Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Sinds december ongeveer hebben wij problemen met onze wifi verbinding. In het begin viel de verbinding constant weg, zowel op de gsm, laptop als tablets. Er zijn toen 3(!!!!) Techniekers geweest om alles na te kijken. De modem is 2 keer vervangen en aan het straat is alles in orde (zeggen ze). De dag nadat de technieker is langs geweest gaat het nog redelijk goed, maar dan beginnen de problemen altijd terug. Nu komt er bij de wifi verbinding op te staan "verbonden, geen internet" zelfs niet na het heropstarten van de modem of gsm/tablet/laptop. Ik belde laatst (weer) naar de klantendienst en kreeg iemand aan de lijn dat er precies weinig zin in had om mij echt te helpen. Jammer want wij waren al langer aan het twijfelen om de overstap naar een andere maatschappij te nemen, maar door deze persoon is het nu zo goed als zeker. De oplossing van de klantendienst was "dan moet u dat zeker doen mevrouw, nog een prettige dag." Is dat de nieuwe policy binnen Proximus? Zijn er genoeg klant
Ben overgeschakeld van Telenet naar Proximus en ik heb nog nooit zoveel storingen gehad. Soms gewoon niet naar te kijken. Be aan het overwegen om terug re gaan naar Telenet
Ik koop een nieuwe sim kaart omdat ik naar spanje ging prepaid het zegt identificeren ok ik doe een betaling 5 euro op het nummer van mijn bank . 5 euro afgetrokken maar sim niet geactiveert plus ik heb nog die 10 extra belkrediet met 3gb bij om in spanje extra gb te hebben . Nu wilt die kaart niet activeren ik gebruik itsme daar krijg ik altij invalid token tof nu zit ik hier en ik kan proximus nog niet eens bellen help aub ik zit hier nog 13 dagen 😓
Kan sinds enkele dagen geen opnames meer bekijken of programma van vorige dag niet meer bekijken. Krijg telkens melding oeps er ging iets verkeerd. Probeer het opnieuw Al contact opgenomen met jullie via messenger geraak niet verder dan die robot die me zogezegd doorgestuurd
Steeds als ik de Proximus TV app opstart en inlog via MyProximus, komt er een foutmelding ‘Oeps, er ging iets verkeerd’. Ik heb het al verschillende keren geprobeerd maar altijd dezelfde foutmelding. Ik zou echt niet weten waar het aan zou kunnen liggen. Kan iemand mij helpen? Met Vriendelijke Groet, Tom
Wat doe je met de modem bij een verhuis. Laat je deze hangen of moet deze mee Mvg
Beste, kan u mijn zeggen wat mijn lijnnummer is ? Mijn digicorder vraagd dit maar heb geen idee wat het is mvg
Sinds de problemen rond Nieuwjaar bij Proximus, geen verbruik meer te zien van onze twee Pay&Go formules. Kan dit opgelost worden ? Dank bij voorbaat
Beste, Ik heb een klacht omtrend mijn smartphone die ik nu heb. Ik ben totaal niet tevreden. Toen ik een maand geleden mijn smartphone ging halen twijfelde ik tussen een Samsung of een Huawei. Ze hebben me de Huawei aangeraden maar ik ben helemaal niet tevreden. De gsm hapert, wilt apps niet openen, wilt mijn WiFi niet behouden.. Ik ben absoluut niet tevreden over proximus of over de service.
Als nieuwe klant probeer heb ik de TV app gedownload op mijn Samsung S2 TABLET. Ik probeer in te loggen met mijn gegeven, maar de app crasht op het ogenblik dat ik enter of inloggen klik. Ik heb de app aleens verwijderd en herinstalleerd, mazr het probleem blijft. Wat is hier de oplossing? Ps ik heb een tutimus abo
Volgens de site is dit best mogelijk en een ander Pay&Go nummer bevestigt dat. Voor mijn eigen Pay&Go nummer krijg ik steeds in rode letters te zien "wegens een technisch probleem is deze informatie niet beschikbaar". Het ligt dus niet aan mijn browser, noch aan mijn PC. Begrijpe wie kan : de technische dienst wil mij niet helpen om dit op te lossen, volgens hen heeft Pay&Go die mogelijkheid niet. Pertinente leugens, maar hier moet ik het mee doen .. onwil of gebrek aan professionele kennis ?
Het installeren van de V6 ging vlot, rechtstreeks op de tv aangesloten geen probleem, maar wanneer ik hem via mijn AVR (Onkyo TX-NR656) aansluit krijg ik de melding "Deze inhoud kan niet op uw TV weergegeven worden. Controleer HDMI-verbinding op uw HDCP 2.2.-compatibele TV" De AVR is 4K en HDCP compatibel alsook alle kabels, poorten gewisseld, kabels gewisseld, geen oplossing. Naar mijn gevoel is de HDCP handshake tussen de AVR en de V6 niet in orde. Dit is wel jammer aangezien we alles over de AVR laten gaan, ik heb de V6 tot nu toe enkel maar eens gebruikt om te testen maar dus niet voor continu gebruik. iemand een soortgelijke ervaring en/of een oplossing.
