Skip to main content
Vraag

Netflix

  • February 11, 2019
  • 4 reacties
  • 206 Bekeken

hallo ik heb van netflix mail gehad dat de betaling via jullie niet gedaan is maar na contact
hebben opgenomen met jullie en netflix ben ik nog steeds niets wijzer kan nog steeds geen netflix kijken jullie zeggen alles is oke en hun zeggen openstaande rekening van jullie maar word wel aangerekend op mijn factuur enig idee hoe da opgelost kan worden

bedankt vriendelijke groeten wesly
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • February 11, 2019
Beste,


Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr) bezorgen.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Dan kijk ik het even na voor u.

Groetjes,

Joël

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • February 11, 2019
Hallo Wesley,

Heeft u al een account aangemaakt?

Zie info link:


https://www.proximus.be/nl/id_cr_activate_netflix/particulieren/producten/proximus-tv-abonnement/tv-series-en-films/proximus-en-netflix/activeer-netflix.html

Groetjes,Joël

  • Auteur
  • Rookie
  • February 11, 2019
ja ik heb al netflix sinds november en is nu pas een probleem dat proximus volgens netflix niet betaald heeft

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • February 12, 2019
Wesly, excuses : normaal loopt alles automatisch

we laten uitzoeken waar het niet goed loopt...

mvg,

Tina