Af en toe gebruik ik de proximus tv app op ipad via airplay naar de apple tv (tevens de argumentatie om een apple tv app te voorzien).
Als ik er geen erg in heb om het automatisch slot te deactiveren, stopt airplay vanaf het moment dat het slot opgaat. Ook als je even je emails wil lezen, en dus een andere app opent, verbreekt de airplay. Dit is een bug in de proximus tv app, dat waarschijnlijk een of andere instelling over het hoofd ziet. Oplossingen hiervoor zijn mogelijk op 2 manieren: ofwel houdt de proximus app het automatisch slot tegen (en verwittigt de app om je auto slot af te zetten), ofwel moet de app de airplay blijven forceren in background, zodat er geen interrupt is. Er zijn andere aplicaties die dit wel kunnen, dus ik veronderstel dat dit over het hoofd gezien is. Wenselijk is in background, want anders verbruikt de app teveel van de batterij, en ben je genoodzaakt om de lader aan te sluiten...
Tevens stel ik vast dat je in een replay niet voor of achteruit kunt gaan. Met als gevolg als het slot opkomt, ben je genoodzaakt om het volledige programma terug te bekijken. Dit kan toch niet de bedoeling zijn?
Deelt er nog iemand dezelfde ervaringen?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.