Antwoord
Premium smsen
Ik ben nog maar klant bij Proximus sinds januari. Ik heb al heel de tijd last van premium smsen waardoor ik meer moet betalen. Het nummer van waar de smsen vandaan komen is een 04 nummer, dit staat op het laatste blad van mijn factuur. In de chat met Proximus vertelden mij ze dat ik STOP moet sturen naar dat nummer. Dat heb ik gedaan. Ik kreeg bevestiging dat ik afgemeld ben bij die klantendienst maar het is terug. Weer met het zelfde 04 nummer. Gisteren heeft Proximus geprobeerd om het weer stop te zetten maar ik moet sinds gisteren weer meer betalen. Weet iemand wat ik moet doen?
Beste antwoord door tina.b
ok komt in orde, kan wel even duren eer de dossierbeheerder je met de juiste info kan contacteren. Via deze link kan je ook al info vinden: https://www.proximus.be/support/nl/id_sscr_3rd_party/particulieren/support/myproximus-en-facturen/factuur-en-betalingen/klacht-over-uw-factuur/bij-wie-kunt-u-terecht-over-diensten-door-derden.html#
mvg, Tina
mvg, Tina
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
