Sinds de problemen rond Nieuwjaar bij Proximus, geen verbruik meer te zien van onze twee Pay&Go formules. Kan dit opgelost worden ?
Dank bij voorbaat
Antwoord
Verbruik niet te zien
Beste antwoord door Anonymous
Daarom dat ik er ook expliciet APP bij heb gezet. 🙂
Was niet alleen een antwoord op jouw vraag/opmerking.
Zoals ik schreef zijn er nog lopende technische dossiers en zijn niet alle geïmplementeerde oplossingen voor iedereen bruikbaar.
Dit is ook afhankelijk van het uiteindelijk probleem.
Van deze algemeen technisch dossiers wordt geen nummer doorgegeven omdat dit niet altijd beschikbaar is voor de mensen op de klantendienst.
Dat er onwaarheden worden verteld, zou effectief niet mogen, maar helaas gebeurd dit.
In zo'n geval is het zeker de boodschap dit aan Proximus door te geven.
Dit kan door mee te werken aan enquêtes bvb.
Met de antwoorden van de klanten wordt nagegaan waar de problemen liggen en wordt indien nodig terug contact opgenomen met de klanten.
En de klantendienst kan zeker een klachtendossier opstellen, wordt dit niet gedaan, dan mag je dit zeker vragen.
Deze dossiers worden doorgestuurd naar de back office en dan wordt er een dossierbeheerder aangesteld.
Aarzel dus niet te vragen om een dossier aan te maken.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
