Hallo forum community! Op 15 april lanceert Proximus zijn nieuwe strategie op het forum, met een nieuw team (een mix van "oud" en "nieuw") dat zich voor 100% op de gebruikers van het forum zal richten. Geen "support medewerkers" meer, in de plaats komen "moderators". Moderators zullen een bredere functie hebben dan alleen het beantwoorden van "support" vragen; zij zullen er verantwoordelijk voor zijn dat jouw klantervaring op het forum zo goed mogelijk wordt.
Een nieuw team betekent ook een nieuwe structuur. En hier willen we graag jouw mening, omdat het voor jullie zo duidelijk mogelijk moet zijn.
Hier is de structuur waar we aan gedacht hebben:
1. Onthaal
1.1 Forumreglement
2. Support
2.1 TV
2.2 Internet
2.3 Vaste lijn
2.4 Mobiele telefonie
2.5 MyProximus & Proximus apps
2.6 Afspraken & leveringen
2.7 Abonnementen & facturatie
3. Proximus & You
3.1 Co-creation (thans ‘Het Labo’)
3.2 Ideeën (geef ons jullie ideeën)
3.3 Tips & tricks
3.4 De praatbarak
4. Archieven
Vind je het OK? Laat het ons weten! Denk je dat sommige titels ouderwets en gedateerd zijn? Laat het ons weten! Wil je andere categorieën zien? Laat het ons ook weten!
Vul deze enquête in en reageer vooral op dit onderwerp, tot uiterlijk 10 april! Wij zijn vastbesloten om rekening te houden met uw mening. Help ons om van dit forum een optimale ondersteunings- en interactieomgeving te maken.
Dank aan allen!
Een nieuw forum voor de maand april
De nieuwe categorieën van het forum
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.