Wij hebben een abonnement : PACK INTERNET MAXI+TV+VASTE LIJN. Bij ons weten zat er steeds Happy time nationaal in ( onbeperkt gratis bellen in daluren en weekends en feestdagen). Wat stellen we nu vast op ons verbruik ( dat we toevallig bekeken ) op de site van Proximus : bij oproepen Happy time nationaal , staat 21 min ( geldig tot 31/05/2019 ). Betekent dit dat we nog enkel recht hebben op 21 gratis belminuten in Happy Time national . Dit terwijl in het vebruik nog maar een totaal van 20,29 minuten gratis belminuten opgebruikt zijn deze maand. Wat is hier aan de hand, verkeerde aanduiding of verkeerde lezing van de gegevens door ons of verandering van details in pack ? Ro
Geachte, Begin april (3 of 4 april) zijn in onze straat werken aangevangen door Fluvius aan de nutsleidingen. De vaste telefoon word doorgeschakeld (via mijn abonement: betalend!)naar GSM. Tussen 11 en 22 april was ik uithuis en ging ervan uit dat telefoon zou doorgeschakeld worden. Bij thuiskomst, na 1 week gemerkt dat de vaste telefoonlijn niet meer werkt...Internet en Proximus TV deden het wel nog. Online hulp: vast telefoontoestel kapot, nieuwe SIM kaart nodig???, tot ik op 29 april een vrouw aan de lijn krijg die een meting kan doen en me zegt dat er een technieker moet langskomen: afspraak dinsdagavond 30 april. Inderdaad zou er een kabelbreuk zijn ter hoogte van de uitgevoerde werken door Fluvius. Afspraak gemaakt met een Lasploeg: 8 mei. Gisteren zijn die langsgekomen en bevestigd dat er inderdaad een kabelbreuk was ter hoogte van de werken..., Vandaag zijn jullie techniekers nogmaals langsgekomen en vanmiddag (12.30u) was de klus REEDS geklaard! Proficiat aan jullie te
Verhuis aangevraagd afspraak gekregen op 22 april niemand gekomen dag nadien 23ste zelf gecontacteerd krijg als antwoord; ons excuses gisteren was het verlof.. Oude vaste lijn opgezegd 10x nagevraagd en nog steeds in mijn producten en nog steeds wordt dit gefactureerd
Ik heb op 25 april een e-mail ontvangen dat mijn V4 decoder zal vervangen worden door een nieuwe decoder en dat zou in mei of juni gebeuren. De vraag is welke decoder ik zal krijgen: een V5 mini of een V6 decoder?
Hoi, Ik heb een users skynet website maar wil deze wijzigen. Ik heb echter het paswoord niet meer. Na een telefoontje met de technische dienst, kreeg ik een nieuw paswoord, maar dit blijkt niet te werken. Kunnen jullie mij helpen? Bedankt alvast
Beste Proximus-medewerkers, dat jullie mijn topic met de vraag 'We zijn 2016 en wij zitten nog steeds op ADSL: wanneer o wanneer geraakt dit opgelost?' dat werd opgestart in 2015 en nooit is beantwoord, gisteren hebben verwijderd, zal ook wel toevallig zijn zeker??? Dat is dus de oplossing: topics verwijderen en mensen de mond snoeren? Mooie praktijk, daar mogen jullie heel fier op zijn!
Mijn producten Phoneline Bekijk en configureer phone line opties En dan gebeurd er dit : https://www.proximus.be/wps/redirect Error 400: EJPSD0020E: Het URL-cookie van de WAS-aanvraag is niet gevonden. Het kan zijn dat het gebruik van cookies niet is ingeschakeld in de browser of dat de servlet rechtstreeks wordt benaderd. Op Edge, Internet Eplorer, Chrome Ook in niet anonieme modus Alles gereset Proximus verwijderde al mijn profiel , probleem blijft.
Stel je wil een serie opnemen maar je weet niet op welke zender deze serie wordt uitgezonden, hoe vind ik dat ? Ik heb nu een tv gids gekocht maar vind dit toch een beetje gek. Ik geef een voorbeeld : de rijdende rechter.
IOS 12.2 op iPhone XR Proximus TV app version 4.16 Proximus TV crasht ( ik zie 1 sec startscherm) Herinstallatie app gedaan Herstarten telefoon Iemand een idee?
uitleg > https://nl.forum.proximus.be/aan-de-slag-op-het-forum-2/forum-ondervindt-momenteel-problemen-47378
Beste, Ik had enkele vragen over mijn abonnementen zowel prive als zakelijk. Deze kunnen naar mijn mening geoptimaliseerd worden, voordeliger. Zakelijk gsm overgestapt naar nieuwe formule xl maar oude formule blijft mee aangerekend, volgens mij door dataphone tot eind juni. Wel onzinnig want ik betaal extra gb in al een al ongelimiteerd pakket. Maar dit wil ik bevestigd zien. Prive heb ik 2 decoders, internet, en een vaste lijn met nummermelder. De vaste lijn wordt niet gebruikt. Tevens is de telefoon zo oud dat deze niet werkt, draadloos model na enkele minuten niet in lader valt deze uit. Moet niet vernieuwd worden, daar ik geen vaste lijn en dus ook deze kosten niet meer wens. Bovendien wil ik kijken internet plus 2 decoders in een ander pak terecht kan. Goedkoper of met andere voordelen. Of enkel de vaste lijn geschrapt kan worden. Ik wens hierover gecontacteerd te worden om bovenvermelde zaken uit te klaren en te optimaliseren. Mvg.
weet er iemand hoe ik deze dienst online kan opzeggen ?
Beste Vandaag 23 april 2019 om 08u12 heb ik een e-mail van Proximus ontvangen met volgend bericht: 'Je hebt je abonnement bij Proximus stopgezet. Hierdoor wordt ook je lidmaatschap bij Prenium Club automatisch stopgezet.' Ik heb helemaal niets bij Proximus stopgezet - niet telefonisch, niet per e-mail of wat dan ook. ???????????????????????????????????? Met vriendelijke groeten Roger
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.