Skip to main content
Vraag

Verhuis

  • January 31, 2019
  • 3 reacties
  • 192 Bekeken

Hoe erg is het gesteld met proximus? Ik ben zeker al 30 jaar klant, ik ben nu verhuisd en had een afspraak gemaakt, DRIE weken geleden. Alles ok tot de technicus kwam : hij kon niet aansluiten. Woedend ben ik! Ik betaal altijd STIPT en correct, heb internet nodig voor mijn werk. Ik betaal nu dus data bij. Is er enige compensatie??? Na weeral 7 telefoontjes heb ik weeral een nieuwe afspraak. Ik overweeg nu toch om over te stappen op een andere provider
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

KoenN
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • February 1, 2019
Dag Lieveke123

Kan je ons via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Dan kijken we dit voor je na.

Met vriendelijke groeten
Koen

  • Auteur
  • Rookie
  • February 9, 2019
Pfffff, blijkbaar is het bij proximus heeeeeeel moeilijk om een adres te veranderen en zich aan afspraken te houden. 10 keer op zijn minst gebeld deze week en er zou ZEKER vandaag iemand langskomen voor de installatie. Blijkt dat dit niet vastlag! Ik mag nu maandag opnieuw een afspraak maken. Mijn werk lijdt hier onder! Hoe lang moet ik nu weer wachten eer alles in orde is?

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • February 11, 2019
Beste,

Er is hiervoor een klachtendossier 37351495 aangemaakt.


Excuses dat het langer duurt dan in normale omstandigheden.

Groetjes,

Joël