de praat krijg. Dit is wat er juist is gebeurd. -Ik duw op de startknop en de GSM start. Ik hoor het gezoem en de tekst : "Samsung Galaxy S4 GT-I9505" verschijnt op het scherm -Normaal moet nu het scherm komen waar ik mijn pincode moet inbrengen, maar het scherm blijft zwart en er komt niets meer, wat ik ook doe. -Als ik dan de batterij uithaal en er een andere (opgeladen) batterij in steek dan start de gsm dadekijk opnieuw op, zonder dat ik op de startknop heb geduwd of wat dan ook gedaan heb (ik heb enkel een batterij geplaatst ...) -Hierna blijft het scherm opnieuw zwart en gebeurt er niets meer, wat ik ook doe, tenzij één keer waar de gsm wel doorgestart heeft en het scherm met alle applicaties getoond heeft, maar een paar seconden daarna is het scherm weer verdwenen (ik herinner me niet of ik iets aangeraakt heb...) -Hetgeen hierboven beschreven werd, is een paar maanden geleden ook gebe
hallo ik heb van netflix mail gehad dat de betaling via jullie niet gedaan is maar na contact hebben opgenomen met jullie en netflix ben ik nog steeds niets wijzer kan nog steeds geen netflix kijken jullie zeggen alles is oke en hun zeggen openstaande rekening van jullie maar word wel aangerekend op mijn factuur enig idee hoe da opgelost kan worden bedankt vriendelijke groeten wesly
sinds enkele maanden steeds nog melding;kanniet casten naar groot scherm..,lukt nochthans perfect met VRT app ook VTM,heb hiervan al melding gemaakt,beloofd was een oplossing eind december,telefonisch al geprobeerd , daar weten ze van toeten,noch blazen!!wanneer??
Kan men een film die op harde schijf van laptop staat via HDMI kabel of eventueel draadloos op TV bekijken?
Beste, Even een vraagje ik ben nieuw met de werking van Proximus altijd andere provider gehad. Ik ben sinds vorige weer klant geworden en heb mijn gegevens uitgelezen met de Tool. nu zie ik dat ik op een 50/15 profiel sta maar makkelijk meer kan halen ? De afstand is ook niet heel ver , kan iemand met wat meer kennis hiervan de waardes bekijken dat deze allemaal goed zijn , voor een verhoging en hoe dit in zijn werk gaat ? code:B-Box 3 Sagem Tool v0.13.0--------------------------Device: B-Box 3 SagemDownstream current bit rate: 50.171 kbpsUpstream current bit rate: 14.998 kbpsDownstream max bit rate: 128.558 kbpsUpstream max bit rate: 41.406 kbpsDownstream attenuation: 7,5 dBDownstream noise margin: 32,8 dBUpstream noise margin: 25,3 dBVectoring down: yesVectoring up: yesModem vectoring compatible: yesROP vectoring compatible: yesDSL standard: VDSL2 Ann
sinds een 2-tal weken worden de opnames van programma's op bbc1 niet meer weergegeven. Je kan de aftiteling zien maar als je ze wil bekijken , krijg je een melding dat dit niet mogelijk is. Wat is er gebeurd?
Beste proximusmedewerkers.Ik ben zeer teleurgesteld ivm al dat gekke gedoe rond aparte accountaanmaak.Voor het produkt Norton moet je nu een afzonderlijk account aanmaken.Te gek voor woorden.Ik download via google play store en betaal hier geen 2€ extra per maand meer voor.Dank u
kan mijn facturen en producten niet bekijken daar ik bij login mijn wacht niet meer word aanvaard en verschillende keren nieuw wachtwoord aangemaakt maar het lukt nog steeds niet ook telefoon kan ik niemand bereiken die mij een antwoord kan geve n PROXIMUS IS BULLSHIT
Wij hebben op onze factuur gezien dat we nog altijd voor het multinl boeket betalen. Maar met ons abonnement zou dit overbodig zijn. Hoe kunnen we dit opzeggen? Met vriendelijke groeten
Zoals in het verleden ook al dikwijls het geval was worden bestaande klanten ( die toen ze aansloten de volle pot betaalden en geen cadeautjes kregen ) ook ditmaal weeral vergeten , ik zou ook graag een tv voor maar € 69 ontvangen , maar dit is blijkbaar teveel gevraagd
Hallo, Mag ik aub een update over dit klachtdossier? Vriendelijk bedankt. Groeten,
Hoe erg is het gesteld met proximus? Ik ben zeker al 30 jaar klant, ik ben nu verhuisd en had een afspraak gemaakt, DRIE weken geleden. Alles ok tot de technicus kwam : hij kon niet aansluiten. Woedend ben ik! Ik betaal altijd STIPT en correct, heb internet nodig voor mijn werk. Ik betaal nu dus data bij. Is er enige compensatie??? Na weeral 7 telefoontjes heb ik weeral een nieuwe afspraak. Ik overweeg nu toch om over te stappen op een andere provider
Ik merk dat ons internet verbruik nogal snel gaat. Ik zou graag willen weten wie er gebruik maakt van onze internet verbinding en is het dan ook mogelijk om te zien hoeveel elk verbruikt en waaraan? gr cindy
Ik heb een opname gedaan vie de app omdat ik niet thuis was Toen ik wilde kijken als ik thuis was stond de opname nergens op de decoders Pas na enkele dagen was deze beschikbaar Dit kan toch niet? En zeker al niet als het om voetbal gaat, want na enkele dage weet je ak de uitdlag en is het kiet meer interessant om te kijken. Is dit normaal of niet?
