Skip to main content
Antwoord

Discriminatie van bestaande klanten

  • December 5, 2018
  • 5 reacties
  • 620 Bekeken

Zoals in het verleden ook al dikwijls het geval was worden bestaande klanten ( die toen ze aansloten de volle pot betaalden en geen cadeautjes kregen ) ook ditmaal weeral vergeten , ik zou ook graag een tv voor maar € 69 ontvangen , maar dit is blijkbaar teveel gevraagd

Beste antwoord door Joel M

Beste Luc,

Excuses alvast voor de late reactie.

Bij nazicht is er gebleken dat er momenteel geen lopende aties zijn voor bestaande klanten.

Indien deze er zijn worden onze klanten hiervan ingelicht via brief of via een telefoontje van onze callcenters.

Groetjes,Joêl
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • December 5, 2018
Helemaal mee eens, in plaats van een cadeautje krijgen we een prijsverhoging, wij betalen die nieuwe mensen hun tv. Maar ik heb er genoeg van, stap 1 tv abo eruit, nu even kijken voor de telefoon, dat wordt stap 2 als laatste zorgen dat al m'n belangrijke mail op m'n gmail komt dan ben ik klaar voor stap 3 als er een leuk aanbod elders komt

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • December 6, 2018
Dag Luc,
De promo van de TV is enkel voor 'nieuwe internet' klanten die een Tuttimus abonnement activeren bedoeld.
Indien je via deze link nog even je klantennummer doorgeeft kunnen we zien of we nog iets anders kunnen aanbieden.
Mvg, Wilfried

  • Auteur
  • Apprentice
  • December 9, 2018
Is dit typisch Proximus , ze vragen je klantnummer en als je dat aan hen hebt door gegeven word het oorverdovende stil , ik denk dat dit het spreekwoord : veel beloven en weinig geven doet de zotten in vreugde leven , alle eer aandoet

  • Auteur
  • Apprentice
  • February 11, 2019
We zijn nu 2 maand verder en nog steeds geen nieuws van proximus , of terwijl weten ze niet wat doen of anders zijn klanten niet belangrijk voor ze , wie zal het zeggen

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 11, 2019
Beste Luc,

Excuses alvast voor de late reactie.

Bij nazicht is er gebleken dat er momenteel geen lopende aties zijn voor bestaande klanten.

Indien deze er zijn worden onze klanten hiervan ingelicht via brief of via een telefoontje van onze callcenters.

Groetjes,Joêl