Skip to main content

Proximus Home Optimizer

  • March 18, 2019
  • 7 reacties
  • 363 Bekeken

Ik ben veranderd van smartphone.
Op mijn oude ( Motorola Moto G 3rd Gen Android ) kon ik gemakkelijk “Proximus Home Optimizer” installeren en inloggen. Mijn vrouw gebruikt nu deze smartphone.

Op mijn nieuwe ( Nokia 7.1 Android ) kan ik het installeren, maar telkens als ik wil inloggen, verschijnt :
“Dienst niet beschikbaar…. Gelieven later te proberen “
Dit is al een ganse week zo.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

7 reacties

Martin
  • March 18, 2019
app al eens verwijderd en opnieuw geinstalleerd

Al een drietal keer. Op de oude heb ik het ook eens afgehaald en terug er op gezet. Geen problemen.
De nieuwe zou de allerlaatste "Android" hebben. Dit de oorzaak ?

Martin
  • March 18, 2019
Mss wel, maar wie weet weten ze bij Proximus daar wel meer van en kunnen ze u verder helpen als ze je post lezen hier.

Dan wacht ik maar op een reactie van een 'proximus-specialist'. 😉

Martin
  • March 18, 2019
Moest er op de lange duur geen reactie komen van hen, kun je een Privébericht sturen (klik hier) en er eventueel de link naar je post hier meesturen, namelijk:
https://nl.forum.proximus.be/telefonie-13/proximus-home-optimizer-47104

ThierryW
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • March 20, 2019
Ik heb het doorgestuurd naar de betrokken dienst. Van zodra ik nieuws heb laat ik je iets weten.

Probleem is opgelost ! Bedankt !