Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Na twee weken minimus hebben we nog steeds geen Netflix. Na twee weken bellen naar proximus en de decoder herstarten krijgen we nog steeds de melding dat we proximus factuur momenteel niet kunnen gebruiken. Als we niet dringend geholpen worden stappen we over naar een andere provider.
Sinds enige dagen krijg ik mijn mails niet meer op mijn smartphone ( IMAP ). Zelf geen instelling veranderd ... Dit is de instellingen voor inkomende mails : gebruikersnaam : .............. ( mailadres ingevuld ) wachtwoord : ...... ( ingevuld ) server : imap.skynet.be poort : 993 beveiligingstype : SSL/TLS Instellingen voor uitgaande mails : smtp-server : smtp.skynet.be poort :465 beveiligingstype : SSL/TLS Wat zou er verkeerd ingesteld zijn ? Iemand op forum een idee ? En het is sinds enkele dagen dat er geen mails meer te raadplegen zijn op mijn smartphone, zonder dat ikzelf iets veranderd heb .... Ro
Telkens ik de app wil oenen o mn tablet verschijnt hij om daarna oniddelijk weer te verdwijnen.ik kn de app ds niet meer openen op mijn tablet
Af en toe gebruik ik de proximus tv app op ipad via airplay naar de apple tv (tevens de argumentatie om een apple tv app te voorzien). Als ik er geen erg in heb om het automatisch slot te deactiveren, stopt airplay vanaf het moment dat het slot opgaat. Ook als je even je emails wil lezen, en dus een andere app opent, verbreekt de airplay. Dit is een bug in de proximus tv app, dat waarschijnlijk een of andere instelling over het hoofd ziet. Oplossingen hiervoor zijn mogelijk op 2 manieren: ofwel houdt de proximus app het automatisch slot tegen (en verwittigt de app om je auto slot af te zetten), ofwel moet de app de airplay blijven forceren in background, zodat er geen interrupt is. Er zijn andere aplicaties die dit wel kunnen, dus ik veronderstel dat dit over het hoofd gezien is. Wenselijk is in background, want anders verbruikt de app teveel van de batterij, en ben je genoodzaakt om de lader aan te sluiten... Tevens stel ik vast dat je in een replay niet voor of achteruit kunt gaan.
Ik kreeg gisteren voor een eerste keer op mijn TV, onderaan het scherm, een ongewilde aanbieding voor één of ander Kids programma. Ik heb meteen "Nee bedankt" aangestipt. (Ik heb immers geen kinderen) Desondanks blijf ik vandaag nu reeds voor de 3 keer opnieuw diezelfde vraag krijgen, nl. of ik mij al dan niet op dat kids-kanaal wil abonneren. Nee dus!!! Is dat nu zo moeilijk te begrijpen? Toch blijft die overbodige medeling telkens weer verschijnen! Beste Proximus: Stop daar nu eens mee! Ik ben niet geïnteresseerd.
Dikke miserie met play and gold.Mijn goudstukken worden mij in het kwadraat afgenomen.Al van donderdag 4 april.Een schop om te graven > 100 goudstukken ipv 50. 1 diamant bedraagt 25 goudstukken.Er gingen gisteren van 200 goudstukken 125 stuks af i.p.v.25 .Heb gemaild naar dienst play and gold.Zelfs gepersonaliseerde dienst die kan controleren hoeveel stuks er nog op staan is by by.Het kan Spam zijn ook.Graag reacties i.v.m play and goldcalamiteiten.
Sinds 0.45 geen internet meer in Mechelen. Browser meldde dat de internetconnectie weg was. Swichte naar een Proximus login scherm voor user en wachtwoord (denk voor de wifi). Herstarten van de modem werkte niet - alle lampjes branden normaal behalve dat van internet dat zeer snel knippert. Dsl-lampje brandt wel continue maar toch kan er ook geen tv gekeken worden. Want dan krijg je melding dat netwerk ook weg is. Alhoewel lampje dus wel correct brandt.
Ik ben nog maar klant bij Proximus sinds januari. Ik heb al heel de tijd last van premium smsen waardoor ik meer moet betalen. Het nummer van waar de smsen vandaan komen is een 04 nummer, dit staat op het laatste blad van mijn factuur. In de chat met Proximus vertelden mij ze dat ik STOP moet sturen naar dat nummer. Dat heb ik gedaan. Ik kreeg bevestiging dat ik afgemeld ben bij die klantendienst maar het is terug. Weer met het zelfde 04 nummer. Gisteren heeft Proximus geprobeerd om het weer stop te zetten maar ik moet sinds gisteren weer meer betalen. Weet iemand wat ik moet doen?
