Skip to main content
Vraag

Nieuwe sim activeren

  • May 12, 2019
  • 6 reacties
  • 909 Bekeken

Ik koop een nieuwe sim kaart omdat ik naar spanje ging prepaid het zegt identificeren ok ik doe een betaling 5 euro op het nummer van mijn bank . 5 euro afgetrokken maar sim niet geactiveert plus ik heb nog die 10 extra belkrediet met 3gb bij om in spanje extra gb te hebben . Nu wilt die kaart niet activeren ik gebruik itsme daar krijg ik altij invalid token tof nu zit ik hier en ik kan proximus nog niet eens bellen help aub ik zit hier nog 13 dagen 😓
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

6 reacties

  • Auteur
  • New user
  • May 12, 2019
Hallo ik was je kwijt aub

  • Auteur
  • New user
  • May 12, 2019
Kan ke me aub helpen ?

  • Auteur
  • New user
  • May 12, 2019
Ik heb ook via het simkaart nr gebrobeerd niets

  • Auteur
  • New user
  • May 12, 2019
Hakim?

Martin
  • May 12, 2019
Ter info: op het forum komt er op zondag niemand langs van Proximus.
https://www.proximus.be/nl/id_cr_prepidentif/particulieren/producten/mobilus/prepaidkaarten/identificatie-van-je-prepaidkaart.html
Vanuit buitenland kun je Proximus helpdesk bereiken (ook op zondag) via
+32 475 15 60 00

  • May 13, 2019
Hallo Zippie2000

Kan je even je GSM-nummer doorsturen via een Privébericht? (klik hier)
Dan kan ik even kijken wat er gebeurd.

groetjes Samantha