Heb met succes Voip kunnen installeren op de 3v+. Eveneens de ip camera's zijn via wifi bereikbaar. Maar... Toch stel ik vast dat 1 camera die het verst van de modem hangt niet altijd gekoppeld blijft.... Bij mijn bbox2 was dit op dezelfde afstand helemaal geen probleem. En de bbox2 hing zelfs verborgen in een kastje terwijl de 3v+ voorlopig nog buiten de kast opereert. Iemand ervaring met het slechtere bereik van 3v+? En kan het helpen dat ik ze verbind op de 5gHz band ? Had gelezen dat 5Ghz minder ver draagt. Klopt dit ? Of andere mogelijke oplossingen ?
Hoeveel programma's kan je gelijktijdig opnemen zonder conflict?
ik kan inloggen, dan krijg ik het draaiende icoontje van proximus, maar daarna krijg ik telkens deze melding. "De pagina verwijst niet op een juiste manier door Fout tijdens het verbinden met www.proximus.be. Dit probleem kan soms worden veroorzaakt door het uitschakelen of weigeren van cookies." zowel in firefox, als google chrome alsook in internet explorer. ligt dit bij mij of hebben er nog dit probleem ? Mvg.
Wat een geknoei is dat daar toch bij Proximus. Na twee maand en tientallen telefoons en mails naar de 0800/22800 is een administratief probleem net opgelost en nu sinds gisterenavond een storing op de glasvezel. Geen internet meer. Probeer zo maar eens te werken (mailen enkel mogelijk via 4G op de gsm). In die bijna 20 uur zonder internet opnieuw een vijftal telefoons gedaan of gekregen naar allemaal vriendelijke mensen die alleen maar kunnen luisteren en een ticketje aanmaken. Ze worden blijkbaar zelf niet op de hoogte gehouden van de vooruitgang in de herstelling. Als het werkt, ben ik best wel tevreden van Proximus-producten, maar wat een organisatie ! Ik heb er geen hoop meer op dat dit snel gefixt wordt.
wanneer is mijn abonnement geactiveert sinds gisteren bij proximus center geweest ze zeiden binnen 24 uur maar het is er nog niet
Hallo, Ik kreeg van een proximus medewerker de raad om ipv de huidige bbox2 een bbox3 te installeren. Ik heb een internetlijn maar geen vaste telefoonlijn. Op de modem is een kleine alarminstallatie gekoppeld die bij alarm naar mijn gsm belt. Nu, via de bbox2 kan ik via allerlei instellingen in de modem (sip.intenetcalls.com) bij alarm dus worden gebeld. Mijn vraag : kan ik dezelfde instellingen ook invoeren in de bbox3 ? Alvast bedankt voor de info !
1maand klant bij proximus =1 maand miserie. Reeds 1 maand zit ik aan het wachten op activatie van mijn vaste lijn zonder resultaat . Na 10 tallen keren bellen wist men mij ye vertellen dat ze wel een technieker willen sturen maar dat dit betalend is . Betalen voor iets dat nog nooit gefunctioneerd heeft ??? Toen ik mijn ongenoegen daarover uitte zei de operator dat ik maar eens via my happy home moest proberen . Deze gingen mij vandaag contacteren , nieland gehoord . Dpijtig dat ik voor 2 jaar aan proximus vasthang want anders zou ik onmiddellijk terug naat telenet overschakelen . Kwaliteit van de tv is ook triestig , om de 5 minuten staat het beeld stil .
Beste, sinds 2 maanden zijn we nieuwe klant bij proximus na 20 jaar telenet, en jammer genoeg ervaren we al problemen. De hele week kon er niets opgenomen worden op de v5 decoder zonder harde schijf. Zo konden we bvb de eindaflevering van Eigen Kweek niet opnemen. Er kon ook niks gewist worden van bestaande opnames. Als we kijken naar tv ervaren we dagelijks een zwart beeld van enkele seconden, en sommige opnames haperen in beeld en geluid. Vandaag heb ik de decoder gereset, en de cookies gewist, nu kan ik wel opnames doen, maar als dit maandelijks moet gebeuren vind ik dit wel een probleem. Hopelijk kunnen jullie deze problemen verhelpen, en de gemiste opnames terugzetten. Vandaag heb ik ook ontdekt dat onze vaste telefoon ook niet werkt, rood knipperend licht bij telefoon op onze modem..... Een ontgoochelde nieuwe proximusgebruiker...
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.