Mijn grootvader is deze week overleden. graag had ik geweten hoe ik het vastelijnsabonnement en factuur kan laten overzetten op de naam van mijn grootmoeder. Mijn opa had ook een gsm dat via Pay and go herladen werd. Kunnen we eventueel dat saldo terugbetaald krijgen of moeten we dat nog opgebruiken? Met vriendelijke groeten Annelies
Beste, hoe komt het dat de serie:' agents of shield' van marvel plots verdwenen is uit het assortiment van mijn Movies & Series Pass NL, kan dit zomaar zonder aankondiging, leuk is anders Pascal
Is het mogelijk om bij Proximus een 4G modem te verkrijgen? Ik zit momenteel wel met VDSL, maar met een kabel die 2,3 km lang is, is het niet moeilijk te begrijpen dat ik met een snelheid zit van 15 Mbps down en 1.7 Mbps up. Bij Orange hebben ze de "Flybox" die mij wel veelbelovend lijkt, het enige dat mij ervan weerhoud deze te kopen is dat er "maar" een capaciteit van 150 GB per maand is.
Ik probeer te kijken naar Proximus tv pp laptop dus via de website. Alle vierkantjes van de zenders blijven zwart. Dan maar geprobeerd via de tv gids. Waarom iets veranderen wat goed was?
Na verandering naar epic combo zou ik na 48u moeten kunnen naar tv kijken via de proximus TV app. Na installatie van deze app op mijn GSM (iphone 8 en iphone Xs) werkt op beide van deze gsms de applicatie niet. bij de ene springt de applicatie gewoon weg, op de andere een zwart scherm. Vervolgens heb ik de gsm opnieuw opgestart en opnieuw geprobeerd maar helaas dit maakt geen verschil uit. Ook de applicatie opnieuw installeren is geen oplossing. Vervolgens in de browser geprobeerd. Daar werkt het ook niet. Uiteindelijk naar proximus gebeld om een oplossing te krijgen. Ze zouden me terugbellen deze ochtend met een oplossing. Helaas geen respons gehad deze ochtend, nochtans was de belofte gemaakt om me terug te bellen. Ik vraag me af is er iets mis met de applicatie en is dit de reden dat ze me niet terugbellen? iemand die me kan helpen om een oplossing te vinden? of waar ik men zoektocht verder kan zetten?
Ik ben veranderd van smartphone. Op mijn oude ( Motorola Moto G 3rd Gen Android ) kon ik gemakkelijk “Proximus Home Optimizer” installeren en inloggen. Mijn vrouw gebruikt nu deze smartphone. Op mijn nieuwe ( Nokia 7.1 Android ) kan ik het installeren, maar telkens als ik wil inloggen, verschijnt : “Dienst niet beschikbaar…. Gelieven later te proberen “ Dit is al een ganse week zo.
Sinds gisteren kan ik geen mail meer ontvangen of verzenden via mijn skynet-account. Heeft dat iets met de storing te maken? Het lukt me wel met mijn microsoft-account.
Kan er iemand bevestigen of de "test mijn lijn"-functie verwijderd is? Naar aanleiding van de storingen op de voorbije 2 dagen heb ik hiernaar gezocht, maar niet gevonden...
op 29/06/18 aansluiting laten doen bij proximus van dan af heb ik steeds problemen met tv en internet.Nadat er meermaals iemand is langs geweest is het probleem niet opgelost dus overweeg ik om terug naar de concurent te gaan.
Hallo forum community! Op 15 april lanceert Proximus zijn nieuwe strategie op het forum, met een nieuw team (een mix van "oud" en "nieuw") dat zich voor 100% op de gebruikers van het forum zal richten. Geen "support medewerkers" meer, in de plaats komen "moderators". Moderators zullen een bredere functie hebben dan alleen het beantwoorden van "support" vragen; zij zullen er verantwoordelijk voor zijn dat jouw klantervaring op het forum zo goed mogelijk wordt. Een nieuw team betekent ook een nieuwe structuur. En hier willen we graag jouw mening, omdat het voor jullie zo duidelijk mogelijk moet zijn. Hier is de structuur waar we aan gedacht hebben: 1. Onthaal 1.1 Forumreglement 2. Support 2.1 TV 2.2 Internet 2.3 Vaste lijn 2.4 Mobiele telefonie 2.5 MyProximus & Proximus apps 2.6 Afspraken & leveringen 2.7 Abonnementen & facturatie 3. Proximus & You 3.1 Co-creation (thans ‘Het Labo’) 3.2 Ideeën (geef ons jullie ideeën) 3.3 Tips & tricks 3.4 De praatbarak 4. A
Aangesloten op Proximus sinds 19 maart, Tutimus abonnement
Waarom houden jullie de android 9 update op de xperia xz1 compact tegen? Ondertussen is hij al een maand uitgebracht door Sony.
Ik had een herlaadkaart met autoreload van 15 euro per maand. Er stond nog meer dan 200 euro op. Ik ben nu overgestapt naar een abonnement Mobilus S. Ik heb dit geregeld via de website van MyProximus. Als ik nu kijk naar mijn producten staat er bij dit nummer geen krediet meer. Waar is dat bedrag naartoe? Krijg ik dit in vermindering op mijn volgende factuur? Of is dit bedrag nu voor Proximus? mvg., Hans
Update @ 20h Proximus kampte deze namiddag met nationale problemen op het vaste telefoonnetwerk. Daardoor waren de nooddiensten 100, 101, 112 tijdelijk niet bereikbaar. Proximus heeft intensief gewerkt om het probleem op te lossen en bevestigt dat sinds 19h de problemen op het vaste telefoonnetwerk zijn opgelost. Sindsdien zijn de nummers van de hulpdiensten terug beschikbaar. Proximus volgt de situatie op de voet om zeker te zijn een volledige en kwalitatieve dienst op het vaste telefoonnetwerk te kunnen garanderen en verontschuldigt zich voor de hinder. ---------- Hello, Proximus kampt met nationale problemen met het vaste telefoonnetwerk. Daardoor zijn de nooddiensten 100, 101, 112 enkel bereikbaar via een vaste telefoonlijn van Proximus. We werken aan een oplossing en houden jullie op de hoogte. Als het leven van een persoon in gevaar is, kan uitzonderlijk via sms contact opgenomen worden met de noodcentrales via het telefoonnummer 8112. Vermeld daarbij de
Plots krijg ik geen enkele sms meer sturen of ontvangen. Fout 50 krijg ik als boodschap. Ondertussen al enkele keren opnieuw opgestart maar helpt niet...
Hieronder volgt een oplijsting van wat er allemaal is foutgelopen de afgelopen 2 maanden. De lijst is lang, neem dus vooraf nog een tas koffie & een koekje. Verhuis - Op 13 februari probeerde ik een verhuis in te geven in MyProximus (verhuis op 28/2). Er kwam telkens een foutmelding toen ik deze probeerde te versturen. - 14 februari naar een Proximus winkel geweest om daar de verhuis door te geven. Ik ben toen ook van pakket veranderd, het nieuwe pakket had goedkoper moeten zijn. (Verder naar beneden meer hierover) - 20 februari terug naar de winkel omdat ik nog niets had ontvangen rond de verhuis & pakketwijziging. Er bleek niets te zijn doorgegeven. Was ik niet teruggegaan, had ik nog langer zonder aansluiting gezeten. Toen kreeg ik wel een bevestiging van verhuis & pakket via mail. - Op 23 februari stond er plots een afspraak met een technieker in MyProximus. Er is geen enkel contact met mij geweest om deze afspraak vast te leggen. Gelukkig had ik niets gepland. A
Beste, Sinds vanmorgen heb ik het volgende probleem: Ik kan op de laptop geen verbinding maken met het internet wanneer mijn IPhone naast de laptop ligt en op beide apparaten Wifi ingeschakeld is. Als ik de Wifi van de IPhone uitzet, is het probleem op de laptop opgelost en laden webpagina's zich probleemloos. Dit probleem doet zich voor sinds vanmorgen. Het enige wat er veranderd is, is dat vannacht ios 12.2 op de IPhone geinstalleerd is. Zou dat met elkaar te maken kunnen hebben en wat is de oplossing? Bij voorbaat dank!
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.